۶ ویژگی ماشین با تکنولوژی بالا که کاملا غیر ضروری هستند

۶ ویژگی ماشین با تکنولوژی بالا که کاملا غیر ضروری هستند

زمانی که کارل بنز راه را برای یک صنعت کامل هموار کرد پتنت موتورواگن را ساخت در اواخر قرن نوزدهم، اما با دیدن آنچه برای نوآوری در شرکتی که امروز نام او را یدک می‌کشد، باید او را مجبور کرد که در قبرش سالتو انجام دهد. در سال ۲۰۱۴، مرسدس یک سیستم خوشبو کننده و خوشبو کننده هوای کابین را برای خودروهای کلاس S خود معرفی کرد که شامل فیلتر هوای زغالی و اتومایزر بود که به رانندگان اجازه می داد از بین چندین عطر مختلف که در ویال هایی بسته بندی شده اند که به یک اتومایزر در دستکش متصل می شوند، انتخاب کنند. محفظه

مرسدس بنز از آن زمان این سیستم را به خودروهای کلاس G، کلاس C و کلاس E گسترش داده است و سیستم Air Balance را به عنوان راهی برای ایجاد “فضای تمیزتر و دلپذیرتر برای سرنشینان وسیله نقلیه شما” بازاریابی کرده است. این سیستم در مدل هایی که برای آن موجود است، گزینه ای ۳۵۰ دلاری است و شش ویال عطر مختلف هر کدام بین ۱۳۶ تا ۱۷۱ دلار قیمت دارند.

برای هزینه اولیه سیستم، می توانید صندلی عقب خود را با کیسه های مشبک پر از زغال فعال بسته بندی کنید، و قیمت یک شیشه عطر مرسدس بنز می تواند خوشبو کننده هوای درخت کاج را به ارزش یک دهه بخرید تا از آینه دید عقب آویزان شود. با این حال، چنین راه حلی برای اکثر مالکان مرسدس بنز ممکن است مورد توجه نباشد.

مرسدس در نهایت یک تصویر و نگرش به فروش می‌رساند و این در نام‌هایی که به عطرها داده است منعکس می‌شود: حالت Pacific Mood، Nightlife Mood، Agarwood Mood، Downtown Mood، Sports Mood و Daybreak Mood. مرسدس حتی یک ویال خالی را ارائه می دهد اگر خریداران بخواهند عطر خود را برای استفاده با این سیستم بسازند و نامی با مضمون خلق و خوی خود را برای خلق خود بیاورند، اگرچه این ظرف خالی ۱۳۶ دلار قیمت دارد که می تواند بیش از ۴۰ عطر خریداری کند. خوشبو کننده هوا به سبک غلاف Febreze.


منبع: https://www.slashgear.com/1431376/high-tech-car-features-unnecessary/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *