بازیگر فیلم Final Fantasy 7 Rebirth’s Cloud خطاب به «فرستنده‌ها» می‌گوید هر رابطه‌ای نیازی به «علنی» جنسی کردن ندارد و می‌تواند «توسعه داستانی عالی را خراب کند».

بازیگر فیلم Final Fantasy 7 Rebirth’s Cloud خطاب به «فرستنده‌ها» می‌گوید هر رابطه‌ای نیازی به «علنی» جنسی کردن ندارد و می‌تواند «توسعه داستانی عالی را خراب کند».

کودی کریستین، بازیگر پشت سر فاینال فانتزی ۷ تولد دوبارهCloud Strife، به «فرستنده‌های» هوادار خطاب کرده و گفته است که معتقد است روابط جنسی «علنی» می‌تواند توسعه یک داستان را «تخریب کند».

به عنوان GamesRadar+ گزارش هاکریستین اخیراً در یک بحث در توییتر / X بعد از آن گرفتار شد ارسال کردن آ فاینال فانتزی ۷ میمی نشان می‌دهد که کلود بیشتر برای تیفا نگران است تا برای Barret یا Aerith.

این پست مورد توجه طرفداران قرار گرفت، برخی از طرفداران معتقد بودند که این پست به این معنی است که بازیگر از کشتی بین Cloud و Tifa حمایت می کند، در حالی که کاربر دیگری از بازیگر پرسید که آیا او “در نظرات شما تلاش می کند جنگی را بین ارسال کنندگان مختلف شروع کند”.

«حمل و نقل»، اگر آشنا نیستید، اصطلاح رایجی است که در فضاهای هوادار برای توصیف جفت عاشقانه مورد نظر از دو شخصیت استفاده می شود. در شرایطی که فاینال فانتزی VII، برخی از آنها مانند Cloud و Tifa با هم هستند، در حالی که برخی دیگر مانند Cloud و Aerith هستند. کسانی هم هستند که تیفا و آئریث یا زک و آئریث را دوست دارند که هر کدام نام “کشتی” خود را دارند.

در پاسخ، کریستین قبل از توضیح بیشتر موضع خود در مورد «فرستنده‌ها» در ادامه تاپیک گفت: «هر کس مجاز است نظرات خود را داشته باشد». صداپیشه معتقد نیست که همه روابط باید “علنی” جنسی شوند و فکر می کند که شخصیت ها باید اجازه داشته باشند بیش از یک رابطه مهم در یک داستان داشته باشند.

بیشتر ببین

کریستین گفت: «مسئله اینجاست.» کریستین گفت: «فرستنده‌ها» با این ایده که یک شخصیت مجاز است با چند کاراکتر روابط مهمی داشته باشد، از هم می‌پاشد.

“نیاز به جنسی کردن آشکار هر رابطه می تواند توسعه داستان بزرگ را خراب کند.”

در همین بحث، کریستین نیز اعلام کرد که نگران آزادی او نیست تجدید حیات ماه آینده گفت که با انتشار بازسازی فاینال فانتزی ۷“اکثریت مردم” خواستار برکناری یا جایگزینی او در سال ۲۰۲۰ بودند.

“برای انجام کاری که انجام دادیم و موفقیت و اهمیت زیادی برای نسخه ی نمایشی اصلی داشته باشد، هیچ ترسی از آن ندارم. تجدید حیاتاو گفت.

فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره قرار است در ۲۹ فوریه به طور انحصاری برای PS5.

برای اطلاعات بیشتر، لیست ما را بررسی کنید بهترین بازی های RPG و همچنین لیست ما از هر بازی آینده عرضه برای کامپیوتر و کنسول در سال ۲۰۲۴٫


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/final-fantasy-7-rebirths-cloud-actor-addresses-shippers-says-not-every-relationship-needs-to-be-overtly-sexualized-and-can-ruin-great-story-development

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *