وان پلاس ایس ۳ با اسپیکر قدرتمند، بزرگان را به چالش می‌کشد

مدل جدید جدید وان پلاس ایس به فناوری NFC چندجهته مجهز خواهد شد که به کاربران اجازه می‌دهد تا در زاویه‌های مختلف از آن استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به عرضه‌ی انواع لوازم جانبی و نمایشگر ProXDR با پشتیبانی از فناوری فوتومتریکس و قابلیت Rain Touch اشاره کرد که به کاربران امکان می‌دهد تا با دست‌ خیس یا زیر باران نیز از نمایشگر گوشی استفاده کنند.

انتظار می‌رود وان پلاس ایس ۳ از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی X1 LTPO (ساخت شرکت چینی BOE) با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی چشمگیر برخوردار باشد. شایعه شده است که دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

مقاله‌های مرتبط

گوشی جدید وان پلاس ممکن است با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شود. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی مجهز باشد.

شایعه‌ها حاکی از آن است که در بازارهای جهانی، نام این دستگاه OnePlus 12R و گزینه‌های رنگ شامل سه رنگ طلایی، مشکی و آبی خواهد بود. پرچمدار جدید وان پلاس در تاریخ ۴ ژانویه‌ی ۲۰۲۴ (۱۴ دی ۱۴۰۲) در چین رونمایی خواهد شد. قیمت گوشی جدید وان پلاس هنوز به‌‌صورت رسمی اعلام نشده است.


منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/414121-oneplus-ace-3-features-teased-again/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *