Audio Technica ATH-TWX7 عملی: صدای عالی، طراحی فشرده و تست کیفیت تماس

هدفون های Audio-Technica دارای گستره بی سیم واقعی هستند. این شرکت در طول سال ها مدل های جداگانه ای ساخته است که به صورت جداگانه ارائه می شود عمر باتری طولانی یا فوق العاده مقرون به صرفه، اما هنوز یک بسته کامل ساخته نشده است. در CES 2024این شرکت در حال راه اندازی آخرین ورودی خود است، AT-TWX7، که حذف فعال نویز (ANC) را در یک طراحی کاملاً جدید چوب مانند AirPods ارائه می دهد. Audio-Technica ترکیبی از درایورهای ۵٫۸ میلی متری با وضوح بالا با قابلیت صوتی LDAC 24 بیتی/۹۶ کیلوهرتز با طراحی جمع و جور و تعدادی امکانات رفاهی با قیمت ۱۹۹ دلار است.

من می خواهم با تماس ها شروع کنم. بسیاری از مردم از هدفون های بی سیم برای تماس استفاده می کنند، یا به این دلیل که در حال حرکت هستند یا می خواهند هنگام چت، دست های خود را آزاد نگه دارند. هر شرکت سازنده هدفون عملکرد صدای شفاف را وعده می دهد، اما تعداد کمی از آنها واقعاً این کار را انجام می دهند. Audio-Technica دو حالت صوتی برای تماس‌ها ارائه می‌کند، طبیعی و کاهش نویز، که هدف آن حفظ بهترین صدای شما در هر محیطی است. علاوه بر این، یک تست تماس در برنامه همراه این شرکت تعبیه شده است که به شما امکان می دهد تا ۱۰ ثانیه صدا را قبل از ورود به خط ضبط کنید. هنگامی که من این کار را امتحان کردم، حالت طبیعی نتایج بالاتر از حد متوسط ​​را ارائه داد، در حالی که حالت کاهش نویز به خوبی با یک واحد تهویه مطبوع خروشان مبارزه کرد، البته با کاهش کیفیت صدا.

از نظر کیفیت صدا، آن درایورهای ۵٫۸ میلی‌متری صدای شفاف و گرمی را ارائه می‌کنند که من از شرکت انتظار داشتم. گوش دادن به ژانرهای مختلف بسیار لذت بخش است، و وضوح عالی به این معنی است که جزئیات ریزتری را درک خواهید کرد – مانند نویز سیم در آهنگ های کانتری چارلز وسلی گودوین و بافت بیس عمودی که ریتم را تنظیم می کند. اگر تنظیم استاندارد را دوست ندارید، چهار ایستگاه از پیش تنظیم صوتی وجود دارد و این شرکت به شما این امکان را می دهد که با تنظیمات دستی یک EQ پنج باند، خودتان را بسازید. راه‌اندازی ANC به خوبی توانست بیشتر نویز آن واحد تهویه مطبوع هتل را مسدود کند، اما من همچنان می‌توانستم آن را با صدای کم به صورت ضعیف بشنوم.

Audio Technica ATH-TWX7 عملی: صدای عالی، طراحی فشرده و تست کیفیت تماس
عکس بیلی استیل/Engadget

یک حالت شفاف یا Hear-through وجود دارد که می‌توانید با یک ضربه طولانی روی هدفون سمت چپ آن را فعال کنید، حرکتی که همچنین بین ANC و خاموش کردن همراه با صدای محیط حرکت می‌کند. Audio-Technica یک نمایه کاملاً طبیعی برای Hear-through مدیریت کرده است، اگرچه هنوز به خوبی آنچه اپل در AirPods مدیریت می کند نیست. شما به اندازه دنده اپل صدای خود را نمی شنوید. با این حال، AT گزینه Talk-Through اضافی را ارائه می دهد که می تواند با یک ضربه طولانی روی هدفون سمت راست فعال شود. این به معنای کاهش یا توقف محتوا در حین تمرکز بر صدای انسان است. دو تنظیم طبیعی و قوی برای آن وجود دارد که از نظر عملکرد اصلی متفاوت است: کاهش نویز یا افزایش صدای محیطی.

علاوه بر آن ضربه های طولانی، دکمه های فیزیکی کوچک در ATH-TW7 دسترسی به کنترل صدا و پخش را فراهم می کند. طراحی کلی کوچک‌تر هدفون‌ها منجر به تناسب راحت‌تر، به‌ویژه برای مدت زمان طولانی‌تر می‌شود. علاوه بر این، این شرکت دو نوع مختلف گوشواره را با چهار اندازه در اختیار شما قرار می دهد: نرم برای راحتی و استاندارد برای تناسب مطمئن. جفت‌سازی چند نقطه‌ای بلوتوث برای جابه‌جایی آسان بین دستگاه‌ها نیز در دسترس است. و در نهایت، Audio-Technica با دو شارژ کامل دیگر در کیس بی‌سیم، تا شش و نیم ساعت گوش دادن روی هدفون را وعده می‌دهد.

Audio-Technica ATH-TWX7 اکنون در رنگ های سیاه، سفید و خاکستری موجود است.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/audio-technica-ath-twx7-hands-on-great-audio-compact-design-and-a-call-quality-test-170006493.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/audio-technica-ath-twx7-hands-on-great-audio-compact-design-and-a-call-quality-test-170006493.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *