AT&T 5 دلار اعتبار به مشتریان پس از قطعی شبکه بزرگ می دهد

AT&T دارد اعلام کرد به مشتریان آسیب‌دیده اعتبار ۵ دلاری برای هر حساب به عنوان جبران قطعی شبکه در سراسر ایالات متحده در روز پنجشنبه ارائه خواهد کرد. وی گفت که اعتبارات به طور خودکار در دو دوره صورتحساب اعمال می شود.

AT&T 5 دلار اعتبار به مشتریان پس از قطعی شبکه بزرگ می دهد
بیانیه کامل شرکت حمل و نقل با عذرخواهی بابت قطعی برق:

بابت قطعی شبکه روز پنجشنبه عذرخواهی می کنیم. ما ناامیدی را که این قطعی ایجاد کرده است تشخیص می دهیم و می دانیم که بسیاری از مشتریان خود را ناامید کرده ایم. ما می دانیم که این ممکن است بر توانایی آنها برای ارتباط با خانواده، دوستان و دیگران تأثیر بگذارد. صاحبان مشاغل کوچک ممکن است تحت تأثیر قرار گرفته باشند و به طور بالقوه راه اصلی ارتباط آنها با مشتریان را مختل کند.

برای کمک به درست کردن آن، با مشتریان احتمالی تحت تأثیر تماس می‌گیریم و به‌طور خودکار اعتباری برای حساب‌های آنها اعمال می‌کنیم. ما می خواهیم مشتریان خود را از تعهد خود به اتصال مطمئن آنها – در هر زمان و هر مکان، مطمئن کنیم. ما به آنها برای میانگین هزینه یک روز کامل خدمات اعتبار می دهیم.

ما همچنین در حال انجام اقداماتی هستیم تا از تکرار این اتفاق در آینده جلوگیری کنیم. اولویت ما بهبود مستمر و اطمینان از ارتباط با مشتریانمان است.

AT&T نیز نامه را به اشتراک گذاشت که مدیر عامل آن جان استانکی برای کارمندان شرکت فرستاد. در آن، او گفت که این شرکت بسیاری از مشتریان خود را ناامید کرده و «از قبل تغییراتی را برای جلوگیری از اتفاقات روز پنجشنبه اعمال کرده است».

بر اساس بررسی اولیه خود، AT&T گفت بر این باور بود که این قطعی ناشی از “کاربرد و اجرای یک فرآیند نادرست که در حال گسترش شبکه خود بودیم” بود، نه یک حمله سایبری. دولت ایالات متحده روز پنجشنبه گفت FBI و وزارت امنیت داخلی در حال بررسی این قطعی هستند.

این قطعی از ساعات اولیه صبح پنجشنبه آغاز شد و ده‌ها هزار مشتری شکایت داشتند که قادر به برقراری تماس تلفنی، ارسال یا دریافت پیام‌های متنی یا استفاده از داده‌های تلفن همراه نیستند. AT&T گفت که حدود سه چهارم مشتریانش توانستند تا حدود ساعت ۶ صبح روز پنجشنبه به وقت شرقی به شبکه خود دسترسی داشته باشند و گفت که شبکه خود را تا حدود ساعت ۱ بعد از ظهر آن روز به وقت شرقی به طور کامل بازیابی کرده است.

AT&T گفت که پیشنهاد اعتبار صورتحساب برای مشتریان تجاری، پیش پرداخت یا کریکت AT&T اعمال نمی شود. سخنگوی اپراتور گفت CNET این مشتریان «اگر به طور بالقوه تحت تأثیر قطعی قرار می‌گیرند، گزینه‌هایی در دسترس خواهند داشت».


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/25/att-crediting-customers-for-network-outage/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *