یک یوتیوبر با حدود ۱ میلیون مشترک چقدر از ویدیوهای کفش ورزشی خود درآمد کسب می کند – و چگونه امپراتوری خود را با یک شرکت جوراب گسترش می دهد

ست فاولر

ست فاولر، خالق یوتیوب، از عشق خود به کفش های کتانی درآمدزایی کرده است.

ست فاولر



  • ست فاولر ۱٫۱ میلیون مشترک برای نقد کفش های ورزشی خود در یوتیوب دارد.
  • بین حمایت مالی و درآمد تبلیغاتی، فاولر سال گذشته ۴۸۵۰۰۰ دلار از یوتیوب به ارمغان آورد.
  • او در سال ۲۰۲۲ یک شرکت تولید جوراب با حدود ۱ میلیون دلار درآمد را تأسیس کرد.

ست فاولر همیشه عاشق کفش های کتانی بوده است.

او پس از تحصیل در رشته طراحی در کالج، تخصص خود را در سال ۲۰۱۶ با بررسی کفش های ورزشی به یوتیوب آورد. او در ویدیوهای خود در مورد کیفیت کفش، مواد آن، راحتی، برچسب قیمت، اندازه و موارد دیگر صحبت می کند.

او در سال ۲۰۱۸ پس از اخراج از شغل روزانه خود در یک شرکت اسباب‌بازی سگ، تصمیم گرفت به طور تمام وقت بر روی این کانال با عنوان خود تمرکز کند.

فاولر در آن زمان حدود ۱۵۰۰۰۰ مشترک یوتیوب داشت. نوامبر گذشته، او به یک میلیون رسید.

او به اینسایدر گفت: «این باعث شد که من احساس حق بودن کنم، مثل اینکه این همه سال کار در یوتیوب بیهوده نبود.

این کانال یوتیوبدر حال حاضر با ۱٫۱ میلیون مشترک، حدود ۴۸۵۰۰۰ دلار درآمد ناخالص از تبلیغات و معاملات حمایت مالی در سال گذشته به ارمغان آورد.

اما فاولر فقط به یوتیوب نمی‌چسبد – امپراتوری تجاری نوپا او همچنین شامل فروش در پلتفرم خرید زنده Whatnot و شرکت پوشاک خودش است.

او گفت که فاولر Apthcry را در سال ۲۰۲۰ در تلاش برای ساختن بهترین جوراب های تاریخ تاسیس کرد. او گفت که این شرکت به طور کامل بوت استرپ شده و بدون بدهی است.

فاولر گفت که Apthcry در سال ۲۰۲۲ تقریباً ۹۰۰۰۰۰ دلار فروش مستقیم داشت، اینسایدر با مستندات تأیید کرد، اما فروش از طریق Whatnot، SneakerCon و Takout NY درآمد را به بیش از ۱ میلیون دلار رساند. در سال جاری، او گفت که به جای گرفتن چک، آن دلارها را دوباره در شرکت سرمایه گذاری کرده است. اینسایدر تایید کرد که Apthcry در سال ۲۰۲۳ تقریباً ۸۰۰۰۰۰ دلار فروش داشته است.

کسب درآمد از عشق به کفش های کتانی

یک لحظه یادگیری مهم برای فاولر زمانی اتفاق افتاد که او متوجه شد که برای تبلیغات خوانده شده در طول ویدیوها با ده ها هزار بازدید از حامیان مالی کمتری هزینه می کند. او در اوایل دوران حرفه‌ای خود ۲۰۰ دلار هزینه می‌گرفت، زمانی که ویدیوهایش هرکدام حدود ۳۰۰۰۰ بازدید داشتند. و دیگر کاربران یوتیوب کفش های کتانی این برچسب قیمت را به او گفتند می تواند تا چند هزار دلار افزایش یابد.

اکنون با مدیران و مخاطبان بیشتری (فاولر دارد ۱۵۵۰۰۰ فالوور اینستاگرام و نزدیک به ۵۰۰۰۰ دنبال کننده در هر دو TikTok و X که قبلاً به نام توییتر شناخته می شداینسایدر تأیید کرد که سازنده معمولاً برای خواندن آگهی بین ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار درآمد دارد. برخی از حامیان مالی او عبارتند از Whatnot، پلتفرم درمانی آنلاین BetterHelp، و Sole Premise که کیف های مسافرتی را برای کفش های کتانی طراحی می کند.

فاولر در سال ۲۰۲۲ از حدود ۳۵ قرارداد حمایت مالی ۱۹۲۲۰۰ دلار درآمد داشت. اینسایدر تایید کرد و حدود ۱۵۳۸۰۰ دلار از آن را پس از پرداخت به مدیران، ویراستاران ویدئو و سایر هزینه‌هایش به خانه برد.

امسال، فاولر گفت که با حدود ۲۰ برند مختلف به عنوان اسپانسر کار کرده است.

فاولر گفت: «هرگاه برندی مانند آدیداس، یا برند نیوبالنس یا جردن، برای انجام نوعی محتوای اسپانسر شده دست به دست می‌شود، همیشه بیمار است، زیرا من می‌گویم، وای، به هر حال قصد داشتم این محصول را بررسی کنم. و اکنون شما به من پول می دهید تا این کار را انجام دهم، پس این عالی است.'”

در حالی که برخی از شرکت‌ها برای او کفش می‌فرستند، او گفت که اغلب اوقات خودش بیرون می‌رود و آنها را می‌خرد، که منجر به بررسی‌های واقعی‌تر می‌شود.

فاولر می‌گوید: «با گذشت زمان، متوجه شدم که برندها برای شما چیزهایی ارسال می‌کنند، برندها چیزهایی برای شما ارسال نمی‌کنند، و واقعاً مهم نیست که شما در کانال خود چه می‌کنید تا این حد. بنابراین من همیشه در مورد نقدهایم بسیار صادق بوده ام.»

بخش بزرگ‌تری از درآمد فاولر در یوتیوب از تبلیغات حاصل می‌شود که در سال ۲۰۲۲ حدود ۲۹۲۵۰۰ دلار به ارمغان آورد، اینسایدر با مستندات درآمد تأیید کرد. اینسایدر تأیید کرد که امسال، او از اوایل اکتبر از تبلیغات YouTube حدود ۱۷۸۵۰۰ دلار درآمد داشته است.

کریسمس همیشه برای فاولر یک دوره بزرگ است و او ۳۰۰۰۰ دلار درآمد دارد درآمد تبلیغات در دسامبر گذشته اینسایدر تأیید کرد که سپتامبر ۲۰۲۲ با درآمد ۳۸۰۰۰ دلاری، بزرگترین ماه او تا به امروز بود، اگرچه سپتامبر امسال به میزان قابل توجهی کندتر بود.

فاولر گفت: “من سعی می کنم تا جایی که می توانم پس انداز کنم، فقط برای اینکه اگر یک ماه بد پیش آمد، مضر نباشد.”

فراتر از بررسی کفش های ورزشی

این برنامه خرید زنده Whatnot فراتر از محتوای حمایتی که با شرکت ایجاد می کند، به یکی از محبوب ترین فاولر برای خرید و فروش کفش های کتانی تبدیل شده است. او حدود ۲۰۰۰۰ فالوور در این پلتفرم دارد و در آنجا هدایای کفش ورزشی نیز برگزار می کند.

فاولر علایق خود را در زمینه های جدید نیز دنبال می کند، مانند ویدیوهایش در مورد یافته های صرفه جویانه کانال فناوری یوتیوب با ۸۵۰۰۰ مشترک که در آن آیفون ها، ساعت های اپل و پلی استیشن را بررسی می کند.

او همچنین به فناوری‌ها و پلتفرم‌های جدید متمایل شده است چاپ سه بعدی در YouTube Shorts، مخاطبان خود را گسترش دهد. فاولر گفت که همه چیز کلیک نمی کند یا نمی چسبد – به گفته فاولر، بررسی های Yeezy به طور مداوم مخاطبان زیادی را به همراه داشت، اما بعدا آدیداس سقوط کرد آره و تولید جدید کفش را متوقف کرد، او مجبور شد انواع دیگر محتوا را امتحان کند.

مشاهده طرف دیگر اینفلوئنسر مارکتینگ

Apthcry که ۳۵۰۰۰ دارد فالوورهای اینستاگرام، بر بازاریابی از طریق تبلیغات فیس بوک و گوگل و تلاش برای ورود به خرده فروشان برای رشد کسب و کار تمرکز کرده است. فاولر گفت که این شرکت بیشتر به دنبال همکاری با اینفلوئنسرها است.

فاولر به عنوان یک خالق، تجربه دست اولی در بازاریابی تأثیرگذار دارد. اما به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، سرمایه گذاری برای بازاریابی تأثیرگذار می تواند نگران کننده باشد.

فاولر گفت: “من می دانم که از طرف اینفلوئنسر، برخی از آگهی های خوانده شده وجود دارد که من تمام تلاشم را می کنم، سعی می کنم بهترین موقعیت ممکن را به آن بدهم، اما نتیجه نمی دهد.” “از جنبه تجاری ترسناک است.”

Apthcry روی مجموعه‌های جوراب با اینفلوئنسرها کار کرده است، از جمله همکار کیاس عمر و هنرمند Amber Vittoria.

اما گسترش همکاری‌های Apthcry با اینفلوئنسرها سرمایه‌گذاری بزرگی برای کسب‌وکار کوچکی مانند او خواهد بود. در عین حال، او می‌داند که بازاریابی از طریق این سازندگان می‌تواند به مخاطب مناسب کفش‌های ورزشی ضربه بزند.

او با خنده گفت: “من می دانم که از طرف اینفلوئنسر چقدر حقوق می گیرم و از طرف تجاری برای من سخت است که بخواهم آن را بپردازم.”

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

آیا این مقاله برای شما ارزشمند بود؟


آره

خیر

نظرات اضافی

ایمیل (اختیاری)

کسب و کار کوچک
اینفلوئنسرها


منبع: https://www.businessinsider.com/youtube-sneakherhead-subscribers-sponsors-ad-revenue-small-business-2023-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *