Awesome Games Done Quick 2024 2.5 میلیون دلار برای تحقیقات سرطان جمع آوری می کند

بازی های عالی به سرعت انجام شد (AGDQ) سال ۲۰۲۴ پس از یک ماراتن دویدن سریع یک هفته ای بدون وقفه به پایان رسید. خیریه امسال بیش از ۲٫۵ میلیون دلار برای آن جمع آوری کرد بنیاد پیشگیری از سرطان. موارد برجسته دیگر شامل چهار رکورد جهانی شکسته شده و یک سگ به نام کره بادام زمینی بود که موفق شد کلاسیک NES عجیب و غریب را شکست دهد. ژیرومیت.

AGDQ امسال که در پیتسبورگ برگزار شد، در اوایل روز پنجم از آستانه میلیون دلاری عبور کرد. بازی های برجسته شامل الف بدون ضربه اجرا از Resident Evil 2 (2019) سوپر ماریو ۶۴ به طور کامل تمام شد روی کیت درام برقی (در ۲۳ دقیقه!)، و یک اجرا با چشم بسته چهار نفره / یک کنترلر از The Legend of Zelda: Majora’s Mask.

رکوردهای جهانی شکسته شده در رویداد امسال شامل دونده سرعت Glitchcat7 بود که مسابقه بسیار دشوار را به پایان رساند دنیای سوپر ماریو مد فلورسنت در ۴۱ دقیقه و ۳۶ ثانیه تالیا کار را تمام کرد سلست مد کلاب مربای توت فرنگی در ۴۹ دقیقه و ۱۳ ثانیه Mechalink بازی Sega Saturn را شکست داد هایدلاید مجازی در ۲۷ دقیقه و ۱۱ ثانیه سرانجام، بابی جانشین معنوی Castlevania را فتح کرد خون آلود: آیین شب – در حالت سخت – در ۳۰ دقیقه و ۲۴ ثانیه.

Awesome Games Done Quick 2024 2.5 میلیون دلار برای تحقیقات سرطان جمع آوری می کند
بازی ها به سرعت انجام شد / ایوان “Porkchop44”

کره بادام‌زمینی شیبا اینو به‌عنوان اولین اجرای سرعت با کمک سگ در یکی از رویدادهای خیریه، اکنون در تاریخچه GDQ ثبت شده است. پوچ به خوبی آموزش دیده به صاحبش (JSR_) کمک کرد تا بازی NES 1985 را تمام کند. ژیرومیت در ۲۶ دقیقه و ۲۴ ثانیه او به دستورات زمان‌بندی شده پاسخ داد و پنجه‌هایش را روی کنترل‌کننده‌ای با پدال فشار داد تا لوله‌های قرمز و سبز بازی را بالا و پایین کند تا پروفسور هکتور را به سمت امن هدایت کند. (به خاطر کارش با ژامبون و پنیر جبران شد.) اجرای به یاد ماندنی کره بادام زمینی را در ادامه مشاهده می کنید.

AGDQ امسال، مجموع جمع آوری کمک های مالی Games Done Quick را با ۱۴ سال پیش به بیش از ۴۸٫۹ میلیون دلار رساند. علاوه بر بنیاد پیشگیری از سرطان، ویترین ها برای سازمان هایی مانند پول جمع آوری کرده اند پزشکان بدون مرز، صندوق ملاله، سازمان تحقیقات اوتیسم و اهمیت دادن. ماراتن بعدی یک رویداد دوی سرعتی تمام زنان به نام Frost Fatales است که به صورت آنلاین از ۳ تا ۱۰ مارس برگزار می شود و عواید حاصل از آن به نفع مرکز ملی حقوق زنان.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/awesome-games-done-quick-2024-raises-25-million-for-cancer-research-183049102.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/awesome-games-done-quick-2024-raises-25-million-for-cancer-research-183049102.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *