۳ رام کام در Prime Video که باید در ماه دسامبر تماشا کنید

پایان سال زمان مناسبی است که با کاکائو داغ و یک رام کام خوب بپیچید. پس از بسته بندی چیزی که به نظر می رسد تعداد بی پایانی کادو، پختن طوفان و تزئین خانه، شما سزاوار آن هستید. اکنون تصمیم گرفته می شود: چه چیزی را تماشا کنیم؟

سه رام کام در آن وجود دارد پرایم ویدیو باید در دسامبر تماشا کنید دو مورد با مضمون کریسمس هستند و هر دو کمی بیشتر به جنبه های عاشقانه تمایل دارند تا کمدی. سومین جفت کلاسیک آدام سندلر و درو بریمور است که شما را در دوخت قرار می دهد. هیچ یک از این سه گزینه را دوست ندارید؟ وارسی بهترین رام کام در آمازون پرایم برای گزینه های عالی بیشتر

آخرین کریسمس (۲۰۱۹)

در پاشنه موفقیت از بازی تاج و تخت و آسیایی های ثروتمند دیوانهبه ترتیب، امیلیا کلارک و هنری گلدینگ برای این کمدی رمانتیک با موضوع تعطیلات با یکدیگر همکاری کردند. این در مورد خواننده مشتاق کیت (کلارک) است که در یک فروشگاه کریسمس به کار بن بست می پردازد و عاشق مردی خوش تیپ و مرموز به نام تام (گلدینگ) می شود.

کیت بیشتر و بیشتر وقت خود را با تام می گذراند، هم به این دلیل که او شیفته او شده است و هم برای اینکه از زندگی پر دردسر خود و موقعیت خانوادگی خود دور شود. این دو در نهایت زمانی از هم جدا می‌شوند که کیت متوجه می‌شود چیزهای عجیب و غریب زیادی در مورد تام وجود دارد که با هم جمع نمی‌شوند. او می خواهد روی خودش هم کار کند. پیچ و تاب داستان در پایان کریسمس گذشته چیزی است که طرفداران آینده را نخواهند دید. این فیلم تمام احساساتی را که از یک رام کام سنتی انتظار دارید و سپس برخی از آن‌ها را در بر می‌گیرد.

جریان کریسمس گذشته در Prime Video.

ترکیبی (۲۰۱۴)

یکی از مواقعی که آدام سندلر و درو بریمور برای نمایش بزرگ با هم همکاری کردند. مخلوط شده یک کمدی خنده دار دیگر است که شیمی خارج از جدول این زوج را نشان می دهد. آنها در نقش والدین مجرد بازی می کنند: لورن (بریمور) طلاق گرفته و جیم (سندلر) بیوه شده است. بعد از اینکه آنها به یک قرار کور وحشتناک می روند، بدترین چرخش ممکن در سرنوشت اتفاق می افتد و آنها در تعطیلات با بچه های خود به همان استراحتگاه سافاری می روند.

این یک کمدی قابل پیش بینی درباره دو نفر است که در نهایت بدون فشار قرار ملاقات و قضاوت با یکدیگر آشنا می شوند. اما خنده ها برای رسیدن به آن نقطه چیزی است که واقعاً این فیلم را می سازد. دیدن این جفت به اجبار برای گردش های مختلف و برخورد با زوج های عجیب و غریب دیگر یک سرگرمی محض است. همچنین بلا تورن، تری کرو، کوین نیلون، ساقدوش ها بازیگر زن وندی مک‌لندون کاوی و جوئل مک‌هیل، مخلوط شده در بهترین حالت طنز احمقانه است اگر طرفدار پروژه های دیگر سندلر هستید، از جمله پروژه هایی که باریمور نیز در آن ها نقش آفرینی کرده است ۵۰ اولین قرار و خواننده عروسی، مخلوط شده ارزش یک ساعت را دارد

جریان مخلوط شده در Prime Video.

کریسمس مبارک (۲۰۲۲)

نباید با فیلم جدید آمازون اورجینال اشتباه گرفته شود امتحان (یا فیلمی به همین نام محصول ۲۰۱۴)، مادر سابق مبارک این مفهوم را کاملا متفاوت می داند. این فیلم به جای دو نفر سابق که در حال مبارزه هستند، درباره دو معشوق سابق دبیرستانی است که به طور تصادفی در یک هتل در طول یک طوفان برف سرگردان می شوند. چه کار دیگری باید انجام داد جز اینکه در بار بنشینیم و صحبت کنیم؟ سرنوشت بود؟ شاید باشه. در حالی که این زوج خاطرات قدیمی خود را مرور می کنند و در مورد زندگی بزرگسالی جدید خود صحبت می کنند، متوجه می شوند که ممکن است جرقه ای همچنان بین آنها وجود داشته باشد.

با بازی کایرن هاچیسون و ونسا آنجل، مادر سابق مبارک هیچ پیچ و تاب یا چرخش دیوانه کننده ای را ارائه نمی دهد. این دقیقا همان چیزی است که از یک رام کام با تم تعطیلات انتظار دارید. اما این یکی از آن فیلم‌هایی است که تماشاگران را به یاد اولین عشق‌های خود می‌اندازد.

جریان مادر سابق مبارک در Prime Video.

توصیه های سردبیران







در پاشنه موفقیت از بازی تاج و تخت و آسیایی های ثروتمند دیوانهبه ترتیب، امیلیا کلارک و هنری گلدینگ برای این کمدی رمانتیک با موضوع تعطیلات با یکدیگر همکاری کردند. داستان درباره خواننده مشتاق کیت (کلارک) است که در یک فروشگاه کریسمس به کار بن بست می پردازد و عاشق مردی خوش تیپ و مرموز به نام تام (گلدینگ) می شود.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/3-rom-coms-prime-video-watch-december-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *