۵ کاری که MCU در صورت بازگرداندن انتقام جویان اصلی باید انجام دهد

پس از ناامیدی های اخیر استودیو مارول از منتقدان و تجاری، تنوع گزارش داده است که استودیو اکنون در نظر دارد شش فیلم اصلی Avengers را در یک فیلم آینده به نمایش بگذارد. این به این معنی است دنیای سینمایی مارول تونی استارک و ناتاشا رومانوف را که در جریان وقایع سال گذشته جان خود را از دست داده بودند، بازگرداند Avengers: Endgame.

کتاب های کمیک با کشتن و احیای شخصیت های محبوب غریبه نیستند و این روند به سینما راه پیدا کرده است. اما پس از خروج این دو شخصیت از فرنچایز با چنین سطح بالایی، ممکن است که بازگرداندن آنها بیشتر از اینکه فایده داشته باشد، ضرر داشته باشد. با وجود این، اگر MCU همه این قهرمانان را دوباره گرد هم آورد، آنها باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و این پنج کار را انجام دهند.

از تونی استارک و پیتر پارکر بخواهید دوباره متحد شوند

۵ کاری که MCU در صورت بازگرداندن انتقام جویان اصلی باید انجام دهد
سونی / سونی

تونی استارک مدتی را در MCU به عنوان مربی پیتر پارکر گذراند و لباس‌های هوشمندانه و پیشرفته‌ای را برای او فراهم کرد تا بتواند مرد عنکبوتی محله دوستانه باشد. این به جایی رسید که مردم بر این باور بودند که دومی قرار است مرد آهنی بعدی باشد.

با این حال، پیتر از زمان درگذشت تونی بسیار رشد کرده است پایان بازی و بدون تکیه بر فناوری استارک، هویتی کاملاً جدید به عنوان یک قهرمان فروتن و در سطح خیابان ایجاد کرده است. برای تونی بسیار متاثر کننده خواهد بود که ببیند پیتر بعد از این همه مدت چقدر تغییر کرده است، به خصوص که او ممکن است تنها کسی باشد که پیتر را بعد از اینکه خاطره همه از او پاک شد به یاد می آورد. Spider-Man: No Way Home.

از کاپیتان آمریکا بخواهید دوباره چکش ثور Mjölnir را در دست بگیرد

مارول استودیو / مارول استودیو

وقتی کاپیتان آمریکا را دیدند که چکش ثور را در دست می گیرد و از قدرت الهی آن برای مبارزه با تانوس شرور در یک درگیری واقعی تایتان ها استفاده می کند، هواداران کاملاً آن را از دست دادند.

از آنجایی که Mjölnir برای مدت کوتاهی Cap را به یکی از قوی‌ترین قهرمانان جهان تبدیل کرد، برای اینکه او یک بار دیگر آن را در برابر افرادی مانند کانگ می تواند یک فیلم بعدی هیجان انگیز باشد. اگر قرار باشد بد بزرگ بعدی MCU تهدیدی برای کل مولتی‌ورس باشد، Cap به قدرت خدایان نیاز خواهد داشت تا شانس بیاورد.

از ناتاشا و یلنا بخواهید دوباره ملاقات کنند

مارول استودیو / مارول استودیو

ناتاشا و یلنا بلافاصله در فیلم انفرادی اولی به دو خواهر محبوب تبدیل شدند. عنکبوت، پس از آن که آنها دهه ها را دور از یکدیگر سپری کردند.

اگرچه یلنا اکنون در غم از دست دادن خواهر خوانده اش که خود را فدا کرده بود تا ضربه تانوس را از بین ببرد، عزادار است. پایان بازی، احیای احتمالی نات می تواند به این خواهر و برادرها اتحاد مجددی بدهد که پس از ناپدید شدن یلنا در طول Blip هرگز به آن ها نرسیدند. مطمئناً لحظه‌ای پر از اشک خواهد بود، به‌ویژه که نات می‌تواند ببیند که خواهر کوچکش در حالی که به عنوان یک قهرمان راه او را دنبال می‌کند، چگونه رشد کرده است.

ثور را با لوکی جایگزین بخواهید

دیزنی + / دیزنی +

اگرچه ثور باید تماشا می کرد لوکی به دست ثانوس پایان یافت، گونه ای از برادر کشته شده او در آن ساخته شد پایان بازی و بعد از بردن به TVA بسیار قهرمان شده است. این لوکی جایگزین با خدای شیطانی شیطان که قبلا بود فاصله زیادی دارد و بدون شک در شکست دادن کانگ در جنگ چندجهانی بعدی نقشی حیاتی خواهد داشت.

اگر ثور قرار است برای آخرین بار با انتقام‌جویان اصلی همراه شود، باید این فرصت را پیدا کند که برادرش را دوباره ببیند (البته نسخه بسیار بالغ‌تری از او)، زیرا این امر می‌تواند به او کمک کند پس از از دست دادن افراد زیادی در این فیلم، تا حدودی بسته شود. زندگی خود.

این اتحاد را یک بار یکباره تبدیل کنید

مارول استودیو / مارول استودیو

دیدن بازگشت ۶ انتقام جویان اول به صفحه نمایش عالی خواهد بود، اما تیم اصلی به دلیلی منحل شد. بازیگرانی مانند رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسون بخش بزرگی از یک دهه را در نقش ابرقهرمانان با موفقیت زیادی سپری کرده بودند.

با این وجود، همه آنها آماده و راضی به حرکت به سمت مراتع سرسبزتر به نظر می رسیدند، بنابراین بازگشت به نقش خود در MCU برای مدت طولانی همچنان می تواند یک گام به عقب برای حرفه آنها باشد. خوشبختانه وجود دارد شایعات که جنگ های مخفی به آرامی کل MCU را راه‌اندازی مجدد می‌کند، بنابراین این تیم باید قبل از اینکه ترکیب جدیدی از بازیگران جای خود را در جدول زمانی جدید فرنچایز بگیرند، آخرین خداحافظی را با مخاطبان ارائه کند.

توصیه های سردبیران







تونی استارک مدتی را در MCU به عنوان مربی پیتر پارکر گذراند و لباس‌های هوشمندانه و پیشرفته‌ای را برای او فراهم کرد تا بتواند مرد عنکبوتی محله دوستانه باشد. این به جایی رسید که مردم بر این باور بودند که دومی قرار است مرد آهنی بعدی باشد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/5-things-the-mcu-should-do-if-they-bring-back-the-original-avengers/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *