مشترکین Spotify در ایالات متحده اکنون هر ماه ۱۵ ساعت کتاب صوتی دریافت می کنند

علاوه بر موسیقی و پادکست‌ها، Spotify اخیراً در تلاش است تا حضور خود را در این بخش تقویت کند کتاب صوتی فضا. امروز، شرکت اعلام کرد کاربران ممتاز در ایالات متحده می توانند به عنوان بخشی از اشتراک خود، ماهانه ۱۵ ساعت محتوای کتاب صوتی رایگان را پخش کنند. این ارائه قبلاً فقط برای کاربران Premium در بریتانیا و استرالیا در دسترس بود.

این شرکت می گوید نیازی به انجام کاری توسط کاربران نیست. کتاب‌های صوتی که برای پخش جریانی در دسترس هستند به‌عنوان «شامل در Premium» علامت‌گذاری می‌شوند و کاربران می‌توانند فوراً پخش را بزنند. Spotify اشاره می کند که ۱۵ ساعت تقریباً دو کتاب صوتی متوسط ​​در ماه است. اگر در نهایت به حد مجاز رسیدید، می توانید یک شارژ ۱۰ ساعته خریداری کنید.

این شرکت می‌گوید کاتالوگ کتاب‌های صوتی Spotify Premium اکنون چیزی برای همه دارد. کاربران با اشتراک Premium می توانند به بیش از ۷۰ درصد از پرفروش ترین های امروزی از جمله بریتنی اسپیرز دسترسی داشته باشند. زن در من و جسمین وارد اجازه دهید فرود بیاییم. همچنین بسیاری از آثار کلاسیک ادبیات مانند امیلی برونته وجود دارد ارتفاعات بادگیر. Spotify معتقد است که شنوندگان آن “عاشق کاوش در اعماق کاتالوگ ۲۰۰۰۰۰ نفری ما هستند و ژانرهایی از “معمای دنج” تا “عاشقانه تاریخی” را کشف خواهند کرد.

کتاب‌هایی که واجد شرایط پخش رایگان نیستند، باید به‌طور کامل خریداری شوند. این کتاب ها روی دکمه پخش قفل خواهند داشت، به این معنی که باید عنوان آن را خریداری کنید. برای خرید، پیوندی را به مرورگر خود دنبال کنید. پس از تکمیل، برای گوش دادن به کتاب جدید خود به برنامه بازگردانده می شوید. همه عناوین خریداری شده شما در کتابخانه شما نمایش داده می شوند و برای گوش دادن آفلاین در دسترس خواهند بود. Spotify همچنین به شما امکان کنترل سرعت پخش را می دهد تا بتوانید با سرعت خود گوش دهید.

منطقی است که Spotify کتاب های صوتی را در برنامه خود گنجانده است، اما چند چیز وجود دارد که ممکن است کاربران را از ورود به آن باز دارد. بله، داشتن یک مکان واحد برای گوش دادن به موسیقی، پادکست و کتاب شما راحت است، اما برخلاف موسیقی و پادکست، شما یک محدودیت پخش در اینجا دارید. علاوه بر این، تنها تعداد محدودی از کتاب‌ها با ۱۱ دلار شما رایگان هستند اشتراک، ابونمان. در حالی که Audible نیز شارژ می کند هزینه اشتراککاربران هر ماه یک کتاب برای خود دارند، که ممکن است آن را برای برخی جذاب‌تر و مقرون به صرفه‌تر کند.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/spotify-subscribers-in-the-us-now-get-15-hours-of-audiobooks-every-month-192000398.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/spotify-subscribers-in-the-us-now-get-15-hours-of-audiobooks-every-month-192000398.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *