Alamo Drafthouse قطعی تئاتر «در سراسر کشور» را دلیل خرابی پروژکتور سونی می داند

به نظر می رسد این قطعی کوتاه مدت باشد، اما ما همچنان منتظر نظر هستیم.

“با عرض پوزش از همه! سونی با پروژکتورهای خود مشکل دارد که ما را از پخش فیلم در برخی از سالن های امروزمان باز می دارد.”

این همان چیزی است که تئاتر زنجیره ای Alamo Drafthouse ارسال شده به سایت‌های رسانه‌های اجتماعی در شب سال نو، افزودند که در نتیجه پنج سالن سینما را به طور کامل برای بقیه روز تعطیل کرده است. با این حال، از روز سال نو، به نظر می‌رسد که اکثر سالن‌ها و بیشتر زمان‌های نمایش، به استثنای چند مورد، اکنون در دسترس هستند.

متاسفم از همه!  سونی مشکلاتی با پروژکتورهای خود دارد که ما را از پخش فیلم در برخی از سالن های امروزمان باز می دارد.  ما سالن های زیر را برای بقیه روز تعطیل خواهیم کرد.  اگر امروز بلیت فیلمی دارید، لطفاً برای درخواست بازپرداخت با سالن سینما تماس بگیرید یا از برنامه ما برای لغو یا زمان‌بندی مجدد بلیط‌های خود استفاده کنید.  ما برای این ناراحتی عذرخواهی می کنیم!  Yonkers NYC - Lower Manhattan Denver - Westminster and Sloans Lake San Francisco - New Mission
اسکرین شات از @alamodrafthouse (X)

معلوم نیست چه اتفاقی افتاده است. از آنجایی که روز سال نو یک تعطیلات است، تا حدودی قابل درک است که ما هنوز نتوانسته‌ایم با سخنگویان آلامو یا سونی ارتباط برقرار کنیم، و همه تئاترها یا هر نمایشی تحت تأثیر قرار نگرفتند.

با این حال، این امر باعث نشد که Alamo پروژکتورهای سونی خود را به خاطر آنچه که حداقل یکی از سالن‌ها آن را قطعی «در سراسر کشور» می‌نامد، مقصر بداند.

بخشی از این مقاله را بخوانید: «به دلیل مشکلات فنی در سراسر کشور با سونی، امروز نمی‌توانیم هیچ عنوانی را بازی کنیم. یک علامت کاغذ نواری آویزان در داخل یک مکان وودبری، مینه سوتا. ظاهراً این موضوع باعث نشد مشتری که از آن تابلو عکس گرفته بود تماشا کند آپارتمان در همان مکان، هرچند:

وقتی به صندلی‌هایمان رفتیم، کارکنان انتظار به ما اطلاع دادند که علی‌رغم اینکه پیش‌نمایش‌ها در حال پخش هستند، تا زمانی که فیلم واقعا شروع نشود، نمی‌دانیم که آیا می‌توانیم فیلم را ببینیم یا نه. اگر کار نمی کرد، صفحه نمایش سیاه می شد. خوشبختانه فیلم بدون مشکل به پایان رسید.

اینجاست آخرین راهنمایی از آلامو در ۱ ژانویه:

اکثر نمایش‌ها امروز در سالن‌های آسیب‌دیده فهرست‌شده در زیر آنلاین هستند! ???? از همه شما به خاطر صبر و درک شما سپاسگزاریم. لطفاً ایمیل مورد استفاده برای خرید بلیط خود را بررسی کنید، زیرا اگر نمایش شما تحت تأثیر قرار گرفت، تیم ما مستقیماً با شما تماس خواهد گرفت.

نمایش فیلم های زیر در حال سازماندهی مجدد است و ممکن است به دلیل این عوارض لغو شود. اگر بلیط یکی از این فیلم ها را داشتید، لطفا ایمیل خود را بررسی کنید:

– بسوزانش

– داستان های آمریکایی

– ماشین فراری

– پسر و حواصیل

چه چیزی ممکن است فقط بر روی برخی از نمایش‌ها در برخی تئاترها تأثیر بگذارد؟ من حدس و گمان را دیده ام در Reddit که ممکن است ارتباطی با گواهی های دیجیتال منقضی شده داشته باشد که برای باز کردن قفل فیلم های رمزگذاری شده استفاده می شود، اما ما چنین چیزی را از Alamo یا Sony نشنیده ایم. ما مشتاقانه منتظریم تا بفهمیم.

طبق گزارش ها، سونی از تجارت پروژکتور سینمای دیجیتال خارج شد در سال ۲۰۲۰؛ تمام مدل های موجود این شرکت به عنوان متوقف شده فهرست شده اند.

هر پروژکتور سینمای دیجیتال 4K سونی به‌عنوان متوقف‌شده فهرست شده است.
هر پروژکتور سینمای دیجیتال ۴K سونی به‌عنوان متوقف‌شده فهرست شده است.
اسکرین شات از pro.sony


منبع: https://www.theverge.com/2024/1/1/24021915/alamo-drafthouse-outage-sony-projector

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *