۱۱ لوازم جانبی نابغه از CES 2024: از هدفون های تناسب اندام هوش مصنوعی تا سشوارهای مادون قرمز

CES 2024 چیزی را ارائه کرده است که تقریباً مطمئناً برخی از آنها خواهد بود بهترین تلویزیون ها، بهترین لپ تاپ ها و بهترین تکنولوژی خانه هوشمند از سال. اما همچنین نمایشی درباره ایده‌های هوشمندانه و ارائه لوازم جانبی جدیدی است که نمی‌دانستیم به آنها نیاز داریم، به‌علاوه چند موردی که به دلایل خوبی اختراع نشده‌اند.

پس از ساعت‌ها بررسی نمایشگاه CES 2024، ما انتخاب قبلی را جمع‌آوری کرده‌ایم – امیدوارکننده‌ترین لوازم جانبی و گجت‌هایی که به ظاهر غیرممکن را انجام داده‌اند و به یک پیچش اصلی یا هوشمندانه در فناوری مصرف‌کننده دست یافته‌اند.

در حالی که ما ایده بسیار خوبی در مورد آنچه که باید در نمایشگاه CES امسال انتظار داشته باشیم، داشتیم، همچنین پیش‌بینی نمی‌کردیم که در مورد هدفون‌های عصبی، دوربین‌های دوچشمی شناسایی پرندگان، رویه‌های تشک هوشمند و اجاق‌های پوشیدنی هیجان‌زده شویم.

همه این ایده‌ها در سال ۲۰۲۴ به موفقیت بزرگی دست پیدا نخواهند کرد، اما ما فکر می‌کنیم چیزی هوشمندانه در مورد هر یک از محصولات زیر وجود دارد که در نهایت می‌تواند مفاهیم آنها را در زندگی فناوری ما رایج کند. در اینجا هوشمندانه ترین ایده های لوازم جانبی CES 2024 را انتخاب می کنیم…

۱٫ ردیابی خودکار پایه های آیفون: Belkin Stand Pro

۱۱ لوازم جانبی نابغه از CES 2024: از هدفون های تناسب اندام هوش مصنوعی تا سشوارهای مادون قرمز

پایه ردیابی خودکار بلکین با قیمت ۱۷۹٫۹۹ دلار / ۱۶۹٫۹۹ پوند / ۲۹۹٫۹۵ دلار استرالیا به فروش می رسد. (اعتبار تصویر: آینده / بلکین)

ما قبلاً پایه‌های تلفن موتوردار را دیده‌ایم که حرکات شما را ردیابی می‌کنند – به ما مراجعه کنید بررسی Pivo Max برای اطلاعات بیشتر – اما Belkin Auto-Tracking Stand Pro متفاوت است زیرا اولین موردی است که از DockKit API جدید اپل استفاده می کند. منفعت؟ این بدان معنی است که برای ردیابی در اطراف یک صحنه نیازی به استفاده از یک برنامه دوربین شخص ثالث ندارید، بلکه می توانید از دوربین پیش فرض آیفون یا FaceTime استفاده کنید.

این یک موهبت بزرگ برای قابلیت استفاده و همچنین تیراندازان پیشرفته‌تری است که می‌خواهند تنظیمات ویدیوی خود را تغییر دهند، که همیشه در برنامه‌هایی که دارای داک‌های مشابه هستند امکان‌پذیر نیست. غرفه موتوری قول می‌دهد که شما را در هنگام تماس‌های ویدیویی، پخش زنده یا فیلم‌برداری TikTok دنبال کند و تنها نقطه ضعف آن قیمت ۱۷۹٫۹۹ دلار / ۱۶۹٫۹۹ پوند / ۲۹۹٫۹۵ دلار استرالیا است. تو می توانی اکنون آن را از سایت بلکین پیش خرید کنیدبا در دسترس بودن در چند ماه آینده

۲٫ هدفون عصبی: Earbuds عصبی نقی

تصویر ۱ از ۲

Earbuds عصبی Naqi Logix در حال استفاده است

(اعتبار تصویر: نقی لاجیکس)
تصویر ۲ از ۲

ایرباد عصبی نقی در نمایشگاه CES 2024 در دست بود

(اعتبار تصویر: آینده)

ایده پشت “هدفون عصبی” (که به عصب شنوایی شما کمک می کند تا ترفندهای مختلف بدون هندزفری را انجام دهید) مربوط به CES 2024 است، اما نمایشگاه امسال ممکن است تنها لحظه شروع آنها باشد. ما چندین نمونه از این مفهوم را در CES دیدیم، اما قانع‌کننده‌ترین آنها ممکن است فقط Earbuds عصبی Naqi باشد.

آنها از ترکیبی از حسگرهای ژیروسکوپی، ماهیچه ای و امواج مغزی استفاده می کنند تا به طور موثر جایگزینی غیر تهاجمی برای ایمپلنت مغزی به شما ارائه دهند و به شما کنترل کامل رایانه های ویندوز و مک را می دهند. آنها هنوز برای خرید در دسترس نیستند، نقی اکنون به دنبال شرکای تولیدی است، اما این فناوری برنده جایزه نوآوری CES 2024 برای دسترسی و فناوری قدیمی شد.

۳٫ باتری کمپینگ نهایی: Anker Solix C800 Plus

تصویر ۱ از ۲

تصویری از نیروگاه Anker SOLIX C800 Plus در زمینه زرد روشن

(اعتبار تصویر: Anker)
تصویر ۲ از ۲

نیروگاه Anker Solix C800 Plus در یک کمپینگ

(اعتبار تصویر: Anker)

یکی از بزرگ‌ترین حوزه‌های نوآوری فناوری در نمایشگاه CES 2024 در مورد باتری‌ها بوده است – و در کنار سلول‌های بزرگ خانگی که می‌توانند خانه شما را در هنگام خاموشی روشن نگه دارند (به شماره ۱۱ در پایین‌تر مراجعه کنید)، ما همچنین شاهد SOLIX چند استعدادی و کمپینگ Anker بودیم. C800 Plus.

در قلب خود، C800 Plus (£ TBC، در ماه مارس) یک باتری ۷۶۸Wh یا ۱۲۰۰W است که قادر است تا ده دستگاه و همچنین یخچال های کوچک یا مایکروویو را به طور همزمان شارژ کند. اما محفظه بالایی آن همچنین دارای یک چراغ کمپینگ سه حالته با یک قطب تلسکوپی دستی است که می‌توان از آن بیرون زده و برای نصب نور یا دوربین، تلفن یا حتی یک پروژکتور کوچک استفاده کرد.

با LED های مقاوم در برابر آب و شارژ HyperFlash (که می تواند باتری را تنها در ۵۸ دقیقه به طور کامل شارژ کند)، می تواند لوازم جانبی ضروری امسال برای ماجراجویی های خارج از شبکه باشد.

۴٫ هدفون مربی تناسب اندام هوش مصنوعی: Mojawa HaptiFit Terra

تصویر ۱ از ۲

موجوا هاپتی فیت

(اعتبار تصویر: موجاوا)
تصویر ۲ از ۲

موجوا هاپتی فیت

(اعتبار تصویر: موجاوا)

یکی دیگر از موضوعات مهم سال ۲۰۲۴ احتمالا مربیان تناسب اندام هوش مصنوعی خواهد بود – و Mojawa HaptiFit Terra (199.99 دلار / ۲۳۹٫۹۹ پوند، سه ماهه اول ۲۰۲۴) از CES امسال یکی از کامل ترین نمونه های ایده ای است که تاکنون دیده ایم. . . هدفون رسانای استخوانی با یک برنامه همراه جفت می‌شود، که محل قرارگیری یک مربی هوش مصنوعی است که ظاهراً می‌تواند برنامه‌های ورزشی تولید شده خودکار و بازخورد در مورد آمار تمرین شما را ارائه دهد.

این هدفون با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و مقاومت IP68 در برابر آب، می تواند برای شناگران بسیار مفید باشد. تنها نقطه ضعف این است که Mojawa در حال حاضر در مورد نحوه عملکرد هوش مصنوعی کمی مبهم است – بنابراین ممکن است عاقلانه باشد که منتظر بمانیم تا ببینیم چقدر خوب است. ربات چت هوش مصنوعی ورودی Fitbit کار می کند یا اگر اپل بالاخره به حزب مربی هوش مصنوعی پیوست.

۵٫ دوربین دوچشمی شناسایی پرندگان: Swarovski Optik AX Visio

تصویر ۱ از ۳

یک جفت دوربین دوچشمی سواروسکی روی زمینه نارنجی

(اعتبار تصویر: Swarovski)
تصویر ۲ از ۳

یک جفت دوربین دوچشمی سواروسکی روی زمینه نارنجی

(اعتبار تصویر: Swarovski)
تصویر ۳ از ۳

یک جفت دوربین دوچشمی سواروسکی روی زمینه نارنجی

(اعتبار تصویر: Swarovski)

پرنده نگری به طور سنتی منبع هیجان CES نبوده است، اما به لطف اولین دوربین دوچشمی شناسایی پرنده در جهان – Swarovski Optik AX Visio، توییترها امسال در کانون توجه فناوری قرار گرفتند.

به لطف یک واحد پردازش عصبی داخلی، دوربین دوچشمی با بزرگنمایی ۱۰ در ۳۲ می تواند پایگاه داده ۹۰۰۰ گونه پرنده را اسکن کرده و نوع آن را که فکر می کند به آن نگاه می کنید، برچسب بزند. مانند بسیاری از دوربین‌های دوچشمی دیجیتال، آن‌ها نیز به عنوان یک دوربین (نسبتاً ابتدایی) عمل می‌کنند که قادر به فیلم‌برداری با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل یا فیلم‌برداری ۱۰۸۰p است.

با قیمت ۴۷۹۹ دلار / ۳۸۲۰ پوند (یا حدود ۷۲۶۰ دلار استرالیا)، آنها دقیقاً پتانسیل پرکننده جوراب های کریسمس را ندارند، اما AX Visio ممکن است با ارزش ترین لوازم جانبی امسال برای پرنده های فن دوست باشد.

۶٫ ردیاب حیوانات خانگی با هوش مصنوعی: یقه هوشمند Invoxia Minitailz AI

سگی که ردیاب هوشمند حیوان خانگی Invoxia Minitailz را پوشیده است

(اعتبار تصویر: Invoxia)

حیوانات خانگی از مهمانی CES 2024 کنار نماندند – و در حالی که سگ‌ها و گربه‌ها تنها با اشاره به تبلیغات هوش مصنوعی شناخته می‌شوند، این قلاده هوشمند جدید ممکن است آنها را به اطراف بیاورد.

دلیل آن این است که Minitailz کوچک، که به اکثر قلاده ها متصل می شود، نه تنها به منظور ردیابی مکان حیوان خانگی شما بلکه برای نظارت بر سلامت کلی آنها در زمان واقعی طراحی شده است. این می تواند ضربان قلب و تعداد تنفس در حالت استراحت را به همراه علامت قلب حیوان خانگی شما ردیابی کند – به این معنی که می تواند مواردی مانند علائم اولیه نارسایی قلبی را تشخیص دهد.

Minitailz مانند Fitbit برای سگ‌ها و گربه‌ها، فعالیت‌های روزانه را به‌طور خودکار ثبت می‌کند و بخش هوش مصنوعی این نرم‌افزار نیز خواب، پارس کردن و موارد دیگر را کنترل می‌کند. ما باید Minitailz را قبل از قضاوت درست در مورد زیاده‌روی بودن یا نبودن آن آزمایش کنیم، اما هر چیزی که به ما بینش بیشتری در مورد سلامت حیوان خانگی‌مان بدهد، چیز خوبی در کتاب ما است.

۷٫ پایه شارژ Qi2 تاشو: Satechi 3-in-1

آیفونی که روی پایه شارژ Satechi 3-in-1 نصب شده است

(اعتبار تصویر: ساتیچی)

موجی از پایه های شارژ که از استاندارد جدید Qi2 پشتیبانی می کنند در CES 2024 فرود آمدند و مورد علاقه ما مدل جدید ۳ در ۱ ساتی چی بود. را استاندارد شارژ بی سیم Qi2 به غیر از این، هنوز توسط بسیاری از تلفن ها پشتیبانی نمی شود آیفون ۱۵ سری، اما امسال شاهد پشتیبانی بیشتر گوشی‌های اندرویدی خواهیم بود – و زمانی که این کار را انجام دهند، از سرعت‌های MagSafe با شارژرهای سازگار بهره خواهند برد.

همانطور که از نامش پیداست، طراحی ۳ در ۱ Satechi همچنین شامل یک شارژر ۵ واتی اپل واچ و یک شارژر بی سیم ۵ واتی دیگر است که برای AirPods شما طراحی شده است. حتی بهتر از آن، جهت گیری حالت استند بای اپل را پشتیبانی می کند و همچنین برای زمانی که در حال سفر هستید تا می شود، کاری که رقبای آن انجام نمی دهند. این شارژر زمانی که در سه ماهه دوم (در فاصله زمانی مارس تا می) به فروش برسد، ۱۳۰ دلار (حدود ۱۰۵ پوند / ۱۹۵ دلار استرالیا) قیمت خواهد داشت.

۸٫ حلقه های هوشمند کنترل کننده خانه: حلقه نیلوفر آبی

دستی که کنترلر حلقه لوتوس را پوشیده است

(اعتبار تصویر: حلقه نیلوفر آبی)

اکثر حلقه های هوشمند، مانند انگشتر هلیو آمازفیت، برای ردیابی خواب، تناسب اندام و سلامتی شما طراحی شده اند. اما حلقه لوتوس کمی متفاوت است، در عوض هدفش این است که یک کنترل کننده پوشیدنی باشد که به شما امکان می دهد چراغ ها را روشن کنید، وسایل برقی را روشن کنید، صدای تلویزیون (در یک تکرار آینده) و موارد دیگر را با حرکات کوچک تنظیم کنید.

نقطه ضعف حلقه لوتوس این است که مبتنی بر فناوری مادون قرمز است، بنابراین فقط با محصولات خانه هوشمند سازگار لوتوس کار می کند. اما ما این مفهوم را دوست داریم و عمدتاً برای کمک به افرادی با تحرک محدود طراحی شده است که قبلاً مجموعه ای از فناوری خانه های هوشمند موجود را ندارند. تو می توانی حلقه لوتوس را پیش خرید کنید (قیمت نهایی هنوز TBC دلار است) در ایالات متحده اکنون در آستانه انتشار در اواخر سال جاری است، اگرچه هیچ جزئیات راه اندازی بین المللی اعلام نشده است.

۹٫ سشوار مادون قرمز: Loreal AirLight Pro

تصویر ۱ از ۲

L'Oreal AirLight Pro

(اعتبار تصویر: Loreal)
تصویر ۲ از ۲

L'Oreal AirLight Pro

(اعتبار تصویر: Loreal)

از آن زمان تا کنون سشوارها به یک تعمیر اساسی فنی دست یافته اند دیسون مافوق صوت فرود آمد و موهای ما را به طرز غیرمعمولی مجلل کرد – و Loreal AirLight Pro پیشرفت های چشمگیری از جمله فناوری مادون قرمز را دنبال کرده است.

این عناصر گرمایش مادون قرمز به کاهش میزان گرما و انرژی که AirLight Pro تولید و استفاده می کند کمک می کند، در حالی که ظاهرا موهای شما را تا ۳۰ درصد سریعتر از دمنده های سنتی خشک می کند. ما همچنین تحت تأثیر برخی ویژگی‌های منظم دیگر قرار گرفتیم، از جمله این واقعیت که می‌تواند پیوست‌ها را تشخیص دهد و تنظیمات خود را بر اساس اینکه کدام یک را نصب کرده‌اید تغییر دهد.

البته، شما باید متقاعد شوید که موهای شما ارزش چنین مراقبتی را دارد، زیرا سشوار Loreal زمانی که در اروپا در ژوئن به فروش می رسد و در ایالات متحده تا پایان سال جاری میلادی حدود ۴۰۰ دلار (حدود ۳۱۵ پوند) قیمت خواهد داشت. ۲۰۲۴٫

۱۰٫ فرهای پوشیدنی: Willtex Willcook

تصویر ۱ از ۳

دستی که یک دماسنج مادون قرمز را در مقابل یک کیسه قابل گرم نگه می دارد

(اعتبار تصویر: Willtex)
تصویر ۲ از ۳

Willtex Willcook

(اعتبار تصویر: آینده)
تصویر ۳ از ۳

Willtex Willcook

(اعتبار تصویر: آینده)

ما فکر نمی‌کردیم قبل از نمایشگاه CES 2024 به یک اجاق پوشیدنی نیاز داشته باشیم و هنوز کاملاً متقاعد نشده‌ایم. اما بعد از اینکه Willtex Willcook را در نمایشگاه امتحان کردیم، مطمئناً چشم انداز داشتن یک آن کمی نزدیکتر شده است.

بله، دستمان را به داخل فرو بردیم و بله، انگشتانمان را خفیف سوزاند. علیرغم ظاهر شبیه یک کیسه سنتی، Willcook قطعا آنقدر داغ می شود که غذا را آهسته بپزد (حتی ظاهراً گوشت، ماهی و کاری). همه اینها به لطف «پرتو گرمای تعبیه‌شده» آن است که می‌تواند شام شما را در حین رفت‌وآمد به خانه یا هنگام کمپینگ در حال حرکت باشد.

به نظر می‌رسد استفاده از فناوری داخل کت‌های زمستانی (که یکی دیگر از ایده‌های ویلتکس است) منطقی‌تر است، اما نمی‌توانیم این ایده هیجان‌انگیز را که به مردم بگوییم کیف ما مخفیانه غذا می‌پزد، کنار بگذاریم.

۱۱٫ باتری های خانگی غول پیکر: Ecoflow Delta Pro Ultra

تصویر ۱ از ۳

باتری Ecoflow Delta Pro Ultra در یک خانه

(اعتبار تصویر: Ecoflow)
تصویر ۲ از ۳

باتری Ecoflow Delta Pro Ultra در یک گاراژ

(اعتبار تصویر: Ecoflow)
تصویر ۳ از ۳

باتری Ecoflow Delta Pro Ultra در یک خانه

(اعتبار تصویر: Ecoflow)

سیستم‌های باتری که می‌توانند برق خانه شما را تامین کنند، ایده جدیدی نیستند، اما با توجه به قطعی برق و خاموشی‌های ناشی از رویدادهای شدید آب و هوایی، محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند – و Ecoflow Delta Pro Ultra که در CES 2024 عرضه شد، یکی از این سیستم‌ها است. از چشمگیرترین هایی که تاکنون دیده ایم.

این یک کیت همه کاره است که هم می تواند به عنوان پشتیبان اضطراری خانه شما عمل کند و هم در روزهای ساکت تر، در هر جایی که نیاز به افزایش نیرو داشته باشید، چرخانده شود. Delta Pro Ultra همچنین می تواند به طور هوشمندانه هزینه های انرژی روزانه شما را جبران کند و بخشی از یک سیستم انباشته (در صورت داشتن بودجه) باشد که تمام نیازهای برق شما را برای روزها تامین می کند.

با تعداد زیادی پریز (شامل دو پریز با USB-C، دو پریز دیگر با USB-A و چهار با خروجی استاندارد ۱۲۰ ولت، برای نام بردن از چند) این یک باتری خانگی ممتاز است که قابل درک است که ارزان نیست. شما می توانید یک کیت باتری تکی و پنل خانه هوشمند ۲ (که باتری را با خانه شما ادغام می کند) را با هم به قیمت ۷,۱۹۹ دلار (حدود ۵,۶۵۵ پوند / ۱۰,۷۵۰ دلار استرالیا) خریداری کنید یا این دو را جداگانه تهیه کنید. پس از آن، مقداری بیشتر از میانگین باتری گوشی هوشمند شما پشتیبان‌گیری می‌شود، اما یک منظره لعنتی مفیدتر است.

ما همه جدیدترین ها را پوشش می دهیم اخبار CES از نمایش همانطور که اتفاق می افتد. برای داستان های بزرگ در مورد همه چیز با ما همراه باشید ۸K تلویزیون‌ها و نمایشگرهای تاشو برای تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، وسایل خانه هوشمند و جدیدترین فناوری‌های هوش مصنوعی.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/tech-events/11-genius-accessories-from-ces-2024-from-ai-fitness-headphones-to-infrared-hairdryers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *