۵ تا از جالب ترین محصولات در سیستم ذخیره سازی مدولار ‘Link’ Ryobi

۵ تا از جالب ترین محصولات در سیستم ذخیره سازی مدولار ‘Link’ Ryobi

یکی از مشکلات کابینت دیواری لینک، فضایی است که اشغال می کند. بسته به تعداد اسلات‌های موجود در سیستم مدولار، ممکن است به چیزی دوست‌دار فضا نیاز داشته باشید قفسه سازمان‌دهنده ابزار پیوند. چیزی که ما در مورد این قفسه دوست داریم این است که ظرفیت ۵۰ پوندی آن در گزینه های مختلف ذخیره سازی پخش شده است.

ابعاد قفسه تخت ۲۱ اینچ عرض و ۱۱ اینچ عمق دارد، بنابراین شما فضای زیادی برای موارد احتمالی و انتهایی مانند باتری‌ها و ابزارهای اضافی خواهید داشت که ممکن است در جای دیگری در فضای ذخیره‌سازی مدولار قرار نگیرند. علاوه بر فضای قفسه، یک چاه نازک برای چیزهایی مانند مجموعه مته‌ها، و همچنین چهار شیار ابزار برقی زیر نصب شده و یک ردیف برش برای ذخیره ابزار دستی در اختیار دارید.

مانند بررسی ابزار حرفه ای توجه داشته باشید، قفسه بالایی برای پنکه کوچک Ryobi، باتری یدکی و چراغ Ryobi به اندازه کافی بزرگ است و گزینه های ذخیره سازی زیادی برای ابزارهای دستی، پیچ ها، میخ ها، دستکش ها و سایر لوازم جانبی در اطراف وجود دارد. کاربران به خصوص در مورد قفسه مثبت هستند و بسیاری از آنها می گویند که چگونه استفاده از فضای مدولار را به حداکثر می رساند.

سیستم ذخیره‌سازی مدولار پیوند Ryobi در مورد سفارشی‌سازی و تطبیق‌پذیری است و قفسه سازمان‌دهنده با اشغال فضای کمی روی دیوار و در عین حال فضای ذخیره‌سازی فراوان، از فضای خود به خوبی استفاده می‌کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1494679/coolest-products-in-ryobi-link-modular-storage-system/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *