تعداد انگشت شماری از واحدهای اپل ویژن پرو، ترک یکسانی را در پوشش شیشه ایجاد می کنند

تعداد کمی از دارندگان اپل ویژن پرو ادعا کرده‌اند که هدست‌های آن‌ها با وجود اینکه هرگز نیفتاده و یا به درستی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند، خط مویی در وسط شیشه‌ی قاب جلویی ایجاد کرده‌اند.

تعداد انگشت شماری از واحدهای اپل ویژن پرو، ترک یکسانی را در پوشش شیشه ایجاد می کنند

عکس ترک خط مو در شیشه جلو ویژن پرو (اعتبار: کاربر Reddit بی نهایت)

اولین گزارش در subreddit /r/VisionPro درباره ارسال شد ۱۸ روز پیشو چندین مورد دیگر ظاهر شده است در هفته گذشته. همه تصاویر یک ترک مویی کاملا مشابه عمودی را در بالای پل بینی نشان می‌دهند، که نشان می‌دهد آسیب در نقطه خاصی از کشش رخ می‌دهد، جایی که انحنای شیشه‌های لمینت بیشتر مشخص است.

ما نتوانستیم گزارش‌های مشابه دیگری را در رسانه‌های اجتماعی، انجمن پشتیبانی آنلاین اپل یا در سایت پیدا کنیم MacRumors انجمن‌ها، نشان می‌دهد که این احتمالاً یک نقص تولیدی است که محدود به یک دسته کوچک از واحدها است، نه یک مشکل گسترده.

همه گزارش‌ها اشاره می‌کنند که ترک به‌طور ناگهانی و بدون هیچ دلیل مشخصی، پس از اتصال هدست‌ها به بسته باتری خارجی و ذخیره‌سازی یک شبه (برخی در کیف مسافرتی اپل) با قاب جلویی نرم، قابل مشاهده است.

برخی از افراد حدس می زنند که مشکل ممکن است به دلیل گرمای بیش از حد باشد که باعث انبساط شیشه و منجر به ترک در ضعیف ترین نقطه آن می شود. با توجه به اینکه باتری خارج از هدست است، هر گرمای تولید شده احتمالاً باید ناشی از یک فرآیند نرم‌افزاری از بین رفته باشد.

اسناد اپل ایالت ها که Apple Vision Pro در زمانی که از بسته باتری استفاده نمی‌شود به مصرف انرژی خود ادامه می‌دهد و به دستگاه امکان می‌دهد نامه‌ها، عکس‌ها و سایر داده‌ها را همگام‌سازی کند. اگر هدست به مدت ۲۴ ساعت استفاده نشود، Vision Pro به طور خودکار خاموش می شود.

با AppleCare، هزینه قابل کسر برای یک تعمیر شیشه پوشش ۳۰۰ دلار هزینه دارد. بدون پوشش AppleCare، همان تعمیر ۸۰۰ دلار هزینه دارد. برخی از صاحبان آسیب‌دیده می‌گویند که با پشتیبانی اپل تماس گرفته‌اند و از آنها خواسته شده تا هزینه‌های تعمیر را بپردازند، زیرا کرک به‌طور رسمی به عنوان یک نقص ساخت شناسایی نشده است.

اپل معمولاً برنامه‌های تعمیر ویژه‌ای را برای محصولاتی که دارای مشکل سخت‌افزاری شناخته شده هستند معرفی می‌کند، اما اپل بعید است که یک بررسی داخلی را انجام دهد، مگر اینکه گزارش‌های مربوط به نقص‌های یکسان گسترده‌تر شود. به هر کسی که مشکل مشابهی دارد توصیه می شود تماس بگیرد پشتیبانی اپل و پرونده خود را تشدید می کنند تا این احتمال را افزایش دهند که اپل مشکلی بالقوه می بیند که نیاز به تحقیقات رسمی دارد.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/23/apple-vision-pro-front-glass-cracked-reports/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *