Google Assistant قرار است در هفته های آینده ۱۷ ویژگی را حذف کند

Google Assistant قرار است در هفته های آینده ۱۷ ویژگی را حذف کند

دستیار گوگل قرار است وزن خود را کاهش دهد زیرا حداقل ۱۷ ویژگی “کم استفاده” در هفته های آینده حذف خواهند شد.

در یک پست اعلامیه اخیر، غول فناوری می گوید که می خواهد بر روی بخش هایی از دستیار دیجیتالی خود تمرکز کند که مردم واقعاً از آنها استفاده می کنند، بنابراین از شر مواردی که تعامل کمی دارند خلاص می شود. فهرستی از ویژگی‌های حذف شده آینده را می‌توانید در آن پیدا کنید وب سایت راهنمای گوگل. آنها شامل پخش کتاب‌های صوتی در کتاب‌های Google Play از طریق فرمان صوتی و درخواست اطلاعات درباره مخاطبین شما هستند. برای هر ویژگی که حذف می‌شود، این شرکت راه‌حل‌هایی را توصیه می‌کند که می‌توانید برای تکرار همان اقدام استفاده کنید. برای مثال، حتی اگر کاربران نمی‌توانند کتاب‌های صوتی را با صدای خود کنترل کنند، همچنان می‌توانند آن‌ها را از یک دستگاه تلفن همراه ارسال کنند.

کشیدن دوشاخه

همه چیز راه حلی معادل دریافت نخواهد کرد. ادغام Google Assistant با Calm در حال کاهش است و هیچ کاری نمی توانید برای کپی کردن این سرویس انجام دهید. گوگل در عوض پخش یک ویدیوی مدیتیشن را در یوتیوب توصیه می کند.

شایان ذکر است که اگرچه صفحه راهنما ۱۷ ویژگی را فهرست می کند، اما عبارت نشان می دهد موارد بیشتری حذف خواهند شد. ما تماس گرفتیم و جزئیات مربوط به تعداد دقیق ویژگی‌های منسوخ شده را جویا شدیم. این داستان متعاقبا به روز رسانی خواهد شد.

دقیقاً مشخص نیست که این شرکت چه زمانی همه چیز را تعطیل خواهد کرد. در پست اعلامیه آمده است که از ۲۶ ژانویه، دستیار Google اعلانی را ارسال می کند که به شما می گوید در صورت درخواست ویژگی “پس از یک تاریخ مشخص در دسترس نخواهد بود”. آن روز به طور رسمی یک راز باقی مانده است. با این حال، ۹To5 گوگل در گزارش خود ادعا می کند تاریخ برای اکثر ویژگی ها ۲۶ فوریه است. Nest Hub Commute Tiles و Google Maps App Launcher کمی زودتر در ۷ فوریه آفلاین خواهند شد.

ترفندهای آینده

علاوه بر تمام حذف‌ها، گوگل تغییراتی در اپلیکیشن موبایل خود ایجاد خواهد کرد.

با استفاده از نماد میکروفون اکنون “نتایج جستجو در پاسخ به سوالات شما” فعال می شود. اما دیگر نمی‌توانید از میکروفون گفته شده برای برخی اقدامات دستیار Google مانند روشن کردن چراغ‌ها یا ارسال پیامک استفاده کنید. این منسوخ شدن به نوار جستجو ادامه می یابد گوشی های پیکسل. در گوشی هوشمند، با ضربه زدن روی نماد، جستجوی صوتی به جای دستیار فعال می شود.

این شرکت اذعان می کند که این تغییرات ممکن است برای برخی آزاردهنده باشد. اگر مشکلی وجود دارد، از شما می‌خواهند که بگویید «Hey Google، بازخورد ارسال کن» به دستیار Google و نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

اگر به دنبال یک دستیار هوش مصنوعی برای کمک به کارهای روزمره خود هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید، فهرست TechRadar را بررسی کنید. بهترین اسپیکرهای هوشمند برای سال ۲۰۲۴.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/software/google-assistant-is-slated-to-ditch-17-features-in-the-coming-weeks

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *