۷ اسکیل آپ با رشد سریع با پتانسیل تکشاخ – با آنها در TNW 2024 ملاقات کنید

۷ اسکیل آپ با رشد سریع با پتانسیل تکشاخ – با آنها در TNW 2024 ملاقات کنید

در حالی که بسیاری از شرکت های نوآور در حال حرکت هستند کنفرانس TNW 2024 امسال، ما فهرست کوتاهی از ۷ مورد از داغ ترین اسکال آپ ها را برای بررسی ایجاد کرده ایم. اگرچه آنها طیف وسیعی از صنایع مختلف را پوشش می دهند، اما همه آنها یک چیز مشترک دارند: پتانسیل تک شاخ.

از طریق ما ستاره های درخشان داوران خبره هر یک از نامزدها را تجزیه و تحلیل و ارزیابی کردند تا ببینند کدام یک از این دسته در مسیر تبدیل شدن به تک شاخ انقلابی بعدی، دستیابی به رشد سریع و ایجاد یک پایدار تاثیر در بخش خود

از هیولای رشد تا مبتکر مخرب، انتخاب های ما در اینجا آمده است:

یک “چشم انداز” برای آینده

سه شرکت به دلیل توانایی خود در ارائه فناوری پیشرفته به توده ها متمایز بودند.

Vision Platform AI با ارائه یک پلتفرم بدون کد برای ایجاد پروژه های سفارشی، بدون نیاز به مهارت های فنی، بینایی کامپیوتر را در دسترس قرار می دهد. این فناوری می تواند به ایجاد تحول در فرآیندها در طیف گسترده ای از صنایع و برنامه ها کمک کند.

به عنوان مثال، صنعت غذا و نوشیدنی می تواند از آن برای سرعت بخشیدن به کنترل و بازرسی کیفیت، تأیید بسته بندی، بهینه سازی فرآیند، مدیریت موجودی و رعایت ایمنی مواد غذایی استفاده کند. در همین حال، صنعت ساخت‌وساز می‌تواند بینایی کامپیوتری را برای افزایش ایمنی و اطمینان از انطباق در سایت‌های ساختمانی بزرگ به کار گیرد.

در حالی که VR و AR فناوری‌ها مدتی است که وجود دارند، اما هنوز به جریان اصلی تبدیل نشده‌اند. دو شرکت در این لیست با ارائه فناوری پیشرفته و پلتفرم‌های کاربرپسند با هزینه کمتر، آن را تغییر می‌دهند.

تکل هولوگرافیکاین سیستم تصاویر سه بعدی کاملاً فراگیر را برای طیف گسترده ای از کاربردها، از ساخت و ساز گرفته تا زمینه پزشکی و بازی های مصرف کننده ایجاد می کند. چیزی که واقعاً در مورد رویکرد آنها بازی را تغییر می دهد این است که سایر سیستم ها تا ۷۲ ساعت برای پردازش و تبدیل تصاویر زمان می برند، در حالی که Tekle Holographics فقط ۲۰ دقیقه طول می کشد.

در همین حال، فکتارپلت فرم یک استودیوی ایجاد واقعیت مجازی و واقعیت افزوده با استفاده آسان برای افراد و مشاغل کوچک فراهم می کند. تازه کارها می توانند با استفاده از قالب های سه بعدی خود (بدون نیاز به مهارت های کدنویسی) شروع کنند، در حالی که کاربران پیشرفته تر می توانند محیط های سه بعدی تعاملی متحرک ایجاد کنند.

ساختن آینده ای پایدار

در حالی که فناوری ما امکانات جدید هیجان انگیزی را به زندگی حرفه ای و شخصی ما می آورد، نمی توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که گرسنگی ماشین های ما برای قدرت محاسباتی نیز در حال افزایش است.

سبز تیرهیک شرکت مرکز داده که ماموریت دارد جذب گرما را برای همیشه تغییر دهد، یک ایده نوآورانه جدید را معرفی کرد. با همکاری با استخرهای عمومی، آنها می توانند هم مراکز داده خود را خنک نگه دارند و هم گرمایش رایگان ارائه دهند. این شرکت قصد دارد در مدت پنج سال به ۱۵۰۰ استخر شنای عمومی در بریتانیا با ۳۰۰ مگاوات مراکز داده لبه غیرمتمرکز شبکه، گرمای رایگان کمک کند. این امر هم میلیون ها نفر را در قبض انرژی صرفه جویی می کند و هم به حفظ دسترسی عمومی به خدمات اجتماعی کمک می کند.

انفجار صنعت فناوری فضایی در سال های اخیر با افزایش رقابت و نوآوری به احیای رویاهای اکتشاف فضا کمک کرده است. اکنون آژانس های فضایی ملی به دنبال شرکای تجاری هستند تا به آنها کمک کنند راه حل های جدیدی پیدا کنند که هم مقرون به صرفه و هم پایدار باشد.

ReOrbit یکی از این مبتکرانی است که راه حل جدیدی برای حمایت از پروژه هایی با هدف استخراج سیارک ها، تولید در فضا و غیره ایجاد کرده است. این شرکت پلتفرم‌های ریزماهواره‌ای را توسعه می‌دهد که قابل استفاده مجدد، مقیاس‌پذیر و مدولار با انعطاف‌پذیری برای سازگاری با طیف گسترده‌ای از مقیاس‌های وزنی هستند و سازمان‌های فضایی را قادر می‌سازد تا ماموریت‌های پرتاب ماهواره خود را با هزینه کمتر انجام دهند. مهم‌تر از همه، قابلیت استفاده مجدد و انعطاف‌پذیری در طراحی، امکان استفاده طولانی‌مدت را فراهم می‌کند و آن را در مقایسه با سیستم‌های یکبار مصرف گزینه‌ای پایدارتر می‌سازد.

هموار کردن راه برای تک شاخ های آینده

در TNW، ما عاشق ایده‌هایی هستیم که هدفشان تقویت رشد و سلامت جامعه کلی فناوری است.

بحران اقتصادی سال گذشته، آن را برای بسیاری سال بدی کرد استارت آپ ها به دنبال جمع آوری سرمایه است. ناگفته نماند این واقعیت که جمع آوری کمک مالی به دور از مشغله بودن زمان و تلاش می برد بنیانگذارانبدون تضمین موفقیت

بدون درپوش با ارائه راه‌های جایگزین به بنیان‌گذاران برای تأمین مالی رشد کسب‌وکارشان، بدون نیاز به واگذاری مالکیت، به اختلال در سیستم کمک می‌کند. این شرکت سرمایه گذاری های بدون اوراق بهادار و بدون سهام را از ۱۰۰ هزار دلار تا ۱۰ میلیون دلار ارائه می کند که می تواند در زمان کمتری و با یک سیستم پرداخت انعطاف پذیر صادر شود. این به کارآفرینان درگیر اجازه می دهد تا بدون نیاز به ضمانت های شخصی، چک های اعتباری، ضمانت نامه ها یا حقوق صاحبان سهام، به سرعت به سرمایه دسترسی پیدا کنند.

تدارکات یکی دیگر از فرآیندهای دست و پا گیر است که زمان و منابع را از کارمندانی که اغلب نیاز دارند ساعت ها برای تکمیل سفارشات خرید و یادگیری نحوه استفاده از سیستم های مدیریتی پیچیده صرف کنند، می گیرد.

محوری به دنبال ارائه راه حلی برای این روند همیشه درهم و برهم است. برخلاف ادغام طولانی که توسط حاکمان بازار Oracle NetSuite و Coupa مورد نیاز است، این پلتفرم در پشته های مالی موجود ادغام می شود و می تواند بدون نیاز به کدنویسی یا آموزش استفاده شود. سپس کارمندان می توانند سیستم را با نیازهای خود تنظیم کنند، به عنوان مثال با ایجاد یک گردش کاری سفارش خرید.

اگر می‌خواهید در مورد اسکیل‌آپ‌های ستاره درخشان ما بیشتر بدانید، در کنفرانس TNW 2024 حضوراً با آن‌ها ملاقات کنید!

یکی از موضوعات کنفرانس TNW امسال، Venture: Show Me The Money است. اگر می‌خواهید عمیق‌تر به آنچه برای تأمین بودجه استارت‌آپ‌تان نیاز است، شرکت بعدی را که می‌خواهید پشتیبان آن باشید، بشناسید، یا به سادگی این رویداد را تجربه کنید (و به تیم تحریریه ما سلام کنید)، ما چیز خاصی برای خوانندگان وفادار خود داریم. در هنگام تسویه حساب از کد TNWXMEDIA استفاده کنید تا ۳۰ درصد تخفیف دریافت کنید پاس کاری، پاس سرمایه گذار یا بسته های راه اندازی (بوت استرپ & افزایش مقیاس).


منبع: https://thenextweb.com/news/7-fast-growing-scaleups-unicorn-tnw-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *