Anker تخفیف های بزرگی را برای باتری های قابل حمل محبوب، شارژرهای USB-C و موارد دیگر معرفی می کند

Anker امروز مجموعه بزرگی از لوازم جانبی را در آمازون به فروش می رساند، از جمله بازگشت تخفیف در نیروگاه محبوب ۶۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با نور جمع شونده و نمایشگر هوشمند، که برای ۱۰۹٫۹۹ دلار با کوپن روی صفحه، از ۱۴۹٫۹۵ دلار کاهش یافته است. این بار شارژر، لوازم جانبی USB-C، باتری های قابل حمل و موارد دیگر را در فروش خواهید یافت.

Anker تخفیف های بزرگی را برای باتری های قابل حمل محبوب، شارژرهای USB-C و موارد دیگر معرفی می کندتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با آمازون است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

اگر به دنبال یک باتری قابل حمل کوچکتر هستید، پاوربانک نانو ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با کابل USB-C داخلی وجود دارد. ۳۷٫۹۹ دلار با کوپن روی صفحه، از ۴۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است. همچنین دو باتری قابل حمل با دانگل های تاشو برای لایتنینگ (۲۰٫۲۴ دلار) و USB-C (23.99 دلار) شارژ کردن

توجه: تا زمان تسویه حساب، قیمت معامله را مشاهده نخواهید کرد.

خریداران باید توجه داشته باشند که برخی از معاملات آمازون، از جمله همه موارد ذکر شده در بالا، از شما می‌خواهند که برای مشاهده تخفیف‌ها، یک کوپن روی صفحه را ببندید. برای دریافت این تخفیف ها، روی کادر کنار کوپن داخل صفحه در صفحه هر محصول کلیک کنید، سپس به صفحه پرداخت مراجعه کنید تا قیمت فروش نهایی را مشاهده کنید.

باتری های قابل حمل

ایستگاه های برق

شارژر دیواری

هاب ها

از بهترین تخفیف های این هفته محصولات اپل و لوازم جانبی مرتبط در بخش اختصاصی ما مطلع شوید خلاصه معاملات اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/20/anker-big-discounts-batteries/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *