Aowed – همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

اقرار کرد قرار است در سال جاری عرضه شود، و خوشبختانه ما اکنون کمی در مورد آن می دانیم، حداقل در مقایسه با آنچه که در زمان معرفی بازی می دانستیم. گیم پلی بازی نشان داده شده است، و ما چند تریلر داریم که منتظر آن هستیم اقرار کرد رها ساختن.

از آنچه که تا کنون دیده ایم، طرفداران آن Skyrim درست در خانه خواهد بود با اقرار کرد، با توجه به اینکه سبک مشابهی از مبارزه با حملات غوغا و جادو دارد. اسلحه نیز وجود دارد، و حتی همراهان برای ملاقات و خارج کردن در ماموریت. همه این قرار می دهد اقرار کرد در موقعیتی عالی برای حمله به اینترنت بهترین بازی های Xbox Series X لیست ها

در اینجا چیزی است که ما در مورد آن می دانیم اقرار کرد تا کنون، از جمله اینکه آیا در حال آمدن به Xbox Game Pass. با فاش شدن اطلاعات بیشتر در اقرار کرد، این صفحه به روز خواهد شد. امیدواریم در این مورد بیشتر بشنویم بازی آینده زودتر از دیرتر

Aowed: بریدن به تعقیب

  • چیست؟ یک RPG فانتزی اول شخص جدید از سازندگان Fallout: New Vegas
  • کی بیرون می آید؟ TBC 2024
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ Xbox Series X|S، PC، Game Pass
  • چه کسی آن را می سازد؟ سرگرمی ابسیدین

داستان و محیط مورد قبول

منظره ای فانتزی در آوود.  حومه شهر، چمن سبز و آسمان آبی

(اعتبار تصویر: Obsidian)

اقرار کرد یک بازی RPG فانتزی است. در Eora، جهان از ستون های ابدیت بازی‌ها، هر دو بازی توسط Obsidian توسعه داده شده‌اند، اما Avowed به جای دیدگاه ایزومتریک POE، از دیدگاه اول شخص استفاده می‌کند. بنابراین، بازی کاملاً متفاوت از نسخه های قبلی خود خواهد بود. ما انتظار داریم طرفداران بازی های POE مطمئناً عناصر جهان را تشخیص دهند. ستون های ابدیت با این حال، تا حد زیادی بر روی کشور دیروود متمرکز شده است، که کمی با آنچه در این بار نمایش داده می شود متفاوت است.

نکته جدیدی که در اینجا وجود دارد این است که بازی‌های POE تجربه‌ای برای اولین بار در رایانه‌های شخصی بودند، حتی اگر هر دو بازی در سال ۲۰۱۵ ستون های ابدیت و دنباله ۲۰۱۸ آتش مرده چند سال پس از تاریخ عرضه اولیه، به کنسول های نسل فعلی عرضه شد. اعلام شده در جریان ایکس باکس، برای عرضه در رایانه های شخصی، ایکس باکس، و گیم پس، تایید می کند که چقدر متفاوت است. منتظر یک RPG بسیار کنترلر پسند باشید.

بر اساس تریلر آن، اقرار کرد از نظر ظاهری با سری Elder Scrolls مقایسه هایی انجام داده است، اما فیل اسپنسر گفته است که “تفاوت های مشخصی” بین بازی ها وجود دارد. وقتی در مورد یک پادکست IGN if Avowed با توجه به The طومارهای بزرگ ۶ اسپنسر پاسخ داد:

“من فکر می کنم بازی ها بسیار متفاوت هستند، بنابراین شاید برای گفتن اینکه این نسخه ما از این است، کمی مشکل دارم، فقط می دانم چه چیزی [Obsidian studio head Feargus Urquhart] و تیم در حال انجام است. اما وقتی به ترکیب خود فکر می‌کنم، و به تنظیمات RPG فانتزی اصلی‌تر فکر می‌کنم، فکر می‌کنم اقرار کرد یک ورودی عالی در آنجا خواهد بود.”

در هر صورت، ما هیجان زده هستیم که ببینیم Obsidian چه چیزی را روی میز می آورد، حتی اگر نزدیک به Skyrim در ترکیبی از مبارزات با کمک طلسم و ماموریت های حماسی جهان باز.

گیم پلی اعلام شده

با تشکر برای جدیدترین اقرار کرد تریلر، ما اکنون ایده بسیار خوبی داریم که پس از راه اندازی بازی، گیم پلی چگونه خواهد بود. چیزها بسیار شبیه به چیزی شبیه به آن هستند Skyrim از این نظر که ترکیبی از طلسم و نبرد غوغا است. می‌توانید جادو، شمشیر و حتی تپانچه‌ها را با هم ترکیب کنید و دشمنان خود را که از ارتش‌های اسکلت گرفته تا خرس‌های غول‌پیکر آلوده را دربرمی‌گیرند، بفرستید.

چیزی که ما می دانیم این است که شما می توانید در حین بازی، همراهان خود را جذب کنید اقرار کرد. این ها شما را در ماموریت ها و نبرد دنبال می کنند. هنوز مشخص نیست که نقشه چقدر بزرگ است، اما به نظر می رسد که همه چیز در یک منطقه بزرگ جهان باز تنظیم شده است. قبل از اینکه بتوانیم با اطمینان بگوییم، باید بیشتر بشنویم.

چیزی که مایلیم در مورد آن بیشتر بدانیم مکانیک RPG است. در حال حاضر مشخص نیست که بازیکنان تا چه اندازه بر مواردی مانند سفارشی سازی کاراکترها و درختان مهارت کنترل خواهند داشت. با توجه به اینکه این موضوع توسط Obsidian ساخته شده است، با این حال، در مورد ساخت یک شخصیت، انتظار گزینه های مناسبی را داشته باشید.

تریلرهای Aowed

جدیدترین تریلری که برای Avowed دیده ایم مربوط به Xbox Developer_Direct ژانویه ۲۰۲۴ است. در آن نگاهی به مبارزه، گفتگوها و انتخاب‌ها، محیط‌ها و همچنین داستان توقف یک طاعون مرموز داشتیم. در زیر می توانید آن را به طور کامل بررسی کنید:

قبل از این تریلر، قبلاً ویدیویی از رویداد Xbox Games Showcase 2023 داشتیم. این یک موضوع بسیار بیشتر متمرکز بر گیم پلی است و واقعا به تنظیم لحن بازی کمک می کند. آن را در زیر بررسی کنید:

تاکنون تنها دو تریلر از آن ساخته شده است اقرار کرد. ما به هواداران توصیه می کنیم که چشم خود را به این موضوع نگاه کنند ایکس باکس یوتیوب کانال برای هر گونه به روز رسانی در آینده.

آخرین اخبار را اعلام کرد

یک جادوگر یک طلسم جادویی نارنجی را انجام می دهد

(اعتبار تصویر: Obsidian)

Avowed در طول ۲۰۲۴ Xbox Developer_Direct یک شیرجه عمیق دریافت می کند
در نمایش Developer_Direct در ژانویه ۲۰۲۴، تیم پشتیبان Avowed به ما بینشی از جهان، داستان، مبارزات و سلاح‌ها، انتخاب‌ها و مکالمات با NPCها و موارد دیگر را در یک نگاه گسترده به بازی داد.

در نمایشگاه Xbox Games Showcase 2023 به نمایش گذاشته شد
بعد از چند سال سکوت، اقرار کرد یک بار دیگر در نمایشگاه Xbox Games 2023 نمایش داده شد. یک تریلر جدید بهترین نگاه ما را به گیم‌پلی تا کنون به ما نشان می‌دهد و حتی همراهان و طلسم‌سازی هم برای لذت بردن وجود داشت.

این همه آن چیزی است که تا کنون در مورد Avowed می دانیم. برای نگاهی به دیگر عناوین شخص اول که قرار است در سال ۲۰۲۴ روی ایکس باکس عرضه شوند، ما را بررسی کنید. راهنمای بازی های Xbox Series X جدید.


منبع: https://www.techradar.com/news/avowed-on-xbox-series-x-trailer-release-date-game-pass-and-what-we-know

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *