یک روز پس از خاموش شدن سرور Wii U نینتندو، طرفداران از یک ترفند غیر رسمی برای بازی چند نفره آنلاین استفاده می کنند.

پس از اینکه نینتندو رسما به پشتیبانی سرور خود پایان داد، طرفداران Wii U عملکرد چندنفره آنلاین کنسول را دوباره آنلاین کردند.

روش اتصال جدید توسط Pretendo ارائه شده است، گروهی از طرفداران که قبلاً سرورهای Wii U سفارشی را برای کسانی که مایل به سرکوب کنسول خود هستند ارائه کرده است.

با این حال، اکنون Pretendo گفته است که سرورهایش با یک تغییر DNS ساده برای همه کاربران باز خواهد بود – که به “اصلاً نیازی به سیستم عامل اصلی یا سفارشی نیست”.

پخش خبر: آیا پلی استیشن ۵ پرو را خواهیم خرید؟در یوتیوب تماشا کنید

“این اکسپلویت به کاربران اجازه می دهد تا از Wii U استوک به شبکه Pretendo متصل شوند، بدون نیاز به سیستم عامل اصلی یا سفارشی، فقط یک تغییر DNS!” پرتندو نوشت. “ما مدت زیادی است که این اکسپلویت را برای این روز نگه داشته ایم، در صورتی که نینتندو تصمیم بگیرد وصله هایی برای آن منتشر کند.

“سرویس‌هایی که از کتابخانه‌های SSL خودشان استفاده می‌کنند پشتیبانی نمی‌شوند. این شامل چندین عنوان شخص ثالث مانند Watch Dogs و YouTube و همچنین عناوینی است که در مرورگر تعبیه‌شده مانند TVii، eShop و اپلت Miiverse اجرا می‌شوند. عملکرد Miiverse در بازی‌ها هنوز از طریق SSSL پشتیبانی می شود!”

برای کسانی که به دنبال آنلاین شدن با Splatoon و Mario Kart 8، Smash Bros. برای Wii U یا Call of Duty Black Ops 2 هستند، جزئیات نحوه استفاده از شبکه Pretendo بدون تغییر کنسول خود را می توانید پیدا کنید. اینجا.

نینتندو در روز دوشنبه، ۸ آوریل، سرورهای Wii U و ۳DS را قطع کرد تعداد زیادی از طرفداران لحظه ای را ضبط کردند که دیگر نمی توانستند به بازی ادامه دهندهمانطور که سرورها متاسفانه تاریک شدند.

بازی‌های Wii U و ۳DS همچنان قابل دانلود هستند و وصله‌های موجود همچنان برای دانلود ارائه می‌شوند. اما Nintendo eShop برای هر دو کنسول قبلا بسته شده استیعنی هیچ خرید جدیدی نمی توان انجام داد.


منبع: https://www.eurogamer.net/a-day-after-nintendos-wii-u-server-shutdown-fans-are-using-an-unofficial-trick-to-play-multiplayer-online?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *