شرکت پوکمون در حال ذخیره سازی بدنام پیکاچو با کارت کلاه نمدی خاکستری است

شرکت پوکمون تأیید کرده است که در تلاش برای شکست دادن اسکالپرهایی که کارت رایگان را فروخته اند، کارت بدنام Pikachu را با کارت کلاه نمدی خاکستری دوباره ذخیره می کند. برای صدها پوند.

این کارت در ابتدا یک افزونه رایگان برای مشتریان پوکمون بود که به ازای هر کالای خریداری شده در مجموعه ون گوگ، یک کارت به آنها داده می شد. اسکالپرها دسته دسته به فروشگاه فرود آمدندعرضه را از بین برد و سپس بلافاصله اجناس خود را با قیمت های بسیار بالا در سایت های حراج اینترنتی قرار می دهند.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

اندکی بعد، موزه ون گوگ در آمستردام تایید کرد که کارت پوکمون تبلیغاتی خود را دوباره ذخیره نخواهد کرد به دنبال “نگرانی های ایمنی و امنیتی” برای کارکنان و مشتریان خود، و ما همین ماه گذشته متوجه شدیم که چهار کارمند موزه در آمستردام در نهایت به دلیل رفتار نادرست از کار تعلیق شدند.

در حالی که کارت بلافاصله در دسترس نخواهد بود – پوکی بیچ می‌گوید که در حال حاضر، تنها بازیکنانی که از فروشگاه‌های منتخب در هلند بازدید می‌کنند، در صورت خرج کردن ۳۰ یورو کارت دریافت می‌کنند. VGCاین است که چاپ ۱۰۰ هزار تومانی باعث کاهش تقاضا و کاهش قیمت های حراج می شود.

این تبلیغات قرار است در ۱۰ فوریه ۲۰۲۴ آغاز شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-pokemon-company-is-re-stocking-the-infamous-pikachu-with-grey-felt-hat-card?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *