Airbnb به میزبان ها اجازه می دهد از طریق برنامه خود کدهای قفل هوشمند را برای شما ارسال کنند

زمستان تقریباً در راه است و Airbnb ویژگی جدیدی را اعلام کرده است که می تواند به افراد کمک کند هنگام پوشیدن یک دسته از کلیدها از جستجوی کلید جلوگیری کنند. از اواخر امسال در ایالات متحده و کانادا، Airbnb میزبان‌هایی است که فقط در قالب دعوت هستند دسترسی سریع برنامه قادر به پیوند سازگار خواهد بود قفل های هوشمند به حساب Airbnb خود و به طور خودکار یک کد منحصر به فرد برای هر رزرو ایجاد کنید. این کد در زمان ورود مهمان فعال و در هنگام پرداخت غیرفعال می شود.

مهمانان می توانند کد قفل هوشمند خود را در برنامه Airbnb ببینند. در ابتدا، Airbnb از برخی مدل‌های Schlage، August و Yale پشتیبانی می‌کند.

این می‌تواند رسیدگی به برخی از نقاط درد Airbnb را بسیار آسان‌تر کند. میزبانان دیگر نگران اشتراک گذاری کد ورود توسط بازیگران بد با افراد دیگر پس از بررسی نخواهند بود و مهمانان باید بدون نیاز به جستجوی ایمیل رزرو خود، کد خود را پیدا کرده و وارد کنند.

Airbnb در حال ایجاد مجموعه ای از تغییرات دیگر است به عنوان بخشی از به روز رسانی زمستانی آن. شما می توانید به مجموعه ای از ۲ میلیون خانه محبوب در این پلت فرم دسترسی داشته باشید. این موارد دلخواه مهمان همگی دارای امتیاز متوسط ​​بالای ۴٫۹ با امتیازهای بالا برای مواردی مانند ارزش، فرآیند ورود، تمیزی، دقت فهرست، ارتباطات میزبان و مکان هستند. Host of Guest Favorites همگی دارای سوابق قوی از قابلیت اطمینان هستند و تقریباً دو سوم لیست ها از Superhosts هستند.

به زودی نشانی را خواهید دید که نشان‌دهنده فهرستی به عنوان مورد علاقه مهمان در صفحه فهرست و نتایج جستجو است. همچنین گزینه ای برای فیلتر کردن نتایج بر اساس موارد دلخواه مهمان وجود خواهد داشت.

در جاهای دیگر، می‌توانید نظرات را بر اساس تازگی یا رتبه‌بندی مرتب کنید، در حالی که یک نمودار جدید باید توزیع نظرات در مقیاس پنج ستاره را آسان‌تر کند. وقتی نظری را ارسال می‌کنید، می‌توانید جزئیات بیشتری را درج کنید که ممکن است برای زمینه مفید باشد، مانند اینکه اهل کجا هستید، چه مدت اقامت داشته‌اید و آیا با خانواده، گروه دیگری یا حیوانات خانگی سفر کرده‌اید. Airbnb در این هفته شروع به انتشار نظرات و به‌روزرسانی‌های مورد علاقه مهمان کرده است.

از سال گذشته، Airbnb بوده است قیمت گذاری آن را شفاف تر می کند. برای این منظور، هزینه های خدمات اکنون در قیمت هایی که میزبان تعیین می کند، لحاظ می شود. به گفته Airbnb، این به میزبانان ایده بهتری درباره میزان هزینه کلی مهمانان می دهد. برای هاست ها نیز باید آسان تر باشد که قیمت های خود را با لیست های مشابه از طریق تقویم مقایسه کنند.

میزبان‌ها به سایر ابزارهای فهرست‌بندی جدید، مانند تور عکس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، دسترسی خواهند داشت. Airbnb می گوید موتور هوش مصنوعی آن می تواند عکس ها را تشخیص دهد و آنها را به ۱۹ اتاق اختصاص دهد تا به مهمانان کمک کند تا چیدمان املاک را بهتر درک کنند. میزبانان می‌توانند هر زمان که دوست دارند تور عکس را ویرایش کنند و امکانات هر اتاق را مشخص کنند.

تصحیح ۸/۱۱ ساعت ۴:۱۵ عصر به وقت شرقی: نسخه قبلی این داستان و عنوان آن نشان می داد که مهمانان می توانند قفل های هوشمند را از برنامه Airbnb باز کنند، اما اینطور نیست. بابت اشتباه عذرخواهی می کنیم.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/airbnb-will-soon-let-you-open-smart-locks-in-its-app-192753343.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/airbnb-will-soon-let-you-open-smart-locks-in-its-app-192753343.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *