۳ فیلم اکشن عالی در مکس که باید در نوامبر تماشا کنید

اگرچه تلاش می‌کند برخی از عناوین خود را از پلتفرم حذف کند، بهترین فیلم‌های Max ارزش وقت شما را دارند. در میان عناوین مکس که بسیار ضروری هستند، برخی از بهترین فیلم های اکشن ساخته شده هستند. این فیلم‌ها از شاهکارهای مدرن گرفته تا جواهرات زیر رادار را شامل می‌شوند که در زمان اکران اولیه، عشقی که سزاوار آن‌ها نبودند.

در حالی که انتخاب تنها سه عنوان به معنای کنار گذاشتن یک سری فیلم های عالی است، این دقیقاً همان کاری است که ما در اینجا انجام داده ایم. این سه فیلم اکشن هستند حداکثر که حتما باید تماشا کنید

Furious 7 (2015)

شاید آخرین بزرگ فیلم سریع و خشمگین، Furious 7 موفق می شود بین هیجانات و احساسات تعادل برقرار کند، حتی با وجود اینکه همه چیز بیشتر و بیشتر عجیب و غریب می شود. این فیلم البته با مرگ پل واکر که در حین فیلمبرداری اتفاق افتاد، آسیب دیده است.

لحظات پایانی فیلم ارسال مناسبی برای شخصیت واکر ایجاد می‌کند و تبدیل به یادآوری قابل‌توجهی از آنچه این فرنچایز همیشه در بهترین حالت خود بوده است، است. البته ماشین‌هایی وجود دارد، اما در زیر آن، خانواده وجود دارد، و این پیوند بین این شخصیت‌ها است که در پایان این فیلم اکشن احمقانه و دوست‌داشتنی شما را به گریه می‌اندازد.

Dune (2021)

تپه | تریلر اصلی رسمی

بر اساس الف کتاب علمی تخیلی که بسیاری معتقد بودند غیر قابل انطباق هستند، تپه این فیلم پس از اکران در سال ۲۰۲۱ یک پیروزی بود. این فیلم که در آینده ای دور در سیاره ای بیابانی به نام آراکیس می گذرد، بر مرد جوانی تمرکز دارد که متوجه می شود ممکن است برای هدفی بزرگتر انتخاب شود. اگر کمی شبیه جنگ ستارگان به نظر می رسد، تا حد زیادی به این دلیل است که جورج لوکاس بیشتر الهام خود را برای آن داستان از تپه.

تپه با این حال، تاریک تر و عجیب تر از جنگ ستارگان است، و این به اعتبار آن است. اگرچه ممکن است یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های علمی تخیلی سال‌های اخیر باشد، اما این بدان معنا نیست که کار نمی‌کند. به لطف اجراهای مرکزی بی نظیر و کارگردانی قابل توجه دنیس ویلنوو، تپه در سراسر قانع کننده است

Kingsman: The Secret Service (2014)

اگرچه ممکن است در مورد کیفیت دنباله های آن ایراد بگیرید، نمی توان منکر آن شد کینگزمن: سرویس مخفی زمانی که در سال ۲۰۱۴ وارد سینما شد، یک شکست شایسته بود.

این فیلم که مرد جوانی را دنبال می‌کند که به سرعت جاسوس می‌شود، خنده‌دار و توهین‌آمیز است و برخی از تندترین رقص‌های اکشنی را که احتمالاً می‌بینید را در خود دارد. گارد سلطنتی قطعاً یک کمدی اکشن است، اما کاملاً در آن قالب قرار می‌گیرد و تارون اجرتون در نقش مرکزی خود نقشی ستاره‌ای می‌دهد. کارگردان متیو وان سوزن را خیلی دقیق اینجا می زند، اما گارد سلطنتی موفقیت آمیز بود زیرا او این کار را با موفقیت انجام داد.

توصیه های سردبیران







شاید آخرین بزرگ فیلم سریع و خشمگین، Furious 7 موفق می شود بین هیجانات و احساسات تعادل برقرار کند، حتی با وجود اینکه همه چیز بیشتر و بیشتر عجیب و غریب می شود. این فیلم البته با مرگ پل واکر که در حین فیلمبرداری اتفاق افتاد، آسیب دیده است.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/action-movies-on-max-you-need-to-watch-in-october-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *