۵ تا از بهترین ابزارهای ردیابی قیمت برای خرید آنلاین

۵ تا از بهترین ابزارهای ردیابی قیمت برای خرید آنلاین

یک ردیاب معامله درست زیر بینی همه پنهان شده است: Google Shopping. اگرچه ابزار خرید مقایسه موتورهای جستجو برای مدت طولانی مفید بوده است، Google Shopping در نوامبر ۲۰۲۳ به‌روزرسانی شد که آن را به ویژه برای شکارچیان معامله جالب کرد. قبلاً اگر از Google Shopping استفاده می‌کردید، فقط مقایسه قیمت‌ها را مشاهده می‌کردید. اکنون؟ جستجو برای “فروشگاه [item or type of item] معاملات” اکنون بهترین تخفیف‌هایی را که Google می‌تواند پیدا کند نشان می‌دهد و هوشمندانه‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. نه تنها Google تخفیف‌ها را پیدا می‌کند، بلکه متوجه می‌شود که یک فروشنده خاص چه زمانی یک کوپن در سراسر سایت در دسترس دارد و آن را فاکتور می‌کند. .

به عنوان مثال، همانطور که اشاره کردیم به زمانی که ابزار معامله به روز راه اندازی شد، جستجوی “فروش معاملات بازی های ویدئویی” در آن زمان نتایج مختلفی را برای بازی های قابل توجه در QVC.com به ارمغان آورد. اگرچه وب‌سایت شبکه خرید کابلی ممکن است مقصد واضحی برای گیمرها نباشد، اما در آن زمان کوپن ۲۰ دلاری تخفیف ۴۰ دلاری را برای مشتریان جدید ارائه می‌کرد که باعث شد مجموعه‌ای از معاملات بازی‌های بسیار خوب را به همراه داشته باشد.

اگر می‌خواهید از طریق Google Shopping هشدارهای قیمت را دریافت کنید، باید از مرورگر وب کروم Google استفاده کنید. نشانک‌گذاری صفحه محصول در یک وب‌سایت پشتیبانی‌شده، گزینه دریافت اطلاع‌رسانی را در صورت کاهش قیمت در هر سایتی، نه فقط در سایتی که نشانک‌گذاری کرده‌اید، ایجاد می‌کند. (در تلفن همراه، روی نماد زنگ در کنار نام محصول ضربه بزنید.) اگر در حال حاضر در اکوسیستم کروم هستید، Google ردیابی معامله خود را برای شما بدون اصطکاک انجام داده است.


منبع: https://www.slashgear.com/1478901/best-price-tracking-tools-online-shopping/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *