Apple Cash شماره کارت مجازی را برای خرید آنلاین ارائه می دهد

اپل کش ممکن است به زودی ارائه دهد "شماره کارت مجازی" بر اساس پست Reddit توسط ۹to5Mac. ویژگی جدید یک کد امنیتی جدید را برای هر تراکنش نوید می دهد و برای استفاده آسان می توان به شماره در تکمیل خودکار سافاری دسترسی داشت.

در نسخه بتا، از کاربران Apple Cash خواسته می شود "تنظیم شماره کارت مجازی" پس از انجام این کار، می توانید آن را از طریق منوی تنظیمات، از جمله شماره کارت، تاریخ انقضا و کد امنیتی مشاهده کنید. این شماره جدا از عددی است که برای تراکنش‌های Apple Pay استفاده می‌شود و می‌توان آن را تغییر داد ۹to5Mac.

به عنوان یادآوری، Apple Cash شبیه کارت نقدی است و به شما امکان می دهد از طریق Apple Pay و برنامه پیام، پول ارسال و دریافت کنید. وجوه را می توان ذخیره کرد و می توان آن را به یک حساب بانکی یا سایر کارت های نقدی پیوند داد تا پول را به عقب و جلو منتقل کند. درآمدهای برگشت نقدی Apple Pay به عنوان Apple Cash پرداخت می شود و می توان از وجوه برای پرداخت موجودی Apple Pay استفاده کرد.

Apple Cash قبلاً در Discover Network کار می‌کرد، اما اپل به Visa تغییر مکان داد در سال ۲۰۲۲. با این حال، تا به حال، Apple Cash هیچ شماره کارتی نداشته است، بنابراین استفاده از آن به صورت آنلاین غیرممکن بود. اپل می گوید ۱۵ درصد از خرده فروشان هنوز Apple Pay را نمی پذیرند – بنابراین با شماره کارت مجازی، ممکن است بتوانید با Apple Cash در آن سایت ها پرداخت کنید. این ویژگی هنوز در نسخه بتای iOS 17.4 است که قرار است در ماه مارس ارائه شود.

Apple Cash شماره کارت مجازی را برای خرید آنلاین ارائه می دهد
Reddit/simpledsp

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apple-cash-will-offer-virtual-card-numbers-for-online-shopping-123508385.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/apple-cash-will-offer-virtual-card-numbers-for-online-shopping-123508385.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *