پشتیبانی Live Curation برای Dreams پس از اخراج پایان می یابد

توسعه دهنده Dreams Media Molecule، پس از اخراج در استودیو، برنامه های جدیدی را برای سرپرستی و حمایت از جامعه ارائه کرده است.

در یک پست وبلاگMedia Molecule اعلام کرد که در بهار و پس از اخبار سال گذشته در مورد “فرایند مشاوره” در استودیو، با تیم سرپرستی خود خداحافظی خواهد کرد. توسعه‌دهنده، قبل از توضیح اینکه این تغییر در کارکنان چگونه روی Dreams تأثیر می‌گذارد، نوشت: «ما می‌خواهیم تا حد امکان با شما در این مورد شفاف صحبت کنیم.

این استودیو در حال حاضر قرار است در اواسط آوریل به پشتیبانی زنده از لیست پخش DreamSurfing و کارگاه ایجاد DreamShaping پایان دهد. گفته می‌شود که این “همزمان با راه‌اندازی لیست‌های پخش جدید همراه با برجسته کردن لیست پخش Dreams Recommender است که بر اساس آنچه اخیراً در Dreams بازی کرده‌اید، توصیه‌های برتر ارائه می‌دهد”.


پشتیبانی Live Curation برای Dreams پس از اخراج پایان می یابد۵ بهترین بازی PSVR Dreams VR که باید همین الان بازی کنید! – گوشه واقعیت مجازی Ian به جوایز IMPY می رود


۵ بهترین بازی PSVR Dreams VR که باید همین الان بازی کنید! – گوشه واقعیت مجازی Ian به جوایز IMPY می رود

Media Molecule گفت که می‌خواهد Dreams را به یک «پلت‌فرم خودپایدار» تبدیل کند، با تغییرات پیشنهادی «کمک به فیلتر کردن خلاقیت‌های جدید برای پخش‌کننده‌های معمولی Dreams در حالی که سازندگان برای بازی‌ها، انیمیشن‌ها، موسیقی و هر چیزی که بین آنهاست به مخاطبان شایسته خود دسترسی پیدا می‌کنند». . .

لیست‌های پخش جدیدی در صفحه اول وجود خواهد داشت که توسعه‌دهنده گفته است از برچسب‌هایی مانند «ترسناک» و «موسیقی» در «ترکیب با Recommender برای نمایش مجموعه‌ای از آثار در حال تغییر» استفاده می‌کنند. گفته شد که این لیست‌های پخش علاوه بر انتخاب‌های انتخاب‌شده‌ای که قبلاً با آن‌ها آشنا هستید وجود خواهند داشت – از جمله Bring a Friend و Weird Wildcards.

در مورد DreamSaping، Media Molecule کیت‌هایی را از خود توسعه‌دهنده و جامعه Dreams خود گرد هم می‌آورد تا به سازندگان کمک کند دقیقاً آنچه را که برای ساخته‌های خود نیاز دارند پیدا کنند. این درخواست می‌کند که اگر کیت خاصی وجود داشته است، بازیکنان برای ارسال آن به تیم MmCuration مفید بوده‌اند.

حتی با وجود این تغییرات آتی در Dreams، توسعه‌دهنده گفت که بسیاری از موارد همچنان ثابت خواهند ماند و به بازیکنان اطمینان داد که برنامه‌ای برای آفلاین کردن بازی ندارد. همچنین با به اشتراک گذاشتن آثار در فیدهای رسانه های اجتماعی و جریان های توییچ به حمایت از جامعه خود ادامه خواهد داد.

“این ۱۲ ماه سخت برای هر دوی ما در Media Molecule و برای کسانی که Dreams را به عنوان یک فضای امن و مکانی برای ابراز خلاقیت خود می بینند، بوده است، و ما امیدواریم که مردم بتوانند برای مدتی از Dreams در این راه استفاده کنند. آمدن،” گفت. “از اینکه همیشه یک جامعه مهربان، دلسوز و حامی هستید متشکریم و امیدواریم شاهد گذراندن وقت شما در Dreamiverse و فراتر از آن باشیم!”


یک اسکرین شات که دو لیست پخش جدید در صفحه اول را نشان می دهد که شامل بازی های ترسناک و پلتفرمر در Dreams می شود.
یک اسکرین شات که دو لیست پخش جدید در صفحه اول را نشان می دهد که شامل بازی های ترسناک و پلتفرمر در Dreams می شود. | اعتبار تصویر: مولکول رسانه

Media Molecule قبلا اعلام کرده بود که قرار است پشتیبانی زنده از Dreams در آوریل سال گذشته متوقف شد.

این در حالی است که اوایل سال جاری گزارش شد که الف رایانه شخصی و نسخه PlayStation 5 Dreams قبلاً در حال توسعه بودند. با این حال، با تصمیم گیری در کنار آن، این برنامه ها دیگر انجام نمی شود اخراج های فوق الذکر Media Molecule در سال گذشته.


منبع: https://www.eurogamer.net/live-curation-support-for-dreams-ending-after-layoffs?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *