یک جفت کابل شارژ بادوام ۶ در ۱ با قیمت ۴۰ دلار بگیرید

TL;DR: از ۲۲ دسامبر، دریافت کنید کابل شارژ InCharge X Max 6-in-1 برای ۳۹٫۹۹ دلار — این یک تخفیف ۴۸ درصدی است.


در اینجا یک راه حل سال نو وجود دارد که ممکن است فراموش کرده باشید آن را در لیست خود قرار دهید: از گم شدن و شکستن کابل های شارژ خودداری کنید. اگر فکر می کنید با توجه به سست بودن اکثر کابل های موجود در بازار این غیرممکن است، ما اینجا هستیم تا شما را در مسیر درست هدایت کنیم.

InCharge X Max را انتخاب کنید کابل با دوام و تطبیق پذیری در ذهن ساخته شده است. دارای طراحی ۶ در ۱ برای پاسخگویی به طیف گسترده ای از دستگاه ها، از آیفون و تلفن های اندرویدی گرفته تا لپ تاپ و دوربین. حتی بهتر از آن، یک معامله در حال انجام است که نه فقط یک، بلکه دو تا از این کابل ها را دریافت می کنید، بنابراین اگر دیگری را اشتباه قرار دهید، یک دستگاه یدکی خودکار دارید. برای مدت محدودی می توانید بسته ۲ عددی را با ۴۸ درصد تخفیف تهیه کنید.

هنگامی که InCharge X Max را در اختیار دارید، احتمالاً به راه حل های شارژ دیگری نیاز نخواهید داشت. صرف نظر از اینکه شما صاحب کدام دستگاه هستید، این کابل همه کاره به طور قطع می تواند همه آنها را شارژ کند. آی تی دارای شش گزینه اتصال است: USB-A به USB-C، USB-A به Lightning، USB-A به Micro-USB، USB-C به USB-C، USB-C به Lightning، و USB-C به Micro-USB. شارژ فوق سریع تا ۱۰۰ وات برای اتصالات USB-C به USB-C و شارژ سریع تا ۱۸ وات برای آیفون‌ها را ارائه می‌کند که توسط ۲۰۰ سیم مسی بافته شده داخلی امکان‌پذیر شده است که جریان جریان سریع‌تری را فراهم می‌کند. همچنین می‌تواند داده‌ها را با سرعت فوق‌العاده انتقال دهد و تا ۴۸۰ مگابیت در ثانیه ارائه دهد. با پشتیبانی از انتقال نیرو، تا زمانی که یک تلفن سازگار با USB-C دارید، می توانید از آن برای شارژ دستگاه دیگری نیز استفاده کنید.

از نظر دوام، این کابل از فیبر آرامید برای افزایش مقاومت حرارتی، شیمیایی و خمشی ساخته شده است که با محافظ کابل TPU و تقویت نایلون برای استحکام بیشتر تکمیل شده است. به لطف طول ۵ فوتی آن، می‌توانید از تحرک طولانی‌تر لذت ببرید و کمی از پریزهای برق فاصله بگیرید.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

دو کابل شارژ ۶ در ۱ InCharge® X Max 100W معمولاً با قیمت ۷۸ دلار به فروش می رسد، اما برای مدت محدودی می توانید یک بسته دوتایی را با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار (حدود ۷۸ دلار) خریداری کنید.

StackSocial قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
ابزارک ها


منبع: https://mashable.com/deals/dec-22-durable-six-in-one-charger

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *