Arzette، نامه ای عاشقانه به بازی های CD-i Zelda، همچنین یک کنترلر افتضاح را احیا خواهد کرد.

آرزت: جواهر فرامور در حال بدست آوردن کنترلری است که شایسته الهام گرفتن از آن باشد – چه خوب یا بد. را بازی آیندهیک جانشین معنوی برای عناوین بدنام Zelda در سال ۱۹۹۳ برای Philips CD-i، با یک کنترلر نسخه محدود که شبیه یکی از کنترل‌های اصلی فراموش شده سیستم است، عرضه خواهد شد.

توسعه‌دهنده نرم‌افزار Seedy Eye (یک هم‌فون برای «نرم‌افزار CD-i») می‌گوید استفاده از کنترل‌کننده در حالت «کنترل‌های کلاسیک» به شما امکان می‌دهد «آرزت» را بازی کنید، همانطور که ممکن است در سال ۱۹۹۳ پخش شود. این زمانی است که الهامات عنوان –پیوند: چهره های شیطان و Zelda: The Wand of Gamelon – برای ضربه زدن (کوتاه) فیلیپس به یک سیستم سرگرمی خانگی که بازی را تغییر می دهد، رسید. (سومین عنوان از سری، ماجراجویی زلدادر سال ۱۹۹۴ با نمای بالا به پایین راه اندازی شد و فیلیپس چهار سال بعد سیستم را متوقف کرد.)

ممکن است تعجب کنید که چرا یک توسعه دهنده بخواهد به یک جفت شخصیت تاریخی ادای احترام کند که بیشتر به خاطر صحنه های متحرک و گیم پلی مازوخیستیک شان شناخته شده اند تا سرگرم کننده. اوایل این ماه، خالق ست “داپلی” فالکرسون گفت توسعه دهنده بازی او “پتانسیل استفاده نشده” را در عناوین بدنام دید.

او گفت: «محدودیت‌هایی که بازی‌ها به دلیل سخت‌افزار، بودجه و محدودیت‌های زمانی متحمل شدند، به طرز دردناکی آشکار شدند. «ببینم که چقدر الهام بخش بود [director Dale DeSharone] و تیم او با این همه کم به موفقیت رسیدند. جذابیت دست ساز در بازی ها وجود دارد. آنها متحرک دستی هستند، با دست طراحی شده اند، با موسیقی درخشان، به شیوه ای غیرخطی غیرخطی طراحی شده اند که شما را تشویق به کشف آنها می کند.” او ادامه داد: “اگرچه آنها ایرادات بسیار زیادی دارند، من واقعاً معتقدم که پتانسیل ذاتی در بازی ها وجود دارد. ساخت یک بازی جدید به همان سبک، با بهبود در گیم پلی اصلی، ایده ای غیرقابل مقاومت بود.”

این بازی چندین هنرمند را از بازی های Zelda CD-i باز می گرداند. اینها عبارتند از هنرمند راب دانلاوی و صداپیشگان جفری راث (لینک) و بانیجین ویلبر (زلدا).

تصویر تبلیغاتی برای ابزار تبلیغ بازی آینده Arzette: The Jewel of Faramore.
نرم افزار Seedy Eye / بازی های اجرا محدود

کنترلر «الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل» فقط با سوئیچ و رایانه شخصی کار می کند. (این بازی همچنین از PS5 / PS4 و Xbox پشتیبانی می کند.) به جز چند دکمه اضافی، کنترل از راه دور تقریباً شبیه به کنترلر دست و پا زدن فیلیپس است. یک هشدار منصفانه که با توجه به نحوه بازی کنترل از راه دور اصلی، نسخه جدید احتمالاً Arzette (یا هر بازی دیگری) را قابل بازی یا لذت‌تر نمی‌کند – فقط نوستالژیک‌تر.

Seedy Eye برای توزیع کنترلرها (و کپی های فیزیکی بازی) با Limited Run Games همکاری کرده است. این دو شرکت می گویند که “دست در دست هم کار کرده اند تا چیزهای فیزیکی کاملی را ایجاد کنند که به Arzette و این دوران غالباً نادیده گرفته شده در بازی ادای احترام می کند.”

کنترل کننده خواهد بود برای پیش سفارش موجود است از ۲ فوریه در ساعت ۱۰ صبح به وقت شرقی. (پیش‌سفارش‌ها در ۱۷ مارس بسته می‌شوند.) این ریموت ۳۵ دلار قیمت دارد، در رنگ خاکستری ارسال می‌شود و در حال حاضر تاریخ ارسال تخمینی در نوامبر دارد. یک نوع صورتی منحصر به باندل Arzette’s Collector’s Edition خواهد بود. آرزت: جواهر فرامور در ۱۴ فوریه می رسد. می توانید تریلر آن را در زیر تماشا کنید.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/arzette-a-love-letter-to-the-cd-i-zelda-games-will-also-revive-an-awful-controller-180450138 منتشر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/arzette-a-love-letter-to-the-cd-i-zelda-games-will-also-revive-an-awful-controller-180450138.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *