CES 2024: Satechi پایه‌های شارژ بی‌سیم Qi2 را معرفی کرد

ساتچی امروز دو گزینه شارژ جدید Qi2 شامل پایه شارژ بی سیم Qi2 تاشو ۳ در ۱ و پایه شارژ بی سیم Qi2 تاشو ۲ در ۱ معرفی کرد. شارژرهای Satechi با فناوری شارژ نسل بعدی Qi2 قادر به شارژ هستند MagSafe آیفون‌های تا ۱۵ وات، مانند شارژرهای رسمی MagSafe اپل.

CES 2024: Satechi پایه‌های شارژ بی‌سیم Qi2 را معرفی کرد
پایه ۳ در ۱ شرکت Satechi همچنین شامل یک شارژر ۵ واتی اپل واچ و یک شارژر بی سیم ۵ واتی است که برای AirPods طراحی شده است، در حالی که پایه ۲ در ۱ دارای مکانی برای شارژ AirPods است. هر دو شارژر دارای یک پایه چرمی گیاهی، یک محفظه آلومینیومی، و یک کیسه شارژ سیلیکونی نرم هستند و در صورت عدم استفاده، می‌توانند برای سفر تا شوند.

پایه ۳ در ۱ ساتی چی می تواند قابلیت شارژ سریع را برای اپل واچ سری ۷ و جدیدتر فراهم کند، به علاوه آن را با آداپتور برق ۴۵ واتی USB-C عرضه می کند. Qi2 از مشخصات قدرت مغناطیسی مشابه MagSafe استفاده می کند، بنابراین این پایه ها مانند پایه های MagSafe بدون محدودیت ۷٫۵ وات استاندارد Qi قبلی کار می کنند.


پایه شارژ بی سیم Qi2 تاشو ۳ در ۱ با قیمت ۱۳۰ دلار و پایه شارژ بی سیم Qi2 تاشو ۲ در ۱ ۸۰ دلار قیمت خواهد داشت. هر دو شارژر هستند تنظیم برای راه اندازی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴

ساتچی امروز همچنین از عرضه کیبورد بلوتوث با نور پس زمینه مکانیکی SM1 Slim خبر داد که اولین گزینه صفحه کلید مکانیکی این شرکت است. با مک سازگار است و همینطور است قیمت ۱۰۰ دلار.

برچسب ها: ساتچی، CES 2024


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/09/ces-2024-satechi-qi2-chargers/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *