Palworld ماهانه ۳۷۸ هزار پوند بر روی سرورها خرج می کند تا اطمینان حاصل کند که سرویس “هرگز از کار نمی افتد”

Pocketpair حدود نیم میلیون دلار در ماه خرج می کند – یعنی حدود ۳۷۸,۰۰۰ پوند – برای حفظ وضعیت خواب خود. Palworldسرورهای آنلاین

مدیرعامل Pocketpair، Takuro Mizobe، در یک توییت، بخش‌هایی از تغییر هزینه‌های سرورها از زمان عرضه بازی در چند هفته پیش را منتشر کرد و به شوخی گفت – به هر حال امیدوارم – استودیو ممکن است “به دلیل هزینه‌های سرور ورشکست شود”.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

ظاهراً نه این که چنین هزینه‌ای بسیار زیاد است. مهندس شبکه پال ورلد، چوجو هیروتو، به پیام رئیسشان پاسخ داد و به دنیا فاش کرد که به آنها دستور داده شده است که “هرگز اجازه ندهند سرویس هر طور شده از بین برود”.

هیروتو افزود: «به دنبال دستوری مبنی بر اینکه هرگز اجازه ندهید سرویس هر چه باشد از بین برود، سرورهایی را بدون توجه به هزینه آماده کرده ایم. ما به تمام تلاش خود ادامه خواهیم داد تا مطمئن شویم که همه بازیکنان می توانند نهایت لذت را ببرند! ۴۷۸۰۰۰ دلار…”

کمتر از دو هفته پس از انتشار دسترسی زودهنگام، Palworld رسما از ۱۹ میلیون بازیکن در Xbox Series X/S و PC فراتر رفت و مایکروسافت اکنون از آن به عنوان بزرگترین عرضه شخص ثالث در تاریخ Game Pass یاد می کند.

همانطور که مت اوایل این هفته برای ما خلاصه کرد، می‌دانیم که توسعه‌دهنده Pocketpair مدتی است که با Palworld ضربه‌ای خورده است. راه اندازی دسترسی زودهنگام آن در ۱۹ ژانویه به عنوان هجوم اولیه بازیکنان، شروعی پر از دست انداز داشت سرورهای بازی را به زانو درآوردو فقط ۲۴ ساعت بعد، Pocketpair فاش کرد بازیکنان ۲ میلیونی قبلاً در حال غرق شدن در اطراف بودند جزایر پالاپاگوس

Palworld سپس به یکی از آنها تبدیل شد تنها ۶ بازی تا به حال به ۱ میلیون بازیکن همزمان در استیم رسیده استو سپس ارقام فروش به روز شده اخباری را که داشت به ارمغان آورد تنها در سه روز بیش از ۵ میلیون نسخه جابجا شد. شش روز پس از راه اندازی، فروش Steam به ۸ میلیون رسید.


منبع: https://www.eurogamer.net/palworld-is-spending-378k-a-month-on-servers-to-ensure-the-service-never-goes-down?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *