Embracer بازی Deus Ex را به مدت دو سال لغو کرد

بازی جدید Deus Ex از Eidos Montreal توسط Embracer Group کنسل شده است و باعث تعدیل تعداد نامعلومی از استودیو شده است.

همانطور که توسط بلومبرگپروژه آینده پس از آن حدود دو سال در Eidos Montreal در حال توسعه بود خرید توسط Embracer در سال ۲۰۲۲. تصمیم برای پایان دادن به این پروژه بخشی از این بود تجدید ساختار شرکت سوئدی در حال انجام است و اقدامات کاهش هزینه ها

بلومبرگ گفت، کسانی که در استودیو باقی می مانند اکنون تمرکز خود را به یک “فرانچایز اصلی” معطوف خواهند کرد.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

به گفته منابع این نشریه – که ترجیح دادند ناشناس باقی بمانند، زیرا آنها مجاز به صحبت عمومی در مورد این پروژه نیستند – انتظار می رفت که بازی Deus Ex که اکنون لغو شده است، اواخر امسال وارد تولید کامل شود.

قبلا شایعاتی وجود داشت الف بازی Deus Ex در دست ساخت بوداما این پروژه هنوز به صورت عمومی اعلام نشده بود.

Eurogamer از Embracer نظر خواسته است.

امسال شاهد اخراج بسیاری از شرکت های دیگر بودیم، از جمله Riot Games توسعه دهنده League of Legends، بازی های جنگل سیاه، وحدت، رفتار تعاملی و Lords of the Fallen ناشر CI Games.

هفته گذشته مایکروسافت اعلام کرد که ۱۹۰۰ کارمند خود را اخراج می کند در میان تیم های بازی ویدیویی آن فیل اسپنسر، مدیر بازی های مایکروسافت، در ایمیلی که در سراسر شرکت ارسال شد، این تصمیم را “تصمیم دردناک” خواند.

در همین حال، اوایل این ماه GDC گزارش وضعیت صنعت بازی خود در سال ۲۰۲۴ را منتشر کرد. در اینجا، گفته شد که ۳۵ درصد از توسعه دهندگان بازی تحت تأثیر اخراج در ۱۲ ماه گذشته قرار گرفته اند. علاوه بر این، نیمی از افراد مورد بررسی گفتند که هستند کاهش مشاغل بیشتر در راه است.


منبع: https://www.eurogamer.net/embracer-cancels-deus-ex-game-in-development-for-two-years?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *