Baldur’s Gate 3 اولین بازی ایکس باکس بر روی چهار دیسک است

نسخه فیزیکی ایکس باکس Baldur’s Gate 3 در چهار دیسک منتشر خواهد شد و اولین بازی سری ایکس خواهد بود که چنین کاری را انجام می دهد.

در اوایل این ماه، مدیر انتشارات Larian، Michael Douse، پیشنهاد کرد که نسخه فیزیکی Xbox RPG پرطرفدار ممکن است به جای طرح اولیه سه دیسک، روی چهار دیسک منتشر شود و آن را “وضعیت بسیار پویا” نامید.

با این حال، او اکنون تأیید کرده است که دیسک چهارم اضافی واقعاً مورد نیاز است. همانطور که قبلا اعلام شد، نسخه پلی استیشن ۵ بر روی دو دیسک عرضه خواهد شددر حالی که نسخه PC فقط یکی را دارد.


Baldur’s Gate 3 اولین بازی ایکس باکس بر روی چهار دیسک استBaldur’s Gate 3 نکات ذخیره ۱۰۰ ساعته – نکات Midgame و بیشتر! گیم پلی BALDUR’S GATE 3 steamdeck


Baldur’s Gate 3 نکات ذخیره ۱۰۰ ساعته – نکات Midgame و بیشتر!

“نسخه خرده فروشی ایکس باکس Baldur’s Gate 3 در واقع دارای چهار دیسک خواهد بود، زیرا ما ۵۰۰ مگابایت بیش از حد مجاز برای سه دیسک هستیم.” دوس به اشتراک گذاشته شده در X. “تنها گزینه ممکن بود حذف برخی از محتواها باشد، اما این منطقی نبود، بنابراین تایید چهار.”

Douse ادامه داد که این بدان معنی است که “احتمال دارد” اولین موج حمل و نقل نسخه فیزیکی Baldur’s Gate 3 در ایکس باکس “به هفته اول آوریل” برسد.

Douse به اشتراک گذاشت: “ما ارسال هر SKU را به ترتیب آمادگی شروع خواهیم کرد. ابتدا PC”. “هیچ دیسکی زندگی را آسان نمی کند. چهار دیسک، سخت!” در پست بعدی، دوس پیشنهاد می‌کند که اولین موج ارسال‌ها برای نسخه پلی‌استیشن ۵ قبل از آوریل باشد، اگرچه تیم هنوز تاریخ دقیقی ندارد.

اوایل امسال لاریان نیز اعلام کرد Baldur’s Gate 3 پشتیبانی رسمی ماد را دریافت خواهد کرد پایین خط، از جمله پشتیبانی چند پلت فرم برای کنسول.

در این زمان، Douse برنامه‌هایی را برای این پشتیبانی رسمی «قوی» توصیف کرد، اما هنوز تاریخ دقیقی را برای زمان ورود آن – غیر از اینکه گفته بود برای زمانی در سال جاری برنامه‌ریزی شده بود، ارائه نکرد. استودیو متعاقباً مجبور شد از اعضای جامعه خود بخواهد از ارسال تهدید برای توسعه دهندگان خودداری کنید.


منبع: https://www.eurogamer.net/baldurs-gate-3-is-the-first-xbox-game-on-four-discs?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *