Ark: The Animated Series در ایالات متحده و کانادا، پیش از اولین نمایش آوریل در جاهای دیگر، منتشر می شود.

Ark: The Animated Series که با داینو بارگذاری شده است، تاریخ انتشار را مشخص کرده است، و اگر بیش از برکه هستید، اکنون است.

شش قسمت اول این مجموعه که بر اساس بازی ویدیویی Ark: Survival Evolved ساخته شده است، امروز در پارامونت + در ایالات متحده و کانادا به شکلی شگفت‌انگیز عرضه شد. مطابق با ضرب الاجلماه آینده، در ۱۹ آوریل، در سایر بازارها در دسترس خواهد بود.

دسته دوم متشکل از هفت قسمت متعاقباً در تاریخ بعدی منتشر خواهد شد تا فصل اول آرک کامل شود.


Ark: The Animated Series در ایالات متحده و کانادا، پیش از اولین نمایش آوریل در جاهای دیگر، منتشر می شود.ARK: Survival Ascended Launch Trailer


ARK: Survival Ascended Launch Trailer.

Ark: The Animated Series به عنوان یک “حماسه گسترده ای که چندین سال از تاریخ بشریت را در بر می گیرد” توصیف می شود.

زمانی که دیرینه شناس قرن بیست و یکم هلنا واکر خود را در یک جزیره مرموز اولیه پر از جانوران ماقبل تاریخ می بیند، باید یاد بگیرد که با متحدان جدید در طول زمان زنده بماند و در عین حال سعی کند ماهیت واقعی دنیای جدید عجیب و غریب آنها را کشف کند.

این سریال دارای استعدادهای آوازی برنده اسکار میشل یئو و تعداد زیادی نام برجسته دیگر است. این شامل راسل کرو از Les Misérables، الیوت پیج از The Umbrella Academy، جفری رایت جیمز باند و خود دکتر هو، دیوید تنانت است.

وین دیزل نیز استعدادهای خود را به این سریال متمایل کرده است و این بازیگر قبلاً عشق خود را به آرک، بازی ویدیویی ابراز کرده بود. علاوه بر این، دیزل همچنین قرار است در Ark 2 بازی کندکه همزمان با پخش انیمیشن اعلام شد.


آثار هنری تبلیغاتی Ark: The Animated Series
اعتبار تصویر: پارامونت

سریال بود ابتدا در سال ۲۰۲۰ اعلام شد، در جریان جوایز بازی. در این زمان، یک پنجره انتشار در سال ۲۰۲۲ را تبلیغ کرد، که واضح است که این اتفاق نیفتاد.

در مورد بازی، اوایل سال جاری، استودیو Wildcard، توسعه دهنده Ark: Survival Ascended اعلام کرد که انتشار نسخه بهبودیافته The Center's Survival Remaster به طور نامحدود به تعویق افتاد.


منبع: https://www.eurogamer.net/ark-the-animated-series-surprise-releases-in-us-and-canada-ahead-of-april-debut-elsewhere?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *