۸ بهترین برنامه تلویزیونی نتفلیکس در سال ۲۰۲۳، رتبه بندی شده است

نتفلیکس ممکن است با رقابت فزاینده ای از تعداد فزاینده نمایش های باکیفیت ارائه شده در سایر سرویس های استریم مواجه شود، اما همچنان به ارائه نمایش های هیجان انگیز خود در هر ژانر ادامه می دهد. از درام گرفته تا هیجان‌انگیز، مستند تا کمدی، نمایش‌هایی که موفقیت‌های شگفت‌انگیز داشتند تا برنامه‌هایی که سرانجام به پایان می‌رسند، امسال در نتفلیکس چیزهای زیادی برای تماشا وجود داشت.

بهترین نمایش ها کدام بودند؟ در آن ها بازیگران مطرحی مانند آرون پل، کری راسل و مایکل سرا و همچنین تازه واردانی مانند گابریل باسو حضور دارند. آن‌ها شامل یک فیلم مستند، فیلم ترسناک گوتیک، داستان‌های گمانه‌زنی دیستوپیایی، و یک تریلر سیاسی و غیره هستند. اگر هنوز هیچ یک از این هشت برنامه را تماشا نکرده اید، همه آنها ارزش وقت شما را دارند. زمانی که این سریال ها را بررسی کردید، بررسی کنید بهترین نمایش ها در نتفلیکس.

۸٫ تاج (۲۰۱۶-۲۰۲۳)

۸ بهترین برنامه تلویزیونی نتفلیکس در سال ۲۰۲۳، رتبه بندی شده است
جاستین داونینگ/نتفلیکس

این پایان یک دوره است برای تاج، با اجرای شش فصل از پیش تعیین شده رو به پایان است. فصل ششم درام تاریخی در مورد خانواده سلطنتی و سلطنت ملکه الیزابت دوم که در دو قسمت ارائه می شود، دوره زمانی بین سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۵ را پوشش می دهد. محوری ترین لحظات به تصویر کشیده شده شامل عاشقانه پرنسس دایانا با دودی فاید و همچنین تراژیک او است. مرگ. همچنین رابطه پرنس ویلیام و کاترین میدلتون و شاهزاده چارلز (اکنون عروسی شاه چارلز با کامیلا) وجود دارد.

این پایانی تلخ و شیرین برای سریالی است که به خاطر لباس، بازیگری، نویسندگی و موارد دیگر مورد تحسین قرار گرفته است. تاج یکی از آن نمایش هایی است که حتی برای افرادی که طرفدار خانواده سلطنتی نیستند نیز جذاب است. اگرچه فصل ۶ برخی از رویدادهای اخیر، از جمله کناره گیری شاهزاده هری و ترک انگلیس و مرگ ملکه الیزابت دوم را پوشش نمی دهد، اما همچنان یکی از بهترین برنامه های تلویزیونی قرن بیست و یکم است.

جریان تاج در نتفلیکس

۷٫ دیپلمات (۲۰۲۳-)

الکس بیلی/نتفلیکس/نتفلیکس

دیپلمات نشانه بازگشت کری راسل به صفحه نمایش کوچک است. در تریلر سیاسی که مانند بال غربی ملاقات می کند مامور شباو نقش کیت وایلر، دیپلمات حرفه‌ای را بازی می‌کند که پس از اینکه از او خواسته شد به عنوان سفیر ایالات متحده در بریتانیا کار کند، ناگهان در موقعیتی بالاتر از قدرت قرار می‌گیرد. یک بحران بین‌المللی وجود دارد و رئیس‌جمهور و کارکنانش معتقدند که او بهترین فرد برای این شغل است.

این سریال دارای دیالوگ های پیچیده است زیرا کیت در این موقعیت جدید با چالش ها روبرو می شود، از جمله یاد می گیرد که برنامه های بزرگتری برای او وجود دارد. شوهرش هال، با بازی درخشان روفوس سیول، سفیر سابق ایالات متحده است که برخی از افراد را به اشتباه مالش داده است. او سعی می‌کند تا زمانی که همسرش می‌درخشد، در کنار هم باقی بماند، اما برای مردی که عادت به صدا زدن عکس‌ها دارد، کار چندان آسانی نیست. ساخته شده توسط دبورا کان، که قبلا به عنوان نویسنده و تهیه کننده کار می کرد بال غربی، دیپلمات داستانی سریع و پربار سیاسی است. مطمئناً، داستان در مقایسه با آنچه که ممکن است در طول یک بحران ژئوپلیتیکی واقعی اتفاق بیفتد، آزادی عمل دارد، اما شخصیت ها و پیچش های تکان دهنده آن را به یک موفقیت تبدیل کرده اند.

جریان دیپلمات در نتفلیکس

۶٫ شما (۲۰۱۸-)

نتفلیکس / نتفلیکس

یک لذت گناهکار خوشمزه شما قاتل سریالی جو گلدبرگ (پن بادگلی) را در چند فصل اول به جهات مختلفی سوق داده است. فصل چهارم داستان را به لندن منتقل می کند، جایی که جو هویت جدیدی پیدا کرده و شغلی به عنوان استاد انگلیسی در یک مدرسه معتبر پیدا کرده است. او حتی با وجود بیزاری از شیوه زندگی، نگرش مادی گرایانه و نداشتن تحصیلات دانشگاهی و از نظر او حتی هوش اولیه، دوستانی از جامعه بالا پیدا کرده است.

دیدن نیاز سادیستی جو به کنترل و وسواس نسبت به کسی یا چیزی جدید در آخرین فصل به زیبایی ظاهر می شود. پیچ و تاب های عظیم، که در دو قسمت به فاصله یک ماه از هم منتشر شد، در اولین اکران شدت آن را افزایش داد. فصل ۵ از شماکه در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد، تایید شده است که آخرین نمایش است.

جریان شما در نتفلیکس

۵٫ مامور شب (۲۰۲۳-)

دن پاور / نتفلیکس / نتفلیکس

یکی از بزرگترین موفقیت های شگفت انگیز سال. مامور شب می‌توانست فقط یک اکشن هیجان‌انگیز دیگر در میان مجموعه‌ای از آنها باشد. اما چیزی در مورد نمایش، به همان اندازه که گاهی اوقات جذاب است، واقعاً برای بینندگان برجسته بود. گابریل باسو پیتر، یک مامور اف بی آی است که شغلی در کاخ سفید به عنوان اپراتور تلفن اکشن شبانه به دست آورده است. فریبنده به نظر می رسد با این تفاوت که هرگز واقعاً هیچ عملی وجود ندارد. او شب به شب در یک اتاق تاریک می نشیند و کاغذها را برای تمام شیفت کاری خود فشار می دهد، به این امید که روزی تلفن واقعا زنگ بخورد. و بالاخره یک روز این اتفاق می افتد. در طرف دیگر زن جوان وحشت زده ای به نام رز قرار دارد که عمه و عمویش شکار و کشته شده اند و می ترسد که قاتل نیز به دنبال او باشد.

این یک طرح پیچیده آغاز می شود که در آن پیتر و رز (لوسیان بوکانان) که اتفاقاً یک کارآفرین امنیت سایبری نیز هست، یک توطئه دولتی را کشف می کنند. به چه کسی می توانند اعتماد کنند و می توانند از آن زنده بیرون بیایند؟ لایه های زیادی در داستان وجود دارد مامور شب، با این حال هنوز دنبال کردن آن آسان است، حتی گاهی اوقات داستان ملودراماتیکی که شما را در حدس زدن نگه می دارد. این نوع نمایشی است که تماشای آن در یک جلسه تقریبا غیرممکن است.

جریان مامور شب در نتفلیکس برای نمایش های مشابه مانند آن، بررسی کنید ۱۰ برنامه تلویزیونی مانند مامور شب که باید تماشا کنید.

۴٫ اسکات پیلگریم برمی خیزد (۲۰۲۳)

نتفلیکس

درست در پایان سال راه اندازی شد. اسکات پیلگریم بلند می شود دقیقا همان چیزی است که طرفداران فیلم هستند اسکات پیلگریم در مقابل جهان و مجموعه رمان های گرافیکی لی اومالی منتظر بوده اند. این سریال انیمیشنی با هیاهوها و انتظارات روبرو شد و نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد. این یک بازگویی متناوب از وقایع کتاب و فیلم ۲۰۱۰ است. فرض اصلی همان است: اسکات پیلگریم (مایکل سرا، فین ولفهارد به عنوان یک نوجوان و ویل فورته به عنوان نسخه قدیمی تر) عضوی از یک گروه مستقل است که عاشق رامونا فلاورز مرموز (مری الیزابت وینستد) می شود. اما قبل از اینکه بتواند با او قرار بگذارد، باید با هفت شرور سابق او مبارزه کند و شکست دهد. در این تعبیر اسکات اولین نبرد را می بازد. با این حال، رامونا بعداً متوجه می‌شود که ممکن است هنوز زنده باشد و مصمم است بفهمد چه اتفاقی برای او افتاده است. در همین حال، زندگی هر یک از سابق های او به دلیل این اتفاقات به شدت تغییر می کند.

چه چیزی باعث می شود اسکات پیلگریم بلند می شود با طرفداران پر و پا قرص کلاسیک کالت، این واقعیت است که اکثر بازیگران اصلی بازگشتند تا نقش خود را به صورت صوتی تکرار کنند و لایه‌ای از اصالت را به داستان اضافه کنند. این نمایش به دلیل داشتن همان قلب و شوخ طبعی فیلم بدون تکرار همان داستان در قالب انیمیشن مورد ستایش قرار گرفته است. یک پیچ جدید وجود دارد و طرفداران آن را دوست دارند. برای طرفداران نسخه اصلی که وقتی بچه بودند اسکات پیلگریم در مقابل جهان در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، اسکات پیلگریم بلند می شود شما را همان جا برمی گرداند

جریان اسکات پیلگریم بلند می شود در نتفلیکس

۳٫ بکهام (۲۰۲۳)

نتفلیکس

به نظر می رسد هر هفته، مستندهای مشهور جدیدی در یکی از سرویس های پخش جریانی یا دیگری منتشر می شود. اما به نوعی، بکهام وتر خاصی زد این تمام چیزی بود که همه می توانستند در مورد آن صحبت کنند. جالب‌ترین چیز این است که این مستند نه تنها برای طرفداران فوتبال انگلیس و دیوید بکهام، بلکه تقریباً برای هر کسی جذابیت دارد. حتی اگر قبل از تماشا نمی‌دانستید بکهام کیست، او را به طرز شگفت‌انگیزی روی زمین و قابل ارتباط خواهید یافت. کسانی که متوجه نفرت و تنفر بکام از کشور خود در روز بعد از یک اشتباه نشدند، از دانستن آن شوکه خواهند شد. با این حال، قابل توجه تر، انعطاف پذیری و قدرت او با وجود این چالش ها است.

هیچ افشاگری آبدار یا مزاحم، و یا رسوایی هایی که به عنوان نقطه کانونی سریال عمل می کنند وجود ندارد: روابط ادعایی او با او و همسرش، اسپایس گرل سابق ویکتوریا بکهام، فقط به طور خلاصه مورد بحث قرار می گیرد. اما مهم نیست. در هسته آن بکهام نگاهی خام و صادقانه به اشتیاق یک مرد برای فوتبال، و همچنین داستان زندگی، انگیزه شغلی فوق‌العاده او و تمرکز بر خانواده، شوهر و پدر خوب بودن اوست. شما ممکن است در حال حاضر او را فقط یک ورزشکار دیگر و او را فقط یک ستاره پاپ محو شده دیگر ببینید. اما این مستند باعث می‌شود که هر دوی آنها را با دیدی کاملا متفاوت ببینید.

جریان بکهام در نتفلیکس

۲٫ آینه سیاه (۲۰۱۱-)

نتفلیکس

چهار سال انتظار طولانی بود تا طرفداران بالاخره فصل ششم را دریافت کنند آینه سیاه. نتفلیکس از فصل ۳ به بعد این سریال را از شبکه بریتانیایی Channel 4 دریافت کرد. این سرویس استریم اپیزودها و داستان های باورنکردنی ارائه کرد که طرفداران را هیجان زده نگه داشت، اگرچه تعداد کمی از آنها به اندازه دیگران محبوب نبودند. همین امر در مورد فصل ششم مورد انتظار نیز صدق می‌کند، اما تامل برانگیزترین قسمت‌ها بیش از آن‌که قسمت‌های ضعیف را جبران کنند.

برجسته است آن سوی دریااپیزود سوم که آرون پل، جاش هارتنت و کاتا مارا در آن بازی می کنند. این یک داستان هولناک درباره دو فضانورد است که هزاران مایل دورتر روی یک کشتی کار می کنند. در ساعات تعطیل، هوشیاری آنها با ماکت های مصنوعی به خانه سفر می کند تا زمانی را با خانواده خود بگذرانند. از نظر احساسی خسته کننده است، قلب را آزار می دهد، و به زیبایی بازی می کند. چهار قسمت دیگر این فصل از تماشای ضروری تا بد نیست. اما تحت فشار سنگین ترین قسمت های آن، آینه سیاه به راحتی برش را برای این لیست ایجاد می کند.

جریان آینه سیاه در نتفلیکس

۱٫ سقوط خانه آشر (۲۰۲۳)

اریک شروتر / تصویر از طریق نتفلیکس

این مینی سریال درام ترسناک گوتیک پتانسیل ساخت بعدی را دارد داستان ترسناک آمریکایی. این فیلم بر اساس داستان‌هایی از ادگار آلن پو ساخته شده است، اما به طرز جالبی، شخصیت‌های داستانی را که او از طریق آثارش خلق کرده است، به یک روایت منحصر به فرد متصل می‌کند. در قلب آن رودریک آشر (بروس گرین‌وود و زک گیلفورد)، مدیرعامل یک شرکت داروسازی فاسد، و خواهر دوقلوی او، مادلین (مری مک‌دانل، ویلا فیتزجرالد)، که به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی کار می‌کند، قرار دارند. وقتی هر شش فرزند رودریک مرده می شوند، مشخص است که اتفاق مشکوکی در حال وقوع است. کارلا گوژینو نقش ورنا را بازی می‌کند، زنی از گذشته دوقلوها که می‌تواند شکل‌های متفاوتی به خود بگیرد، به ویژه یک کلاغ.

دریافت نظرات مثبت در سراسر هیئت، سقوط خاندان آشر یک چرخش منحصر به فرد بر روی آثار کلاسیک قرن نوزدهمی است که از طریق یک لنز تاریک در صفحه نمایش کوچک روایت می شود. ایده آل برای طرفداران داستان های ترسناک و تمثیلی، این یک نمایش هوشمندانه و عمیقا خلاقانه است.

جریان سقوط خاندان آشر در نتفلیکس

توصیه های سردبیران







این پایان یک دوره است برای تاج، با اجرای شش فصل از پیش تعیین شده رو به پایان است. فصل ششم درام تاریخی در مورد خانواده سلطنتی و سلطنت ملکه الیزابت دوم که در دو قسمت ارائه می شود، دوره زمانی بین سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۵ را پوشش می دهد. محوری ترین لحظات به تصویر کشیده شده شامل عاشقانه پرنسس دایانا با دودی فاید و همچنین تراژیک او است. مرگ. همچنین رابطه پرنس ویلیام و کاترین میدلتون و شاهزاده چارلز (اکنون عروسی شاه چارلز با کامیلا) وجود دارد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/best-netflix-tv-shows-2023-ranked/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *