AT&T با قطعی عظیم مواجه شد

امروز صبح برای مشتریان AT&T در سرتاسر ایالات متحده یک صبح سرگرم کننده نبوده است. قطعی های گسترده ای برای ساعت ها گزارش شده است که خدمات را در یکی از ۳ اپراتور بزرگ مختل کرده است در حالی که بیانیه های دو بازیگر اصلی دیگر را برای تایید خوب بودن شبکه هایشان دریافت می کنند.

قطعی برق از ساعات اولیه بامداد آغاز شد و گزارش ها در ساعت ۱:۳۰ بامداد افزایش یافت. گزارش ها از ساعت ۸:۴۵ صبح اقیانوس آرام همچنان بالاست. اگرچه برخی در reddit شروع به پیشنهاد می کنند که سرویس آنها بازیابی شده است، بسیاری از آنها مطمئناً هنوز بدون آن هستند.

در بیانیه ای کوتاه ارسال شده AT&T به وب سایت خود چنین گفت:

برخی از مشتریان ما امروز صبح با قطع خدمات بی سیم مواجه هستند. ما فوراً در حال کار برای بازگرداندن خدمات به آنها هستیم. ما استفاده از تماس Wi-Fi را تا زمان بازیابی سرویس تشویق می کنیم.

دو نکته وجود دارد: اولی اینکه فقط «برخی» مشتریان قطعی دارند و دیگری اینکه اگر در این مدت نیاز به برقراری یا دریافت تماس دارید، باید از تماس WiFi استفاده کنید. کنجکاو هستم که “بعضی” برای AT&T چه معنایی دارد، اما این یک اختلال بزرگ است و هزاران نفر در چندین ایالت بدون خدمات هستند.

در مورد Verizon و T-Mobile، ما اظهاراتی داریم. اولین مورد، یادداشت کوتاهی از Verizon است، جایی که آنها به سادگی این کار را انجام داده‌اند تایید شده که شبکه آنها “کاملاً فعال می ماند”:

شبکه Verizon به طور کامل فعال است. برخی از مشتریان ممکن است امروز صبح هنگام تماس یا ارسال پیامک به آنهایی که توسط شرکت مخابراتی دیگری ارائه شده است، با مشکلاتی مواجه شده باشند. شبکه ما به طور عادی به کار خود ادامه می دهد.

برای T-Mobile، ما یک خبر رسمی نداریم، اما آنها پشتیبانی توییتر حساب کاربری مرتباً به مردم می گوید که شبکه آنها “به طور معمول کار می کند”:

سلام شبکه ما به طور عادی کار می کند. ممکن است در تلاش برای اتصال به کاربران در شبکه‌های دیگر با چالش‌هایی روبرو شوید، اما من مطمئن خواهم شد که در مورد خدمات خود کمکی را که نیاز دارید دریافت می‌کنید.

امیدواریم AT&T بتواند به سرعت این مشکل را حل کند. حتی ماشین لعنتی من برای کل رانندگی من تا مدرسه و برگشت بچه ام سرویس نداشت.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/22/att-smacked-with-massive-outage-t-mobile-verizon-say-they-are-ok/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *