۵ تا از بهترین موش های بی سیم برای کار در حال حرکت

۵ تا از بهترین موش های بی سیم برای کار در حال حرکت

من هر وقت با لپ تاپم به مسافرت می روم عملا این کوچولو را می آورم. ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما کار را انجام می دهد و فضای کمی را اشغال می کند. شکل گرد و شیب چشمگیر دکمه ها خیلی راحت در دست من قرار می گیرد، اگرچه اندازه کوچکتر آن کمی طول می کشد تا به آن عادت کنید. CHERRY یک باتری قابل شارژ را انتخاب کرد که تماس درستی بود. می‌توانم تا دو ماه استفاده مداوم از MW 9100 قبل از نیاز به شارژ مجدد از طریق درگاه USB-C داشته باشم.

MW 9100 از طریق بلوتوث ۴٫۰ یا گیرنده RF 2.4 گیگاهرتزی متصل می شود. هر کدام از این گزینه ها به خوبی کار می کند، و شما تقریباً از استفاده بدون تاخیر لذت خواهید برد. یکی از مهم ترین ویژگی های هر ماوس DPI یا نقطه در هر اینچ آن است. این اندازه گیری حساسیت ماوس است، یا اینکه با وجود اینکه ماوس را به صورت فیزیکی حرکت می دهید، چقدر سریع یا کند روی صفحه حرکت می کند. تنها نقطه ضعف MW 9100 که ممکن است برخی از کاربران را آزار دهد، محدوده DPI است که تنها ۱۰۰۰، ۱۶۰۰ و ۲۴۰۰ DPI را مجاز می کند. اگر حساسیت کاهش یافته را دوست دارید، آن ۱۰۰۰ DPI پایه ممکن است هنوز برای شما کمی زیاد باشد.

با استفاده از نرم افزار CHERRY KEYS می توانید اکثر ورودی ها از جمله دو دکمه کناری را دوباره برنامه ریزی کنید. به طور کلی، ماوس بی سیم CHERRY MW 9100 یک گزینه ساده، پاسخگو و بسیار جمع و جور است که می خواهید برای سفر بعدی خود در نظر بگیرید. تنها با ۲۹٫۹۹ دلار، MW 9100 مقرون به صرفه است گزینه ای مطمئن برای افزایش بهره وری شما در جاده.


منبع: https://www.slashgear.com/1476488/best-wireless-mice-working-on-the-go/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *