Everwild – همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

Everwild در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد. با وجود افشای چند سال قبل، جزئیات بسیار کمی دنبال شده است و در حال حاضر، سوالات زیادی پیرامون بازی وجود دارد.

نادر، استودیو پشت سر دریای دزد، یک IP کاملاً جدید با سبک هنری متمایز و فرض طبیعی خود را نشان داده است. اگرچه ما تاکنون اطلاعات کمی در مورد بازی داریم، اولین تریلر تاکید تازه ای بر جادو، حیوانات خارق العاده و روابط همزیستی نشان می دهد. بازیکنان نقش Eternals را بر عهده می گیرند، افراد خاصی که به ریتم دنیای طبیعی متصل هستند. پیوندی که آنها از طریق تشریفات، کاوش و پیوندهای همراهی ایجاد می کنند.

با توجه به اینکه Rare متعلق به مایکروسافت است، این احتمال وجود دارد که بازی را روی Xbox Series X|S و PC ببینیم. همچنین ممکن است که مانند دریای دزدخواهیم دید Everwild پیوستن Xbox Game Passکتابخانه چشمگیر عناوین، پس از انتشار. Rare ثابت کرده است که توانایی مدیریت بازی‌هایی که بر اکتشاف و ماجراجویی تأکید دارند بیش از حد است، و ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا ببینیم چگونه Everwild معلوم میشود.

Everwild: به تعقیب و گریز

  • چیست؟ یک بازی کاملاً جدید از Rare، سازندگان دریای دزد
  • کی بیرون می آید؟ سل
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ Xbox Series X|S و PC

جدیدترین تریلر Everwild

جدیدترین های Rare Everwild تریلر در جریان نمایشگاه Xbox Games در جولای ۲۰۲۰ منتشر شد و موارد بیشتری را فاش کرد Everwildدنیای جادویی و موجودات عجیب و غریب، و همچنین ما را با “Eternals”، شخصیت های بازیکن آشنا کرد.

در حالی که این تریلر نگاه دقیق تری به ما می دهد Everwildجهان، و برجسته‌تر از این که به نظر می‌رسد بازی به کار انسان‌ها و طبیعت وابسته است، روایت واقعی بازی را روشن نمی‌کند – یا اینکه گیم‌پلی آن چه چیزی را شامل می‌شود.

شایان ذکر است که با توجه به گزارش‌هایی مبنی بر راه‌اندازی مجدد، مشخص نیست که چه مقدار از آنچه در اینجا نشان داده می‌شود در بازی نهایی خواهد بود، اما هنوز هم یک تریلر دوست‌داشتنی برای تماشا است.

تریلرهای اضافی، از جمله رسمی Everwild تریلر آشکار را می توان در پیدا کرد کانال یوتیوب نادر. جذاب نیز وجود دارد تفسیر کارگردانان که روند خلاقانه تریلر Eternals را نشان می دهد که ارزش تماشای آن را دارد.

اخبار همیشه وحشی

چهار شخصیت در کنار موجودی با شاخ های زرد و گلبرگ مانند ایستاده اند

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

نظرات رئیس استودیو ایکس باکس در مورد Everwild’s آینده
صحبت کردن با یه جورایی خنده دار در اکتبر ۲۰۲۱، مت بوتی، رئیس استودیوی Xbox Game توضیح داد که استفاده از کلماتی مانند “تنظیم مجدد” و “تجدید ساختار” نسبت به واقعیت وضعیت “معین تر و کمی افراطی تر” به نظر می رسد.

“Rare برای چه چیزی شناخته شده است؟” غنیمت گفت. “آنها به خاطر ایجاد IP جدید و ایجاد دنیاها معروف هستند. وقتی از بیرون به آن نگاه کنید، وقتی کلماتی مانند “تنظیم مجدد” و شاید “تجدید ساختار” را می شنوید، می گویم که احتمالاً کمی قطعی تر و کمی هستند. افراطی تر از آن چیزی است که واقعاً با زنده شدن یک بازی اتفاق می افتد.”

بوتی اضافه کرد: «چند روزی هست که شما فقط می ترسید. “آنها چه کار می کنند؟ سپس آن را با یک روز بعد متعادل می‌کنید، این بیلد جمع می‌شود و شما مانند «این جادو است».

Everwild احتمالا سالها دور است
ایکس باکس انحصاری Everwild هنوز در مراحل اولیه توسعه است و ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانیم آن را بازی کنیم. در واقع صحبت کردن روی الف VGC خاموش کردن پادکست ضبطکریس درینگ، گزارشگر صنعت و رئیس GamesIndustry.biz گفت که انتشار این بازی به همراه سایر انحصاری های اعلام شده ایکس باکس، ممکن است سال ها به پایان برسد.

درینگ بر اساس مکالماتی که با کارمندان استودیوی بازی‌سازی ایکس‌باکس داشته است، گفت: «بازی‌هایی که آنها اعلام کردند – Everwild، Perfect Dark، Fable – آنها خیلی دور هستند. همانطور که در این مورد، حتی ممکن است یک Xbox جدید (یک ارتقاء سطح متوسط) تا زمانی که آن بازی ها منتشر شوند، وجود داشته باشد.

آنها خیلی دور هستند و جای تعجب نیست که Xbox در لحظه به دنبال سرمایه گذاری و امضای محصولات خاص است، زیرا آنها اصلاً مجموعه ای از محصولات انحصاری بزرگ ندارند.”

بنابراین شما آن را دارید، این همه چیزهایی است که تا کنون در مورد Everwild می دانیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد جدیدترین بازی های ایکس باکس، حتما ما را بررسی کنید تاریخ انتشار بازی ایکس باکس برای سال ۲۰۲۴ و پس از آن.


منبع: https://www.techradar.com/news/everwild

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *