۱۱ محصول مبهم اسباب‌بازی که احتمالاً از وجود آن‌ها نمی‌دانستید

۱۱ محصول مبهم اسباب‌بازی که احتمالاً از وجود آن‌ها نمی‌دانستید

بسیاری از بازی‌های اسباب‌بازی از چهره‌ها استفاده می‌کنند، اما از اکشن فیگورها استفاده نمی‌کنند – کلمه کلیدی عمل است. تفاوت در چیست؟ شما می‌توانید فیگورهای اکشن ژست بگیرید، اما فیگورهای اسباب‌بازی معمولاً مجسمه‌های پلاستیکی ثابتی هستند که گاهی اوقات وسایل الکترونیکی NFC درون آن‌ها وجود دارد. مسلماً بسیاری از اسباب‌بازی‌های معمولی دارای ویژگی‌های الکترونیکی هستند، اما اینها عموماً نور و صدا هستند. یک شرکت بازی‌های ویدیویی طول کشید تا بفهمد که چگونه سخت‌افزار NFC را به صورت اکشن قرار دهد.

PlayFusion’s Lightseekers مجموعه ای کوتاه مدت از فیگورها بود که به همراه یک RPG سیار خزنده سیاهچال، “Lightseekers Awakening” طراحی شده بودند. هدف تا آنجا که اسباب‌بازی‌ها به زندگی تبدیل می‌شد، بدیع بود: فیگورهای اکشن قابل‌توجهی که می‌توانستند به یک بازی ویدیویی مرتبط شوند و هم به‌عنوان کارت حافظه و هم به‌عنوان کنترل‌کننده عمل کنند. ما در حال صحبت با ارتفاع هفت اینچ، چندین مفصل، رنگ‌های رنگارنگ، نورها و صداها، و سلاح‌های اختیاری هستیم (هر کدام جداگانه فروخته می‌شوند).

جادوی پشت Lightseekers “FusionCore” بود. این دستگاه قابل جابجایی را می توان به پشت هر فیگور وصل کرد و می تواند بین شخصیت ها و لوازم جانبی تفاوت قائل شود. شکاف دادن FusionCore به صورت فیگورها، قفل آنها را در بازی باز کرد و تعویض اسلحه ها با قرار دادن آنها در دست اسباب بازی انجام شد. این فناوری بر اساس همان فرضیه بازی اسباب‌بازی «Starlink: Battle For Atlas» یوبی‌سافت اجرا می‌شد و در عین حال پیش از آن نیز وجود داشت.

متأسفانه، خط Lightseekers زیاد دوام نیاورد. PlayFusion قبل از لغو برنامه‌های آتی، تنها چهار فیگور و ۱۴ لوازم جانبی (هشت سلاح، دو سپر و چهار جت پک) تولید کرد. این شرکت همچنین یک سری کارت های معاملاتی فیزیکی تولید کرد که بسیاری از آنها می توانستند جلوه های واقعیت افزوده و همچنین نسخه دیجیتالی آن بازی را تولید کنند.

از طرف دیگر، شکست Lightseekers چندان ضربه ای به PlayFusion وارد نکرد. این شرکت همچنان در حال ساخت بازی‌های ویدیویی است، البته بازی‌هایی که از بازیکنان نمی‌خواهند اکشن فیگور بخرند.


منبع: https://www.slashgear.com/1491019/obscure-toys-to-life-products-didnt-realize-exist/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *