سامسونگ و مایکروسافت کوپایلوت در گلکسی بوک ۴ جدید گرد هم می آیند تا به مصاف اپل بروند

سامسونگ با همکاری مایکروسافت قصد دارد سطح جدیدی از اتصال را بین رایانه شخصی و تلفن هوشمند شما ایجاد کند، مشابه روشی که کاربران آیفون می‌توانند به راحتی بین دستگاه‌های اپل چند کار انجام دهند – همه اینها به لطف هوش مصنوعی است.

به اکوسیستم اپل فکر کنید – با هر دستگاه اپل که به زندگی خود اضافه می کنید، می توانید پیام ارسال کنید، تماس بگیرید، عکس ها را ویرایش کنید و موارد دیگر مهم نیست که آیا از iPhone، iPad، MacBook یا تقریباً از هر دستگاه اپل استفاده می کنید. شما مجبور نیستید هر چند دقیقه یکبار گوشی خود را بردارید. این همان چیزی است که سامسونگ و مایکروسافت امیدوارند با لپ تاپ جدید Galaxy Book4 به آن برسند.

با استفاده از دستیار هوش مصنوعی Microsoft Copilot شما می توانید پیام های متنی خود را پیدا کنید، بخوانید و خلاصه کنید گوشی هوشمند گلکسی سامسونگ روی رایانه شخصی خود و یا بنویسید یا پاسخ هایی ایجاد کنید و آنها را مستقیماً از Galaxy Book 4 از طرف خود ارسال کنید.

مجدداً، برای در نظر گرفتن آن، به سرعت برنامه iMessage را در مک بوک خود باز کنید و به یکی از دوستان خود پاسخ دهید، اما اکنون این گزینه را دارید که به جای تایپ کردن پیام خود، با استفاده از Copilot یک پیام سریع ایجاد کنید. نمی‌توانم به هیچ موقعیتی فکر کنم که بخواهم یک هوش مصنوعی به جای پاسخ دادن به یک متن، پاسخی به متن ایجاد کند، اما می‌تواند برای رایانه‌های شخصی که نیاز به پیام‌های فکر شده‌تر بین همکاران دارند مفید باشد.

خوب است که می‌بینیم سامسونگ اکوسیستم خود را باز می‌کند، حتی اگر با کمک مایکروسافت کوپایلوت باشد. این همچنین فرصت خوبی برای مایکروسافت است تا نشان دهد که چگونه ابزاری مانند Copilot می تواند به طور طبیعی در زندگی افراد جا بیفتد – کاری که تاکنون برای انجام آن با مشکل مواجه شده است.

سامسونگ و مایکروسافت کوپایلوت در گلکسی بوک ۴ جدید گرد هم می آیند تا به مصاف اپل بروند

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

مانند بیشتر تولیدکنندگان لپ تاپ از هوش مصنوعی استقبال می کنند برای افزایش عملکرد و سهولت دسترسی به این ویژگی، خوب است ببینیم سامسونگ از فناوری جدید به روشی جالب تر و مفیدتر استقبال می کند.

با توجه به محبوبیت اکوسیستم همه کاره اپل، احتمالاً سامسونگ به این نوع اتصال نرم حسادت می‌ورزد و سعی می‌کند آن را با Galaxy Book4 تقلید کند.

همانطور که اگر قبلاً آیفون دارید، احتمال خرید مک‌بوک افزایش می‌یابد، یا برعکس، سامسونگ با ارائه تنظیمات مشابه بین دستگاه‌هایش، سعی دارد مردم را به خرید بیشتر محصولاتش تشویق کند.

تفاوت اصلی بین این دو این است که اپل نه تنها سخت افزار (تلفن، تبلت، لپ تاپ) را تولید می کند، بلکه نرم افزار را نیز تولید می کند. همه محصولات اپل بر روی سیستم عامل های خود اجرا می شوند، اما سامسونگ تنها سخت افزار را تولید می کند – تلفن هایش روی اندروید و لپ تاپ هایش ویندوز ۱۱ دارند.

امیدواریم زمانی که گلکسی بوک ۴ را به دست بیاوریم، بتوانیم ببینیم که این همکاری بین دو شرکت چگونه پیش می‌رود، و آیا به همان اندازه تجربه همه‌جانبه ارائه شده توسط اپل خواهد بود یا خیر. حتی بهتر.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/samsung-and-microsoft-copilot-are-coming-together-on-the-new-galaxy-book4-to-take-on-apple

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *