۶ ابزار جالبی که تا به حال نمی دانستید می خواهید

۶ ابزار جالبی که تا به حال نمی دانستید می خواهید

آ اره برقی یکی از مفیدترین ابزارهایی است که می توانید در زرادخانه خود بگنجانید، با توجه به اینکه می تواند کارهای بسیار بیشتری از بریدن هیزم انجام دهد.

در واقع، اره برقی مناسب می تواند فوق العاده همه کاره باشد و به شما امکان می دهد درختان و علف های هرز را هرس کنید و حتی یخ را ببرید. اگر تا به حال از اره برقی استفاده نکرده اید، از اندازه، قدرت یا صدای این ابزار نترسید. برای استفاده صحیح از اره برقی تنها چیزی که لازم است تمرین و اقدامات احتیاطی ایمنی است.

اگر اولین باری است که اره برقی خریداری می کنید، باید استفاده خود را برای انتخاب مناسب ترین مدل در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر می خواهید از اره برقی برای کوتاه کردن شاخه ها و علف های هرز گاه به گاه استفاده کنید، می توانید یک مدل برقی با میله کوتاه تر انتخاب کنید.

با این حال، اگر انتظار دارید که اغلب از اره برقی خود برای بریدن مقدار زیادی هیزم استفاده کنید، بهتر است یک اره برقی گازی قوی تر با میله بلندتر انتخاب کنید.

اره های برقی معمولا بین ۵۰ تا ۵۰۰ دلار قیمت دارند. برای مرجع شما، یک اره برقی گازسوز ۳۹۹ دلار قیمت دارد آمازوندر حالی که یک اره برقی برقی که برای کارهای سبک مناسب است با قیمت ۷۹ دلار در دسترس است پلت فرم.


منبع: https://www.slashgear.com/1495656/cool-tools-you-didnt-know-about/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *