Apple Vision Pro دارای ۱۶ گیگابایت رم و احتمالاً حداکثر ۱ ترابایت حافظه

اپل در راه است ویژن پرو با توجه به فایل های مربوط به دستگاه در Xcode 15.2، هدست به ۱۶ گیگابایت حافظه یکپارچه مجهز شده است.

Apple Vision Pro دارای ۱۶ گیگابایت رم و احتمالاً حداکثر ۱ ترابایت حافظه
یافته های ما در آخرین نسخه ابزار توسعه اپلیکیشن اپل گزارش ژوئن ۲۰۲۳ را تایید می کند بلومبرگمارک گورمن ویژن پرو به ۱۶ گیگابایت رم مجهز خواهد شد و این همان مقدار حافظه است که در کیت های توسعه Vision Pro سال گذشته توسط اپل توزیع شد.

Xcode 15.2 رسما پشتیبانی از توسعه برنامه های VisionOS را اضافه می کندو اپل اکنون این برنامه ها را از طریق App Store Connect می پذیرد.

در یک بیانیه مطبوعاتی این هفته، اپل تکرار کرد که ویژن پرو از تراشه M2 خود برای “عملکرد مستقل قدرتمند” به همراه یک تراشه کاملاً جدید R1 استفاده می کند که ورودی های ۱۲ دوربین، پنج سنسور و شش میکروفون را پردازش می کند. اطمینان حاصل کنید که محتوا احساس می کند درست در مقابل چشم کاربر ظاهر می شود. “

بیانیه مطبوعاتی اپل همچنین تأیید کرد که Vision Pro با قیمت ۳۴۹۹ دلار در ایالات متحده با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود و به نظر می رسد این عبارت نشان می دهد که گزینه های ظرفیت ذخیره سازی بالاتر نیز در دسترس خواهد بود. سال گذشته گزارش شد که حداقل برخی از کیت های توسعه دهنده Vision Pro مجهز به ۱TB ذخیره سازی بودند.

اپل هنوز مشخصات فنی کامل Vision Pro را که برای پیش‌سفارش در ایالات متحده در دسترس خواهد بود، به اشتراک نگذاشته است. از جمعه ، ۱۹ ژانویه ساعت ۵ صبح به وقت اقیانوس آرام این هدست چند هفته بعد، در روز جمعه، ۲ فوریه، در آنجا عرضه خواهد شد. هنگامی که برای اولین بار Vision Pro را معرفی کرد، اپل گفت که این هدست در اواخر امسال در کشورهای دیگری عرضه خواهد شد.

با تشکر از دیمیتریس سارتزتاکیس، مایکل بورکهارتو استیو تروتون اسمیت برای یاری.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/09/apple-vision-pro-how-much-ram-and-storage/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *