Assassin’s Creed Nexus VR به سادگی در Quest 3 خیره کننده است

لطفاً به خاطر داشته باشید که اولین برداشت‌های زیر از Assassin’s Creed Nexus VR بر اساس تجربیات من از فصل‌های اولیه «Ezio» بازی است و به این ترتیب مروری بر بازی کامل نیست.


مردم اغلب از من می‌پرسند که کدام هدست واقعیت مجازی مورد علاقه من است و تا همین اواخر، احتمالاً می‌گفتم PSVR2. من هنوز آن را دوست دارم، مطمئنا، عمدتاً به این دلیل که کارهای جالب زیادی را انجام می دهد که هدست های دیگر به سادگی نمی توانند. اما، پس از بازی Assassin’s Creed Nexus VR در Meta Quest 3، فکر می‌کنم بالاخره یک رقیب جدید برای رتبه برتر در لیست خود پیدا کرده‌ام.

در حالی که بازی‌هایی که به صورت بومی روی Quest 2 اجرا می‌شوند، از نظر تئوری خوب بودند، اما از نظر بصری در مقایسه با بازی‌هایی که من می‌توانستم روی آن بازی کنم، همیشه نرم و ساده به نظر می‌رسیدند. علاوه بر این، آنها همیشه در مقایسه با آنچه که در سایر پلتفرم‌های سیمی VR موجود بود، شبیه پیشنهادهای کوچک‌تر و کوچک‌تر هستند. Assassin’s Creed Nexus VR به طور بومی در Quest 3 اجرا می شود، اما مانند یک جهش نسلی واقعی (با ایمان) به نظر می رسد و همانطور که در قسمت این هفته VR Corner خواهید دید، کیفیت برخی از تصاویر کاملاً من را شگفت زده کرد!


این Let’s Play دارای ۹۰ دقیقه اول کمپین ظاهراً ۱۵ ساعته است که برای حذف بسیاری از اسپویل های داستان ویرایش شده است. هر چند هنوز تمام شوخی های مزخرف من در آن وجود دارد.

در نزدیکی شروع گوشه واقعیت مجازی این هفته، چیزی در مورد این واقعیت گفتم که من بازی‌های PC VR را بازی کرده‌ام که بدتر از Nexus VR هستند که به صورت بومی در Quest 3 اجرا می‌شوند، و شوخی نکردم. من همیشه درباره‌ی تصاویر در بازی‌های کوئست بومی به شدت قضاوت کرده‌ام، اما کیفیتی در اینجا وجود دارد که قبلاً هرگز آن را تجربه نکرده‌ام و نفسم را بند می‌آورد. همه چیز، از جلوه‌های نورپردازی عالی و بافت‌های بسیار دقیق گرفته تا تعداد زیادی NPC که در اطراف پرسه می‌زنند، زندگی و باورپذیری را در جهان به ارمغان آورد. در حالی که هنوز Half-Life Alyx وجود ندارد، اما از نظر بصری مانند استاندارد طلایی فعلی بازی‌های بومی و بدون سیم است. تا اینکه شاید Asguard’s Wrath 2 چند هفته دیگر منتشر شود.

داستان شما را در نقش یک هکر قرار می‌دهد و با یک نقطه شگفت‌انگیز غیرمنتظره از بازی‌های واقعیت ترکیبی شروع می‌شود که رابط کاربری Animus را در بالای فضای زندگی واقعی شما قرار می‌دهد. این شبیه صحنه ای از Minority Report است که دارای یک پازل هک ساده و مقدار زیادی «در مورد صحبت شدن» است، اما با این وجود استفاده چشمگیر از قابلیت عبور Quest 3 است.

از آنجا به زودی در کفش های مخفی Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید و برای اولین ماموریت خود که بازپس گیری شمشیر دزدیده شده او از اتاق زیر شیروانی یک عمارت بزرگ است، اعزام می شوید. این ماموریت‌های اولیه مملو از آموزش‌هایی هستند که همه چیز را از پارکور گرفته تا کشتن مخفیانه، تکنیک‌های حواس‌پرتی دشمن و نبرد با شمشیر را پوشش می‌دهند، اما فاصله آن‌ها به یک اندازه است و آن‌طور که می‌توانستند آزاردهنده نیستند.

طرفداران هاردکور Assassin’s Creed نیز ضربه بزرگی از دنیای مجازی ساکن خواهند شد که قبلاً فقط در بازی های صفحه تخت تجربه کرده بودند. ماموریت دوم اتزیو برای مثال شما را به یک تفریح ​​کامل از شهر زادگاهش، Monteriggioni می برد، که سپس می توانید در اوقات فراغت خود در حین کاوش برای کلکسیون ها یا انجام چالش های مینی پارکور در اطراف آن پرسه بزنید.


Assassin’s Creed Nexus VR به سادگی در Quest 3 خیره کننده است
در حالی که دنیای Assassin’s Creed Nexus VR خیره کننده به نظر می رسد، چهره اکثر مدل های شخصیت های درون بازی مطمئناً خیره کننده است.

هر چند نکسوس بدون مشکل نیست. از نظر کنترل‌ها، چیزهای زیادی برای جلب توجه شما وجود دارد و در حالی که گزینه‌های راحتی و دسترسی زیادی در دسترس است، احساس می‌کنید که بازی با در نظر گرفتن بازی ایستاده ساخته شده است. افرادی که بازی‌های Seated VR را ترجیح می‌دهند یا مانند من سیم‌های زیادی برای ضبط ویدیو به سرشان وصل شده‌اند، ممکن است کمی با مانتو کردن مشکل بیشتری داشته باشند، به‌عنوان مثال، به نظر می‌رسد که گرفتن و کشیدن خود به سمت بالا از حالت نشسته کمتر است. پاسخگو از آنچه من دوست داشتم.

بزرگترین مشکل من در خود پارکور است. از نظر تئوری ساده است – دکمه A را روی کنترلر سمت راست نگه دارید و فقط به سمت لبه ها بدوید تا به طور خودکار پرش کنید، بپرید و از روی آنها بپرید. وقتی این کار انجام می‌دهد، حرکت آزادانه روی پشت‌بام‌ها و تیرها و دیگر موانع احساس شگفت‌انگیزی می‌کند، اما اگر از نظر فیزیکی نمی‌توانید بچرخید و نیاز به چرخش چوب دارید، باید فشار دادن دکمه A را متوقف کنید تا بتوانید جهت‌گیری را تغییر دهید. خود را با انگشت شست انجام این کار اساساً شما را در مسیر خود متوقف می کند و بنابراین تنها راه برای شکست دادن مسابقه های ایست بازرسی و موارد مشابه این است که نوعی “خرچنگ پارکور” را اتخاذ کنید که در آن سعی می کنید هنگام چرخش گردن خود برای ورزش کردن، چرخش را با گام برداشتن جایگزین کنید. جایی که قرار است به آنجا بروید

Assassin’s Creed Nexus VR امروز در Quest 2، Quest 3 و Quest Pro منتشر شد و در حالی که من نتوانستم آن را در Quest 2 آزمایش کنم، گمان می‌کنم که به اندازه‌ای که در آن است جذاب نباشد. دو هدست دیگر به دلیل تفاوت در قدرت پردازش. من مطمئن هستم که در Quest 2 کاملاً خوب است، اما اگر اخیراً Quest 3 خریداری کرده اید و می خواهید نگاهی اجمالی به آینده بازی های VR بدون سیم داشته باشید، این بازی مانند خرید Animus-t به نظر می رسد!


منبع: https://www.eurogamer.net/assassins-creed-nexus-vr-is-simply-stunning-on-quest-3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *