یک یو-گی-اوه! مجموعه از طریق Steam برای سوییچ و رایانه شخصی عرضه می شود

کونامی مجموعه ای از Yu-Gi-Oh را منتشر می کند! بازی برای سوییچ و کامپیوتر از طریق استیم.

در حال حاضر ناشر از آنچه که مجموعه دقیقاً شامل چه چیزی خواهد بود خودداری می کند، اما نام دو بازی را که قرار است به بسته نرم افزاری ملحق می شوند را اذیت کند: Yu-Gi-Oh! Duel Monsters 4: Battle of the Great Duelist و Yu-Gi-Oh! دوئل هیولاها ۶: متخصص ۲٫

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

همانطور که توسط نینتندو لایف، در حال حاضر مجموعه – که گوگل آن را Yu-Gi-Oh ترجمه می کند! Early Days Collection، اما ممکن است نام نهایی انگلیسی زبان نباشد – حداقل در حال حاضر فقط در ژاپن منتشر خواهد شد، که جالب است زیرا هر دو بازی قبلاً اعلام شده فقط در ژاپن منتشر شده اند.

در دیگر اخبار کونامی، ناشر گزارش شده است «به‌طور بالقوه انتقال» سری Silent Hill به کنسول‌های معاصر. این مطابق یکی از پنج مستند کوتاه کونامی است که در شبی که The Short Message را منتشر کرد در یوتیوب منتشر کرد.

در ویدیوی چهارم، یک طراح سطحی که روی تیزر قابل پخش مورد انتظار (و شایعات طولانی مدت) کار می کرد، فاش کرد که کونامی در ابتدا با تیم Hexadrive تماس گرفته بود – استودیویی که عمدتاً روی انتقال بازی های قدیمی کار می کرد تا اینکه به یک بازی داخلی کمک کرد. تیم کونامی The Short Message را توسعه داد – “در مورد انتقال بالقوه سری Silent Hill”.


منبع: https://www.eurogamer.net/a-yu-gi-oh-collection-is-coming-to-switch-and-pc-via-steam?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *