Lego Fortnite را می توان به صورت انفرادی یا با حداکثر ۷ دوست بازی کرد

تریلر سینمایی جدید کمی بیشتر از چه چیزی را به نمایش گذاشته است فورتنایت بازیکنان می توانند زمانی که بسیار مورد انتظار هستند، انتظار داشته باشند لگو فورتنایت حالت فردا (۷ دسامبر) راه اندازی می شود. بیشتر از این، لگو سایت اینترنتی اکنون تایید کرده است که می توان آن را به تنهایی یا با حداکثر هفت دوست بازی کرد.

این تریلر محبوب نشان می دهد فورتنایت شخصیت Brite Bomber در حال فرار از خطر قبل از اینکه به طور تصادفی وارد یک Rift شود و به دنیای لگو منتقل شود (و از احتمال تبدیل شدن ناگهانی به بلوک بسیار بیشتر از آنچه تصور می‌کنم در آن موقعیت باشد هیجان زده به نظر می‌رسد). سپس می بینیم که او کم کم به دنیا عادت می کند، در کنار افراد بیشتری یک سکونتگاه می سازد، و سپس در نهایت وارد جایی می شود که به نظر می رسد لانه ای از هیولاهای خطرناک، از جمله نوعی اژدهای عظیم الجثه است. می توانید نگاهی به زیر بیاندازید.

بیشتر ببین

جمله کوتاهی در وب سایت لگو در معرفی این آخرین تریلر چیزی است که ظاهراً تعداد بازیکنان احتمالی در حالت را تأیید کرده است. در آن نوشته شده است: “نگاهی دزدکی به ماجراجویی دنیای باز جدید ما بیندازید! برای ساختن، زنده ماندن و پیشرفت، به تنهایی یا با حداکثر هفت دوست آماده شوید…”

قبلا تایید شده بود که بیش از ۱۲۰۰ از قبل موجود است فورتنایت پوست ها زمانی که انواع لگوهای بلوکی داده می شود لگو فورتنایت راه اندازی می شود، امیدواریم به این معنی که هر چه بیشتر بازیکنان بتوانند از پوسته های مورد علاقه خود در حالت استفاده کنند.

حالت کاردستی بقا بود هفته گذشته در جریان بیگ بنگ اعلام شد رویداد زنده، که در آن همچنین تایید شد که یک بازی مسابقه ای جدید توسط لیگ موشک استودیو Psyonix و یک بازی موسیقی که توسط گروه راک Studio Harmonix در داخل قابل پخش خواهد بود فورتنایت در اواخر این هفته. راکت مسابقه از جمعه ۸ دسامبر قابل پخش خواهد بود در حالی که جشنواره فورتنایت از شنبه ۹ دسامبر قابل دسترسی خواهد بود.

برای بازی‌های بیشتری مانند Fortnite، حتماً فهرست‌های ما را بررسی کنید بهترین بازی های بتل رویالبه همان خوبی بهترین بازی های کامپیوتر چند نفره.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/lego-fortnite-can-be-played-solo-or-with-up-to-7-friends

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *