AirPods 3 با قیمت کم سابقه ۱۳۹٫۹۹ دلار در دسترس است در کنار تخفیف در AirPods 2 و AirPods Pro 2 با USB-C

آمازون با قیمت پایین همیشه در دو مدل AirPods، از جمله AirPods Pro 2 با USB-C و AirPods 3 با محفظه شارژ لایتنینگ بازگشته است. همچنین می‌توانید در این معاملات تخفیف قابل‌توجهی برای AirPods 2 پیدا کنید.

AirPods 3 با قیمت کم سابقه ۱۳۹٫۹۹ دلار در دسترس است در کنار تخفیف در AirPods 2 و AirPods Pro 2 با USB-Cتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با آمازون است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

AirPods Pro 2 با USB-C در دسترس است ۱۸۹٫۹۹ دلار، از ۲۴۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این ایرپادها با قیمت پایین بی‌سابقه این ایرپادها مطابقت دارد که دارای درگاه USB-C جدید و همچنین مقاومت در برابر گرد و غبار و صدای ۲۰ بیتی ۴۸ کیلوهرتز بدون اتلاف هنگام جفت شدن با Apple Vision Pro هستند.

AirPods 3 برای فروش به فروش می رسد ۱۳۹٫۹۹ دلار، از ۱۶۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این یک بازی دیگر از قیمت پایین تمام دوران است و برای AirPods 3 این اولین بار در سال ۲۰۲۴ است که بهترین قیمت را در این مدل دنبال می کنیم.

در نهایت، آمازون AirPods 2 را برای آن در نظر گرفته است ۸۹٫۹۹ دلار، از ۱۲۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. اگرچه ما این مدل را در گذشته پایین‌تر دنبال کرده‌ایم، به‌ویژه در تعطیلات، این پایین‌ترین قیمتی است که در هفته‌ها دیده‌ایم و در مجموع بهترین معامله تا کنون در سال ۲۰۲۴ است.

کامل ما خلاصه معاملات اطلاعات بیشتری در مورد آخرین فروش ها و معاملات مربوط به اپل دارد.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/04/airpods-3-record-low-139-99/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *