Apple Vision Pro App Store راه اندازی شد

قبل از معرفی Vision Pro که در ۲ فوریه ارائه می شود، اپل رسما Vision Pro را معرفی کرد. اپ استور. با استفاده از اپ استور برای این دستگاه، برنامه‌های موجود در اپ استور iOS به زودی قابلیت سازگاری Vision Pro را فهرست می‌کنند.


توسعه دهندگان اکنون می توانند برنامه هایی را برای Vision Pro منتشر کنند و آن برنامه ها را در فروشگاه برنامه Vision Pro نشان دهند. مصرف‌کنندگان هنوز به هدست ویژن پرو دسترسی ندارند، اما بازبینانی که دستگاه را در دسترس دارند، می‌توانند برنامه‌های شخص ثالث ایجاد شده برای این هدست را امتحان کنند.

این visionOS اپ استور هر دو برنامه را در خود جای خواهد داد که به طور خاص برای استفاده از قابلیت های Vision Pro و همچنین برنامه های iOS که می توانند در حالت دو بعدی روی دستگاه اجرا شوند، طراحی شده اند. برنامه‌های موجود می‌توانند بدون نیاز به هیچ اقدامی از سوی توسعه‌دهنده به Vision Pro منتقل شوند، به این معنی که بیشتر برنامه‌ها باید در برخی ظرفیت‌ها در دسترس باشند. با این حال، توسعه‌دهندگان می‌توانند از نمایش برنامه‌هایشان انصراف دهند.

اپل در حال ملاقات با اعضای منتخب رسانه است امروز شروع میشود برای ارائه واحدهای بررسی انتظار می‌رود بررسی‌ها در پایان ژانویه منتشر شوند، بنابراین بازبین‌ها باید زمان کافی برای آزمایش برنامه‌ها داشته باشند.

پیش‌سفارش‌های Vision Pro از این جمعه در ساعت ۵:۰۰ صبح به وقت اقیانوس آرام آغاز می‌شود و احتمالاً واحدهای موجود به سرعت فروخته می‌شوند. این هدست قرار است در روز جمعه، ۲ فوریه، دو هفته پس از زمان پیش‌سفارش عرضه شود.

جمع بندی های مرتبط: visionOS
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/16/apple-vision-pro-app-store-launches/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *