Suicide Squad: Kill the Justice League reforms leaderboard به دلیل “اشکال ناخواسته بزرگ”

Suicide Squad: Kill the Justice League به لطف یک “اشکال ناخواسته بزرگ” که باعث شد وضعیت Burn مقیاس نادرست داشته باشد، یک تابلوی امتیازات جدید دریافت می کند.

به گفته سازنده، Rocksteady زمانی از این باگ آگاه شد که بازیکنان در طول بازی پس از بازی، فراتر از انتظارات ما، به سطوح Mastery دست یافتند. Suicide Squad: Kill the Justice League Discord سرور

Rocksteady توضیح داد: “با افزایش سطح Mastery، آسیب Burn نیز افزایش یافت.” گفت که توسعه‌دهنده در حال رفع اشکال مقیاس‌پذیری است و به محض اینکه رفع شد، تابلوی امتیازات جدید شروع می‌شود.

ما بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را بازی کردیم – اما آیا این خوب است؟در یوتیوب تماشا کنید

مشخص نیست چه زمانی این به‌روزرسانی منتشر می‌شود، فراتر از یک «به‌زودی». مدیر انجمن Rocksteady، داروک براون.

Rocksteady گفت که تابلوی امتیازات کنونی پاک نخواهد شد، آن را برای همیشه باقی می ماند و بازیکنان می توانند برای دیدن دستاوردهای قدیمی خود به آن برگردند. سطوح تسلط باز شده، رتبه بحران محدود، تجهیزات به دست آمده و سطوح تیم نیز بازنشانی نمی شوند.

Rocksteady خطاب به بازیکنان گفت: «ما می‌خواهیم همه شما را به خاطر فداکاری‌تان در رسیدن به این سطح در سطح استادی (و همچنین شکستن بازی) تحسین کنیم.

بازیکنان اختصاصی یک تخم مرغ عید پاک تقویم را کشف کرده اند که ظاهراً بازگشت بتمن را مسخره می کند به دنبال وقایع طرح Suicide Squad: Kill the Justice League تاکنون.

راه اندازی Suicide Squad: Kill the Justice League دشوار بود – بازیکنان آن را پیدا کردند داستان به طور خودکار تکمیل شد زمانی که برای اولین بار وارد سیستم شدند، و دوره دسترسی اولیه آن برای کسانی که نسخه Deluxe 100 پوندی را خریداری کردند آفلاین شده است چندین بار.

در ما بررسی جوخه انتحار: کشتن لیگ عدالتکریس تاپسل آن را «بازی کاملاً جذاب، بازی با پتانسیل گسترده و مجموعه‌ای از جزئیات راکستدی» بدون «بازی مرکزی و اساسی» نامید.


منبع: https://www.eurogamer.net/suicide-squad-kill-the-justice-league-overhauls-leaderboard-due-to-major-unintended-bug?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *