Chrome for Mac ویژگی هوش مصنوعی مولد «Help Me Write» را به دست می‌آورد

گوگل امروز از راه‌اندازی ویژگی جدید «Help me Write» خبر داد که برای مرورگر کروم در رایانه‌های شخصی مک و ویندوز در دسترس است. این ابزاری است که می‌تواند به کاربران کمک کند تا چیزی را بنویسند یا چیزی را که قبلاً نوشته شده است اصلاح کنند.

Chrome for Mac ویژگی هوش مصنوعی مولد «Help Me Write» را به دست می‌آورد
به من کمک کن Write از مدل Gemini که گوگل در ماه دسامبر اعلام کرد استفاده می کند. در آن زمان، گوگل گفت که جمینی تواناترین و عمومی‌ترین مدل آن تا به امروز بوده که از طریق تلاش‌های مشترک در مقیاس بزرگ توسط تیم‌های سراسر گوگل ایجاد شده است.

به گفته گوگل، ویژگی Help me Write را می‌توان برای همه چیز از بررسی آنلاین گرفته تا پشتیبانی از درخواست‌ها و فهرست‌های محصولات استفاده کرد. مدل هوش مصنوعی قادر به درک زمینه صفحه وب است که کاربر در آن است تا پیشنهاداتی برای محتوای مرتبط ارائه دهد.


به عنوان مثال، شخصی که برای یک جفت کفش نظر می‌نویسد، ممکن است پیشنهاداتی را ببیند که شامل ویژگی‌های کلیدی از صفحه محصول است که از نظر کاربر برای ارزشمندتر کردن نظر پشتیبانی می‌کند. برای فهرست آنلاین چیزی که در eBay یا سایت دیگری فروخته می‌شود، کاربران می‌توانند یک طرح کلی بنویسند و از ویژگی Help me Write خلاصه‌ای دقیق‌تر ارائه دهند. همین امر در مورد درخواست های پشتیبانی آنلاین نیز صدق می کند.

Hep me Write در کروم M122 موجود است و در ایالات متحده به زبان انگلیسی قابل استفاده است. این ویژگی را می توان با ورود به Chrome، انتخاب گزینه تنظیمات از منوی سه نقطه و رفتن به صفحه آزمایشی هوش مصنوعی فعال کرد. برای استفاده از آن، روی هر قسمت متن باز در کروم کلیک راست کرده و گزینه Help me Write را انتخاب کنید.

برچسب ها: کروم، گوگل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/22/google-chrome-mac-help-me-write-ai/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *