۱۰ ماشین عضلانی کلاسیک که به سینما راه یافتند

۱۰ ماشین عضلانی کلاسیک که به سینما راه یافتند

در کلاسیک کالت، “Two-Lane Blacktop”، دنیس ویلسون پسر ساحلی و جیمز تیلور، نوازنده همکار، به ترتیب نقش شخصیت‌های “مکانیک” و “راننده” را بازی می‌کنند و با یک گازر بسیار اصلاح شده Chevy در سال ۱۹۵۵ از کشور عبور می‌کنند. رقابت برای پول برای تامین هزینه سفر بی حال خود. برای هر دو نوازنده، این فیلم تنها نقش دراماتیک آنها خواهد بود، در حالی که شخصیت‌های آن‌ها GTO را با بازی بازیگر کهنه‌کار وارن اوتس در مسابقه‌ای برای لغزش‌های صورتی به چالش می‌کشند. او یک Orbit Orange Pontiac GTO را که یک حریف قدرتمند در خیابان ها بود راند.

«Two-Lane Blacktop» یک فیلم بسیار کم‌هزینه بود که از بازیگران اثبات‌نشده‌ای به جز اوتس استفاده می‌کرد و فیلمنامه‌ای که به نظر می‌رسد سبک است. خود طرح کمی پر پیچ و خم و بیهوده است اما پر از اکشن در خیابان ها و بزرگراه ها است. این وسیله نقلیه ستاره شوروی ۱۹۵۵ است، اگرچه کمتر یک ماشین عضلانی است تا یک هات میله. Chevy از موتور جعبه ۴۵۵ یا ۴۲۷۸ که توسط جنرال موتورز تحویل داده شده بود برای استفاده در فیلم استفاده می کرد، در حالی که GTO به احتمال زیاد به ۴۵۵ V8 اختیاری موجود در کارخانه در سال ۱۹۷۰ مجهز شده بود.

اگرچه GTO دارای برخی از گزینه‌های تریم مورد استفاده در مدل‌های The Judge برای سال ۱۹۷۰ است، اما نشان‌های آن خودروی نمادین نسخه ویژه را ندارد. افراد درگیر در تولید ادعا می‌کنند که از خودرو دقیقاً همان‌طور که توسط پونتیاک تحویل داده شده استفاده کرده‌اند، بنابراین ماهیت دقیق خودرو در دهه‌های بعد مورد بحث قرار گرفته است. “Two-Lane Blacktop” یک فیلم بسیار ارزان بود که در سینما شکست خورد، به این معنی که GTO مدت هاست که از بین رفته است و تنها میراث آن در فیلم باقی مانده است.


منبع: https://www.slashgear.com/1480650/classic-muscle-cars-from-movies/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *