۳ راه برای تماشای NCIS بدون اشتراک کابل

۳ راه برای تماشای NCIS بدون اشتراک کابل

پخش جریانی برای بسیاری از ما تبدیل به یک روش زندگی شده است و تماشای برنامه های مورد علاقه خود را به صورت درخواستی آسان می کند. بنابراین، جای تعجب نیست که استریمینگ یکی از بهترین راه‌ها برای تماشای NCS بدون اشتراک کابلی است. شما فقط به یک دستگاه سازگار مانند تلویزیون هوشمند، تلفن هوشمند یا چوب تلویزیون آمازون فایربرای تماشای NCIS در یک پلت فرم استریم.

اگر از طرفداران سرسخت هستید و می‌خواهید NCIS اصلی را از ابتدا تا انتها تماشا کنید، اشتراک در Paramount+ بهترین گزینه است. Paramount+ همه ۲۰ فصل را دارد. در مقابل، شما فقط می توانید ۱۵ فصل اول را در نتفلیکس تماشا کنید، و هیچ کس نمی داند که آیا یا کی بقیه فصل را دریافت خواهد کرد. از آنجایی که Paramount+ شامل پخش زنده ایستگاه‌های CBS محلی در بسیاری از بازارها می‌شود، می‌توانید NCIS را به صورت زنده تماشا کنید، که برای کسانی که می‌خواهند فصل ۲۱ را از ۱۲ فوریه ۲۰۲۴ تماشا کنند مفید خواهد بود.

در حالی که Paramount+ بهترین سرویس پخش برای تماشای NCIS است، می‌توانید سریال محبوب را در Netflix، Hulu + Live TV، FuboTV و YouTube TV بدون اشتراک کابلی نیز تماشا کنید. فقط به خاطر داشته باشید که کاتالوگ به اندازه آنچه در Paramount+ پیدا می کنید گسترده نخواهد بود و گزینه های مشاهده بر اساس سرویسی که انتخاب می کنید محدود خواهد بود. به عنوان مثال، با Hulu + Live TV، FuboTV و YouTube TV، از این سرویس برای تماشای NCIS هنگام پخش زنده از CBS استفاده خواهید کرد.


منبع: https://www.slashgear.com/1478620/how-to-watch-ncis-off-cable/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *