توسعه دهنده Ori در حال حاضر ایده هایی برای بازی سوم دارد، اما به این زودی ها منتظر آن نباشید

استودیو Moon، توسعه دهنده Ori، یک خبر کوچک در مورد سومین ورودی احتمالی در این سری ارائه کرده است.

صحبت کردن با خبررسان بازییکی از بنیانگذاران استودیو Gennadiy Korol به این نشریه گفت که تیم از جایی که سریال Ori را که در حال حاضر شامل Ori and the Blind Forest و Ori و Will of the Wisps است، “بسیار خوشحال” است.

“فکر می‌کنم ما توانستیم داستان Ori را کامل کنیم. اکنون یک کمان کامل است؛ اگر هر دو بازی را بازی کنید، یک داستان کامل است. بنابراین احساس می‌کنم تنها راهی که می‌توانیم به Ori 3 برگردیم این است که چیزهای بیشتری داشته باشیم. بگو، داستان های بیشتری برای گفتن.»

بدون استراحت برای پیش نمایش گیم پلی Wicked – 90 دقیقه اول.در یوتیوب تماشا کنید

اما در حالی که کورول در ابتدا این مسیر را داشت، مدیر خلاق استودیو توماس مالر اظهار داشت که با وجود این، او از قبل عنوانی را برای سومین بازی Ori در نظر دارد. او با کنایه گفت: “من چند ایده دارم.”

اما، این ایده های Ori – حداقل در حال حاضر – فقط همین هستند. ایده ها. در حال حاضر، توسعه‌دهنده تمرکز خود را بر روی اکشن-RPG تیره استودیو Moon، No Rest for the Wicked قرار داده است. این عنوان خاص قرار است هفته آینده، در ۱۸ آوریل در Steam دسترسی زودهنگام عرضه شود. می‌توانید ۹۰ دقیقه اول No Rest for the Wicked را در ویدیوی بالا مشاهده کنید.

در مورد بازی‌های Ori، اگر هنوز آن‌ها را بازی نکرده‌اید، به طور کامل پیشنهاد می‌کنم آن‌ها را امتحان کنید. ما بازی اول را “پلتفرمر اکتشافی ارائه شده خیره کننده ای که ایده های آشنای قابل اعتماد را به نوآوری ترجیح می دهد” نامیدیم. بررسی ۲۰۱۵ Ori and the Blind Forest.

در همین حال، برای دنباله ۲۰۲۰، ویکی گفت: “این ممکن است یکی از بهترین چیزهایی باشد که در طول سال بازی می کنید” نقد Eurogamer's Ori and the Will of the Wisps.


منبع: https://www.eurogamer.net/ori-developer-already-has-ideas-for-third-game-but-dont-expect-it-anytime-soon?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *